Ik werk bij de bealstingdienst, en daar komen ook dagelijks tig veel bedragen binnen net als bij het CJIB. En 1 cijfer verkeerd in het kenmerk levert veel vertraging op. Bij de belastingdienst gaat het zo dat als iemand een verkeerde kenmerk heeft gegeven dat het geld tijdelijk achteruit wordt gezet en dan nav bankrekeningnummer en Naam de persoon er bij wordt gezocht, of de persoon moet een kopie van het afschrift sturen naar zijn eigen regiokantoor en dan wordt het uitgezocht. Hier gaan ong 4 weken overheen en dan komt het geld weer tevoorschijn bij degene van wie het geld is... Lijkt mij dat je wel een kopie van het afschrift kan opsturen ipv. dat de politie zo moeilijk gaat doen.
inderdaad kan iedereen wel zeggen dat ze al betaald hadden en dat ze hoogzwanger zijn. ze zullen waarschijnlijk legio's van dit soort verhalen horen. ik snap het dus wel. dan moet manlief zelf maar even na zijn werk naar de [politie gaan maandag. jullie zaten fout. met geen gordel te dragen en met niet goed betalen. en dan vind je dat het politieapparaat niet deugd. ik vind dat je overdrijft.