waarom laat ik me zo op de kast jagen

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door redu, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Mijn ex heeft me net weer even duidelijk gemaakt wat hij van me vind waar de kinderen bij waren
    Ben gewoon weer zo verdrietig dat hij waar de kinderen bij zijn zo doet. Wil dit niet voor mijn kindjes. Heb zelf gelukkig niks gezegd en hem gevraagd weg te gaan.
    het kwets me zo erg dat hij me zo op mijn ziel trapt en precies weet wat hij moet zeggen om me te kwetsen.

2. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Goed van je dat je er niet op in gegaan bent meid!

3. me83

me83 Niet meer actief

idd goed dat je er niet op in gaat.. jij geeft tenminste wel genoeg om je kindjes om ze hier niet tussenin te laten staan!

hopelijk gaat je ex dat ook nog realiseren!

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    wat kinderachtig van je ex, dan ben je in mijn ogen echt niet volwassen. Jij bent de verstandigste dus door er niet op in te gaan... Sommige mannen die denken dat alles kan en mag. Blijf zo verstandig en ga er niet op in des te eerder houdt hij op (hoop ik)

5. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Vind het ook gewoon lastig dat hij nog steeds probeert mij te vertellen hoe ik mijn leven moet leiden. Wat ik doe en laat bepaal ik zelf,maar hij schijnt daar anders over te denken. hij is de vader van de kinderen en in hun leven zal hij altijd horen,maar ik maak zelf uit met wie ik praat,wie ik hier op de koffie heb zeg maar. Hoe ik mijn huishouden regel etc

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Heel goed dat je niet gereageerd hebt hoor!
    En als je zegt dat hij niet meer bij jou binnen mag komen als hij zo tegen je praat? Hoe reageert hij daar op? Zorg er desnoods voor dat er altijd iemand bij je is (moeder, zus, buurvrouw, etc.) als hij de kinderen komt halen en brengen, dan houdt hij zich misschien een beetje in.
    Sneu hoor!!!

7. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Het helaas niet altijd mogelijk dat er iemand bij me als hij ze komt halen.
    ik woon nu nog in de echtelijke woning,maar hoop dat we snel een huisje voor onszelf hebben.
    hij vindt dit zijn huis en probeert me eruit te treiteren,maar van de rehter mogen wij hier voorlopig blijven.
    maar zal blij zijn als we iets van onszelf hebben,dat zal veel rust geven.
    Helaas werkt de woningbouw niet mee,sta nu bijna 2 jaar ingeschreven,maar zijn gewoon heel weinig woningen op het moment!

Deel Deze Pagina