Hallo, Jullie zijn zo nu en dan mn vraagbaak als ik via google er niet uitkom Een kennis van me is van plan een supermooi huis te kopen. Nu zijn ze er vandaag weer wezen kijken, en blijkt dat er erg veel muggen zijn.. Vlakbij is stilstaand water, dus daar komen de muggen op af. Nu vragen we ons af of er nou niks zinnigs bestaat om de muggen enigszins uit je tuin te weren, want ze heeft erg veel last van muggenprikjes. Verder dan citronella kaarsen komen we niet.. En om jezelf nou iedere dag in te moeten smeren met anti-muggen-goedje is ook niet geheel gezond. Ik heb zelf het idee dat er niet echt iets voor is........ misschien een mega-klamboe Iemand een idee of er iets tegen een muggenplaag -buiten- bestaat? (verboden voor muggen bordjes neerzetten misschien)
Hm.. helaas zijn er bij dat huis barweinig stopcontacten buiten en ook geen ramen Bedoelde dus een oplossing voor in de tuin
Niks aan te doen helaas..Mijn ouders wonen al jaaaaren naast een sloot. Altijd hebben ze muggen in de tuin elk jaar weer. Ik werd ook vroeger altijd helemaal lek gestoken. Ja als we in de tuin zaten in de zomer, citroen kaarsen, lavendel wil ook nog wel helpen geloof ik.
je komt er nooit helemaal van af hoor. Waar wij vroeger woonden hebben we van alles geprobeerd, maar ze blijven gewoon...