Hallo, Wij zijn sinds een weekje volledig op de opvolgmelk van Nutrilon AR.(tegen spugen)Eerst hebben we nog een paar dagen gemengd met de 1. Maar nu heeft ze alweer enkele keren gespuugd!Dat komt echt maar hééééél zelden voor sinds we met AR zijn begonnen! Ik dacht eerst dat haar flesjes te groot waren (opvolgmelk= zwaarder) dus heb die een beetje kleiner gemaakt... Maar daar ligt het dus niet aan! Zonet spuugde ze zelfs in de helft van het flesje, toen ik haar effe een boertje wou laten doen! Het is niet superveel wat ze spuugt, maar wel een beetje vervelend...vooral zo halverwege een flesje was ik er niet op bedacht! Wat denken jullie? Kwestie van wennen?
Hoi Lucia, Mijn oudste heeft ook vreselijk gespuugd en heeft met 6 maanden destijds ook de AR gehad. Dta ging na een week of 2 wel een stuk beter (hij stond op een gegeven moment alleen nog maar met slabjes om op de foto). Denk dat het wel een kwestie van wennen is aan de nieuwe voeding. Kijk het nog even aan. En iets teruggeven is nooit erg. Steijn is alleen zijn hele eerste jaar blijven doen en dan vooral met melkproducten, dus yoghurt, melk en andere toetjes ben ik pas na een jaar mee begonnen bij hem. Nu spuugt hij trouwens niet meer (alleen als hij ziek is natuurlijk )
als het een klein beetje is kan het inderdaad geen kwaad en ze moeten natuurlijk ook effe wennen eraan, de mijne krijgen ook ar 2 maar ik doe daar nog altijd 2 theelepels cerealac bij omdat ze met reflux zitten en door zo de fles iets dikker te maken verteren ze het beter, mischien een tip