moeders voor moeders 2 kratten....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mausi, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Natuurlijk doe ik, net als mijn vorige zwangerschap, weer mee aan moeders voor moeders, maar de vorige keer stond er nog discreet 1 kratje naast de voordeur, beetje weggemoffeld achter de heg, nu staan er elke keer 2 (!!!) kratten opgestapeld recht voor de voordeur... :$ ik hoef mijn buren in elk geval het blijde nieuws niet meer persoonlijk te vertellen, die hebben dat al lang gezien. Maar ach, alles voor een goed doel. Maar 2 kratten, ik plas echt geen 8 flessen per week vol zeg... Ik werk ook gewoon nog... Jullie wel????

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik nam gewoon elke dag een nieuwe fles. Lekker "fris". Ze gingen ook echt niet helemaal vol, maar dan had ik gewoon weer een schone fles de volgende dag.

3. chila

chila Niet meer actief

Ik ook elke dag een nieuwe fles genomen. Die kwamen ook echt niet helemaal vol hoor maar dat geeft niet. Alle beetjes helpen!

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb een tijdje terug juist een ander topic geopend over de kratten van MvM. Ik werk drie dagen, maar krijg zelfs op de dagen dat ik werk vaak wel (bijna) een fles vol. Op mijn vrije dagen vaak meer dan een fles. Ik zou het met één krat echt niet redden! Dus het wisselt heel erg per persoon, bleek ook wel uit dat andere topic.

Maar anders bel je de informatrice toch gewoon even dat je maar één krat wilt? Dan passen ze het voor je aan.

5. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ik heb 2 kratten in de 2 weken.

6. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Ik ook niet hoor! Had elke week 1 krat en daarvan zaten zelfs niet alle flessen vol. Maar alle beetjes helpen, toch?
    Weet iemand hier trouwens wanneer je die badcape toegestuurd krijgt? Ik heb nu 2 weken geleden mijn laatste kratje ingeleverd, maar heb nog niets binnen... Ben er zo benieuwd naar! :)

7. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Maar dames, 2 kratten is toch normaal? Er zitten in elke krat 4 flessen in mijn herinnering. Dus voor 8 dagen. En aangezien je voor elke dag een nieuwe fles MOET gebruiken, komt dit precies uit tot de volgende ophaaldag....?

8. chila

chila Niet meer actief

Ja, dat duurt wel even hoor. Wij kregen em vorige week. Dus heeft ongeveer een week of zes/zeven geduurd.

9. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Ik nam elke dag een verse fles, de ene ging bijna vol, de andere niet. Als je het met 1 krat af kunt en niet elke dag een nieuwe fles neemt dan kun je het misschien met 1 krat af per week en staan ze niet zo voor de deur

Fijne en gezonde zwangerschap!

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als je niet wilt dat je buren het weten, dan kun je bij de informatrice aangeven dat je 'discreet' geleverd wilt hebben. Dan doen ze de kratten in plastic zakken...

11. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Het is ook niet de bedoeling dat je meerdere dagen met 1 fles doet. Je plast per dag wat je plassen kunt en de volgende dag pak je weer een nieuwe fles. Ongeacht hoe vol de vorige zat. Ik heb mij door de informatrice laten vertellen dat dat moet omdat je plas niet elke dag hetzelfde van samenstelling is en dat sommige urine op een dag niet bruikbaar kan zijn/is...

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik had 2 kratten, zo kon ik dagelijks een schone fles pakken

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wees blij dat je ze krijgt..ik heb 3 weken achter aan moeten bellen en toen maar af gezegd...kreeg niets!

14. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland

Dat is mij niet vertelt! Ik gebruik ze todat ik denk dat ze vol zijn.!

15. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ach, kan vast geen kwaad hoor! Alleen 1 per dag is voor jezelf wel zo fris.... Ik plas ze ook niet vol hoor!

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Op de moeders voor moeders website kun je inloggen

Daar kun je aangeven hoeveel kratjes de chauffeur wekelijks moet neerzetten

Je kan ook kiezen voor 1 kratje
    Of 2, of 3, etc

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dat is echt onzin hoor! Ze gaan echt niet elke kan testen van te voren. Gewoon alles in een grote ketel bij elkaar en roeren maar.
    Anders wordt het echt veel te duur.
    Bovendien verschilt de uitsxheiding hcg per dag niet veel. Je lichaam moet het toch kwijt.

18. SeaShell

Inloggen is trouwens je email adres
    En wachtwoord is : welkom

Daar kun je precies de ophaaldag aangeven, hoeveelheid kratten, als je een weekje niet meedoet ivm vakantie of antibioticakuur, etc

Super handig!

19. SeaShell

Idd, ze gooien gewoon alles bij elkaar

Elke dag een nieuwe fles moet helemaal niet zoals sommige zeggen
    Mag je zelf weten, maakt niks uit al doe je 2 dagen met een fles

20. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Mij was ook verteld dat het de bedoeling was om iedere dag een nieuwe fles te gebruiken!

Deel Deze Pagina