voel me een beetje schuldig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door meisje26, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    zondagavond heeft mijn dochter opeens hoge koorts gekregen tegen de 40. Nu is ze gisteren wel de hele dag bij oma geweest en ben ik gaan werken. Vandaag gaat het echter een stuk beter, ze heeft goed geslapen en drinkt gelukkig weer goed. Toch heb ik ervoor gekozen haar nog een dagje thuis te houden zodat ze even kan bijtanken voor als ze morgen weer naar het KDV moet. Ze is ook nog erg moe merk ik.

toch knaagt aan mij het gevoel dat ik toch wel had kunnen gaan werken aangezien de koorts gezakt is en ze weer goed eet. pfff af en toe. Als ik op mijn werk had gezeten dan had ik het ook weer niet goed gevonden.....

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    schuldig voelen omdat je voor alle zekerheid niet bent gaan werken?pfff komaan meid!
    vind het net mooi van je dat je dat gedaan hebt!
    helemaal geen schuldgevoel voor nodig

3. moppie130

moppie130 Lid

5 jun 2008
    51
    0
    0
    Tandartsassistente
    Den Haag
    Dus je hebt een schuldgevoel tegenover je werk? Meis, maak je niet druk. Het is je baby, logisch dat zij op de 1e plaats komt toch. Ik vind dat je er goed aan gedaan hebt. En ik denk dat je kleine Fleurtje het helemaal niet erg vond dat mama een dagje lekker thuis was bij haar ;)

4. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    dank voor jullie lieve antwoorden, nu voel ik me al iets minder schuldig.. :)

5. moppie130

moppie130 Lid

5 jun 2008
    51
    0
    0
    Tandartsassistente
    Den Haag
    No thanks. En voel je gewoon helemáál niet schuldig, niet nodig :D

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Inderdaad, op zo'n moment kies ik ook voor mijn kindje. Ik ken je schuldgevoelens hoor: ik sta voor de klas en heb een hekele aan leerlingen zonder docent. Maar als het om mijn mannetje gaat, dan ga ik. Mijn leerlingen zijn 16 jaar en ouder (MBO) en begrijpen dat gelukkig. Maar toch, ik snap je wel.

Ik hoop dat onze woorden je echt van je schuldgevoel af kunnen helpen. Je hebt een goede keuze gemaakt!

7. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    meid, ik had precies hetzelfde gedaan. Ook fijn voor je meisje, kan ze rustig bijkomen.

8. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik zou mij helemaal niet schuldig voelen want voor hetzelfde geldt was ze nog niet beter en dan had je op je werk gezeten terwijl je kindje niet lekker is. de gezondheid van je kind gaat bij mij voorop.

Deel Deze Pagina