Hier is mijn ei nog niet geweest... temp was vanmorgen nog te laag 36.3 Hebben nu 3 avonden achter elkaar geklust. Vraag me nu af of het vanavond nog eens moet voor de zekerheid?
Pff je wacht dus ook al een eeuw op een 2e. De start van een nwe ronde is altijd kl*te. Ja het leven is soms acht niet fair, het waardeloze is echt dat we daar niks aan kunnen doen. Ennuh hier mag je ook altijd je gal spuwen he? Dan kunnen we je een beetje steunen @limburg mag jhe dat zaadonderzoek niet laten doen nadat je eisprong geweest is? Zou toch niet veel uit moeten maken en dan heb je iig de kans van deze maand nog. @fiet er kan idd wel genoeg in je voeding zitten maar dan moet het ook opgenomen worden. Weet niet precies hoe dat zit, daar zijn dokters voor, maar dat kan ook nog een oorzaak zijn. Opgelucht als je ongi bent? Ik wou dat ik dat had. Ik voel me alleen maar depri wanneer het weer komt. Zolang het er niet is is er altijd nog een soort van hoop. Succes op de wachtbank!
Nee dat gaat niet, want wij hebben de afspraak bij gynaecoloog al staan en dat is kort na de test. Maar ja die ene maand kan er nog wel bij.
B12 tekort. Het kan zijn dat je deze vitamine niet meer uit je voeding haalt. In dat geval hebben b12 tabletten ook geen zin. De enige oplossing je leven lang injecties. Valt reuze mee hoor. In begin krijg je aanvangdosis, en daarna om een aantal maanden. Alleen tijdens de zwangerschap moet je ze in het begin elke week halen, en nu haal ik ze 1x per 2 weken. Je baby heeft namelijk veel b12 nodig. Huisartsen en gyn. Hebben hier geen erg in, tijdens hun opleiding krijgen ze welgeteld nog geen half uur onderwijs over dit onderwerp. Ik heb geen makkelijke zwangerschap. Alle mogelijke kwalen zijn aanwezig, maar dat komt misschien ook omdat ik 40 jaar ben. Met de kleine gaat alles goed. En daar gaat het om..
Ik zeg gewoon doen! Ik heb dan zelf altijd het idee dat ik er alles aan gedaan heb om het te laten lukken. Zaad van vriendlief is goed, dus een paar dagen achter elkaar moet hij aankunnen. Hier ook nog 35.41, dus ik sleur vriendlief vanavond ( ziekjes of niet!) het bed in! Verwacht dat mijn temp morgen verhoogd is namelijk.
Ik heb geen makkelijke zwangerschap. Alle mogelijke kwalen zijn aanwezig, maar dat komt misschien ook omdat ik 40 jaar ben. Met de kleine gaat alles goed. En daar gaat het om..[/QUOTE] Succes kadootje! Maar wat je zegt: met de kleine is alles goed. Hopelijk heb je snel wat minder last van alle kwaaltjes.
Ben ook altijd blij als de ongi echt doorbreekt, wel een dag flink balen, maar daarna verder met goede moed. Hier speelt ook mee dat ik vaak al een dag of 5/6 bruin/roze verlies heb voor de ongi en dat maakt me zoooo onzeker altijd, dan ben ik gewoon blij als het doorbreekt. Limburg: welkom in de wereld van de piekeraars, hier net zo een. Ook ik mag nog niet echt klagen in verhouding met een aantal andere meiden, maar in mijn hoofd werkt dat helaas niet zo. Jammer dat je de test niet een paar dagen kunt uitstellen, maar als je er zelf oké mee bent . Misschien nu gewoon even een chijl ronde inlassen. Remmar: balen van het vloeien! Fiet: succes op het wachtbankje en met het achter de waterval blijven
Hoi dames, Er zijn altijd wel meiden bij wie het nog erger is. Neemt neit weg dat je zelf geen verdriet hebt. Ik baal ook hoor als ik ongi ben. maar de onzekerheid de dagen ervoor zijn soms echt killing. En dan is de ongi wel een opluchting. Maar soms kan ik me zelfs zo gek maken. Dan ga ik dingen denken als 'jamaar mijn nichtje had ook in het begin van de zwangerschap een bloeding, dus misschien...' En als je eenmaal zo begint dan blijft dat mlentje echt doormalen. Over piekeraars gesproken Remnar, Wat balen van je ongi. En zeker nu je net weer tante bent. Dat kan lekker rauw op je dak vallen he. Ik ga het binnenkort ook meemaken. Broertje is binnenkort uitgerekend. En het ergste is dat we tegelijk zwanger werden. Ik ben bezig een babytruitje te breien voor ze. Als goedmakertje dat ik ze niet zo vaak bel of langskom. Kadootje, Hoe ben je er achter gekomen dat je een tekort had? Had je ook symptomen van bloedarmoede oid? Succes met je zwangerschap. Belangrijkste is dat je kindje goed groeit. Die kwaaltjes zijn vervelend, maar heb je er vast wel voor over.
