zaad onderzoek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chevy, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chevy

chevy Lid

5 okt 2008
    46
    0
    0
    moeder
    hippo
    hallo dames moet even me stoom afblazen.
    me vriend en ik zijn maandag naar het ziekenhuis gegaan voor zijn kwakje in te leveren.
    kom je daar moet je in een apart kamertje dikke lol gehad en zo gepiept ook nog super dus.
    zegt zo`n muts achter de balie met 3 werkdagen is de uitslag bij de huisarts bekend
    nou mooi vonden wij lekker snel toch?
    echt niet dus gister gebeld voor de uitslag, nou krijg je te horen nee moet je even een afspraak maken bij de huisarts ervoor want dan kan ze je het precies uitleggen.
    ok prima twijfels beginnen dus, nou kon dus vanmorgen heen om 9 uur ook mooi dacht ik.
    kom je daar heeft ze het via de mail gekregen de uitslag en dat kan ze niet aflezen dus moet wachten tot ze het via de post krijgen.
    nou daar zakt me broek dus vanaf heb haar dat ook gemeld dat ik dat niet correct vind, omdat ze in het ziekenhuis dus wat anders zegen.
    of mijn arts moet maar weer in de leer omdat soort dingen wel via de mail te kunnen lezen grrrrrrrrrrrrrrr :evil: ben echt wel een beetje erg boos.
    sorry maar moest dit even van me af schrijven

liefs

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is voor jou inderdaad rot. Zeker als je zo in spanning zit.

Ervaring leert dat huisartsen hier niet zo veel mee kunnen. Daar zijn ze immers ook niet voor opgeleid. Vervelenste is ook nog eens dat als je doorgestuurd zou worden, de gyn het weer opnieuw wil doen.
    Daarom zei mijn HA, de gyn doet alles wel in 1 keer, scheelt weer wachten!.

3. chevy

chevy Lid

5 okt 2008
    46
    0
    0
    moeder
    hippo

ja en dat wist ik ook wel een beetje, maar we zijn al bezig vanaf dec. 2007. nou verwacht je toch dat ze je dan wel is een keer doorsturen, en heb er ook over gehad om naar de gyn. te gaan, maar dit is het eerste wat ze doen en dan kijken ze veder zei ze.
    ze had het dus ook al gelijk over kunstmatig inbrengen enzo. nou daar word je ook niet vrolijk van als ze dat al gelijk zegt, want dan ga je toch twijfelen of de uitslag dan toch wel slecht is maar dat ze het nog niet gelijk wil zegen ofzo.

liefs

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ach mijn kind is daardoor ontstaan dus erg kan ik kunstmatig inbrengen niet meer vinden :D

Eenmaal in de molen meid, is het wachten wachten wachten.

Deel Deze Pagina