Hier nog een beertje Gelukkig ben ik blond van mezelf dus ik heb echt lichte donshaartjes en dan die charmante bruine verticale streep vanuit mijn schaambot tot tussen mijn borsten
Ik heb het ook! Gevraagd bij de verloskundige en zei gaf aan dat deze na de bevalling verdwijnen! Heeft met hormonen te maken. Absoluut niet gaan scheren of waxen, want dan blijven ze terug komen en alleen maar dikker en donkerder!!
Neeeeee! Ik heb mn verticale dons lijn eraf geschoren!! Hopen dat de haartjes niet langer en dikker terug komen..
Ik ben super blij met al jullie harige buikjes! Ik ben gerust gesteld en nee wil liever niet horen dat ze bij sommige niet zijn weggegaan haha. Wou het inderdaad waxen in ieder geval dat stukje van m'n navel tot m'n schaamstreek .. Maar doe dat dan toch maar niet. It's ok! Bedankt allemaal!
Ik heb ook dons ook nog zwart helaas. Maar hoor van andere dat het er echt weer af valt. Hoop t maar..
Haha moet echt lachen om deze vraag, ik had namelijk precies hetzelfde rond die tijd, ik dacht echt neeee! Maar nu valt het best wel mee en het schijnt na de bevalling inderdaad weer weg te gaan. Vooral niet harsen/scheren/epileren!
Hier ook, allemaal lichte haartjes die zo lekker statisch omhoog staan Probeer het met buikcreme steeds wat omlaag te doen
Haha hier ook een vachtje, blij te lezen dat ik niet de enige ben. wat kan een zwangerschap toch rare dingen met je doen.