Natuurlijk doe ik, net als mijn vorige zwangerschap, weer mee aan moeders voor moeders, maar de vorige keer stond er nog discreet 1 kratje naast de voordeur, beetje weggemoffeld achter de heg, nu staan er elke keer 2 (!!!) kratten opgestapeld recht voor de voordeur... ik hoef mijn buren in elk geval het blijde nieuws niet meer persoonlijk te vertellen, die hebben dat al lang gezien. Maar ach, alles voor een goed doel. Maar 2 kratten, ik plas echt geen 8 flessen per week vol zeg... Ik werk ook gewoon nog... Jullie wel????
Ik nam gewoon elke dag een nieuwe fles. Lekker "fris". Ze gingen ook echt niet helemaal vol, maar dan had ik gewoon weer een schone fles de volgende dag.
Ik ook elke dag een nieuwe fles genomen. Die kwamen ook echt niet helemaal vol hoor maar dat geeft niet. Alle beetjes helpen!
Ik heb een tijdje terug juist een ander topic geopend over de kratten van MvM. Ik werk drie dagen, maar krijg zelfs op de dagen dat ik werk vaak wel (bijna) een fles vol. Op mijn vrije dagen vaak meer dan een fles. Ik zou het met één krat echt niet redden! Dus het wisselt heel erg per persoon, bleek ook wel uit dat andere topic. Maar anders bel je de informatrice toch gewoon even dat je maar één krat wilt? Dan passen ze het voor je aan.
Ik ook niet hoor! Had elke week 1 krat en daarvan zaten zelfs niet alle flessen vol. Maar alle beetjes helpen, toch? Weet iemand hier trouwens wanneer je die badcape toegestuurd krijgt? Ik heb nu 2 weken geleden mijn laatste kratje ingeleverd, maar heb nog niets binnen... Ben er zo benieuwd naar!
Maar dames, 2 kratten is toch normaal? Er zitten in elke krat 4 flessen in mijn herinnering. Dus voor 8 dagen. En aangezien je voor elke dag een nieuwe fles MOET gebruiken, komt dit precies uit tot de volgende ophaaldag....?
Ja, dat duurt wel even hoor. Wij kregen em vorige week. Dus heeft ongeveer een week of zes/zeven geduurd.
Ik nam elke dag een verse fles, de ene ging bijna vol, de andere niet. Als je het met 1 krat af kunt en niet elke dag een nieuwe fles neemt dan kun je het misschien met 1 krat af per week en staan ze niet zo voor de deur Fijne en gezonde zwangerschap!
Als je niet wilt dat je buren het weten, dan kun je bij de informatrice aangeven dat je 'discreet' geleverd wilt hebben. Dan doen ze de kratten in plastic zakken...
Het is ook niet de bedoeling dat je meerdere dagen met 1 fles doet. Je plast per dag wat je plassen kunt en de volgende dag pak je weer een nieuwe fles. Ongeacht hoe vol de vorige zat. Ik heb mij door de informatrice laten vertellen dat dat moet omdat je plas niet elke dag hetzelfde van samenstelling is en dat sommige urine op een dag niet bruikbaar kan zijn/is...
wees blij dat je ze krijgt..ik heb 3 weken achter aan moeten bellen en toen maar af gezegd...kreeg niets!
Ach, kan vast geen kwaad hoor! Alleen 1 per dag is voor jezelf wel zo fris.... Ik plas ze ook niet vol hoor!
Op de moeders voor moeders website kun je inloggen Daar kun je aangeven hoeveel kratjes de chauffeur wekelijks moet neerzetten Je kan ook kiezen voor 1 kratje Of 2, of 3, etc
Dat is echt onzin hoor! Ze gaan echt niet elke kan testen van te voren. Gewoon alles in een grote ketel bij elkaar en roeren maar. Anders wordt het echt veel te duur. Bovendien verschilt de uitsxheiding hcg per dag niet veel. Je lichaam moet het toch kwijt.
Inloggen is trouwens je email adres En wachtwoord is : welkom Daar kun je precies de ophaaldag aangeven, hoeveelheid kratten, als je een weekje niet meedoet ivm vakantie of antibioticakuur, etc Super handig!
Idd, ze gooien gewoon alles bij elkaar Elke dag een nieuwe fles moet helemaal niet zoals sommige zeggen Mag je zelf weten, maakt niks uit al doe je 2 dagen met een fles