Hey dames, ik heb hier bij dit topic niet veel gereageerd, aangezien ik op het wachtbankje zit/zat....en ik lees al die verdrietige dingen. Pfff ik hoop dat ik gauw zwanger ben. Deze ronde is het waarschijnlijk ook niet gelukt aangezien mijn temperatuur gezakt is... Nog even en wij mogen bij de gynaecoloog aankloppen, kunnen halverwege mei een doorverwijzing krijgen van de huisarts. Het is dus al bijna een jaar geleden dat ik een vmk heb gehad Ik hoop voor iedereen een goede en gezonde zwangerschap!
@limburg owh jammer @eenkadootje mm jammer dat je zwangerschap voor jouzelf niet soepel verloopt, maar zoals je zegt: belangrijkste is dat de kleine goed gaat @zwangels je kaartje ziet er niet idd echt hoopgevend uit Balen @cyntje gewoon nog een keer gezellig, kan nooit kwaad toch
Ja blijft iedere keer shit als je opnieuw ongesteld word. Daarnaast is het ook gewoon niet prettig om ongesteld te zijn, ik ben het meestal wel 7 dagen lang.. Niks aan! Een andere vraag; ik lees vaak over hoeveel % stellen er wel niet zwanger worden binnen 1 jaar. Weet iemand van jullie wat de kans is om het in tweede zwanger te raken? Hoeveel % stellen er na twee jaar zwanger zijn? Op elke site staat wat anders! Mijn eigen gynaecoloog noemde een cijfer van 70% zwanger na 1 jaar.. maar dat strookt totaal niet met andere cijfers (de meeste websites geven minimaal 80% na 1 jaar aan).
Echt supershit Zwangels! Het is zo n kutgevoel he dan die 1e dag. Meiden t lijkt wel of er meer vrouwen moeite hebben met zwanger worden dan dat t lukt. Soms zie ik t zo somber in he, dan zie ik t gewoon niet gebeuren en weet je stel dat t lukt dan moet daarna ook maar alles goedgaan pffff. Kan beter n staatslot kopen... Mn man is superpositief en dat is ook t beste maar ja lukt niet altijd.
Goudvis: haha zijn precies mijn woorden. Ik zei dinsdag toen wij terug kwamen van de gyn ook al dat we eerder de staatsloterij zouden winnen dan nog een keer spontaan zwanger raken Zwangels: shit!! We hebben op dezelfde dag bezoek gekregen Limburg: geen idee hoeveel stellen erin het tweede jaar uiteindelijk zwanger raken en mogen blijven. Eenkadootje: balen van je klachten, maar het is voor een heel mooi kadootje!! Cyntje: veel plezier vanavond! Niet geschoten is altijd mis en ik zou het risico niet lopen om hem te missen Hier: werd net gebeld door m'n zwanger, die heeft krentenbroden op z'n arm en hun oudste zoontje kreeg nu een heel raar plekje op z'n kin. Wat hij daarmee moest doen? Gelijk beginnen te smeren met de zalf tegen krentenbaard!!!! Je hebt een kleine liggen die nog geen 48uur oud is, zou het risico niet willen lopen dat het kleintje gelijk al krentenbaard krijgt Verder is de ongi flink ingezet. Misschien eindelijk eens een grote voorjaarsschoonmaak! Ze zeggen ook dat dat kan komen door de hsg, dan wordt alles goed "doorgespoeld". Ben benieuwd of het deze ronde dan eindelijk eens geluk gaat brengen. Het grootste dieptepunt hebben we weer gehad, nu vol goede moed op naar het volgende eitje!
Goudvis: denk overigens wel dat bij stellen waar het vanzelf gaat, deze niet zo snel er over praten. En de mensen die dat geluk niet hebben gaan toch opzoek naar lotgenootjes En ja..... Helaas zijn die er blijkbaar genoeg
Ja dat zou idd kunnen al zie ik gennoeg berichten met na ronde 2 al zwanger enz Ik maar gezond leven en word ik ook nog megaziek. Zou bijna zeggen flink aan de wijn, fastfood, seks timen ook onzin, 10 min blijven liggen na de seks. Waarom zou je als anderen van n staand ongelukje zwanger worden haha. Ja sorry hoor, ben nog ziek, ik pieker te veel. Normaal ben ik te druk met de studie.
Hi ladies, Ik ben even afwezig geweest ivm vakantie naar Rome (was heel vervelend ) en drukke week op het werk. Ik zie helaas weer nieuwe dames voorbij komen, uiteraard welkom allemaal. Ik ben ondertussen ook weer door naar de volgende ronde, nr 14. Ach, als ik de pendels zou moeten geloven dan wordt dit DE maand @zwangels/noor/remmar dikke knuff, stomme rode duivels @limburg, mijn HA had de volgende cijfers: binnen 1 jaar is 70% vd stellen zwanger, en in het tweede jaar weer 50%, en uiteindelijk blijft 1-5% vd stellen ongewenst kinderloos.
Dames, wat een ongi`s weer . Een dikke knuffel voor jullie allemaal en ga lekker op de bank hangen met veel chocolade/chips/thee/ wijn/ port etc. Leef je uit! En goudvis wat je zegt: anderen die toch echt minder gezond leven zijn in een wip klaar, en helaas vaak ook niet gepland! Wel frustrerend om te horen. Limburg: ik probeer niet meer naar die percentages te kijken, er staat inderdaad overal wat anders. Ik ga ervoor dat we binnen 3 jaar gewoon zwanger zijn, nog anderhalf jaar te gaan! ( Natuurlijk het liefst over 2 weken al )