@ Moekie Vind fijn om hier te kunnen praten en verhalen van andere te lezen. De onzekerheid is niet leuk nee. We hebben 1 cyclus na de MA afgeacht en daarna hadden we zo iets van we zien wel. Maar bij mij was het toch meer van dat je toch wilt dat het lukt. Mijn vriend is wat luchtiger. En positiever. Ik ben bang dat nooit meer lukt maar is misschien ook zelfbescherming.Het is ook nog niet super lang dat we bezig zijn maar voor je gevoel alwel.. Ik zit nu op wachtbankje de laatste week woe is mijn NOD maar voel nu totaal niks. Was bij de vorige zwangerschap ook niet echt maar dat vergeet je ook weer snel als je er aan terug denkt.. Ik ziein je banner dat jullie al best tijdje bezig zijn. Dat is niet leuk. En zit jij nu ook te wachten of zit jij rond je eisprong?
Welkom Asje en wat erg wat je hebt meegemaakt. Idd fijn hier ervaringen te delen en je ei kwijt te kunnen. Spannend en ook vervelend he, wachten op NOD? Ik had vandaag steken dacht ik, ja heel licht, maar ja zal het me deels ook wel inbeelden pfff. Ik heb toch zat afleiding maar ja, zit toch in je achterhoofd.... Enne wat is je muzieksmaak? Hou je ook van rock?
@radio Nou houd dat vol hè dat blije gevoel en het trots zijn op jezelf! @asje (helaas) welkom hier. Waren jullie lang bezig voordat je zwanger werd of binnen redelijke termijn? Mijn vriend gaat er ook heel anders mee om dan ik. Tja toch een beetje mars/venus verhaal en omdat het als vrouw toch in jouw buik zit is het anders. Mijn vriend ziet *Ukkie ook niet als zijn kindje en ik wel. Ik heb ook woe mijn nod en ook 0,0 syptomen. Ik kan me er van de vorige keer ook niet veel van herinneren wat ik voelde lette er toen ook niet zo op omdat we op de IUI-wachtlijst stonden en meer bezig was tot dat van start was. Ik heb ook geeneens testdrang, ik weet al dat t niet gelukt is deze ronde en omdat nou bevestigd te zien met een witte test? No thanks.
@bouwjaar ik zou ukkie ook als mn kinsje zien, snap dat wel. Idd voor mannen in dat stadium misschien nog anders. Hoop dat t snel raak is meid! Ik heb eigenlijk nooit testdrang, maf misschien. Ik wacht gewoon tot nod anders vind ik t zinloos. Hierdoor heb ik dus maar 2 keer getest nog en vind er geen klap aan die witte staaf. Bleh. Iedereen goed wknd! Ik ga lekker uit eten met vriendinnen,zin in.
Morning dames, wat een weertje zeg Helaas weer door naar de volgende ronde hier, laten we maar hopen dat alle vogels een ei leggen in mei en ook deze koekoek Vandaag begonnen aan level 2 van het fitness programma, mn spieren zijn weer in shock whahahahaha wat pittig weer! Welkom asje, zeker fijn om met lotgenoten hierover te kunnen praten. Mannen ervaren het zeker heeeeel anders dan wij vrouwen. @bouwjaar zou ook zeker ukkie als jullie kind zien, ik had dat al bij mijn mk bij 12 weken, al was het maar een klompje cellen voor de buitenwereld het was al wel ons kindje! Ook ik test al laaaaaaaaaaang niet meer voor NOD. Leuk Goudvis, geniet van het etentje. Ik ga lekker rocken, hoop alleen dat het wat beter weer is morgen en zaterdag..
Balen radiogirl! Hier: ik heb geen kwaaltjes die ik normaal wel heb voor mijn nod......erg spannend dus. Ga morgen een test wagen aangezien mijn kortste cyclus 23 dagen is. En mijn langste cyclus is 29 dagen.
@radio owh das niet tof @zwangels ik vraag me af of het handig is om te kijken naar je korste cyclus en 9 dpo is nog wel heel erg vroeg. Je kaartje ziet er goed uit maar t zeg helaas nog niks. Wel ff laten weten he?! Succes
@Radio aaah das klote meis. Ik hoop ook dat je met de vogels mee mag doen hoor @Zwangels spannend spannend. Zou zelf niet testen, maar doe wat goed voelt anders loop je er toch maar mee en wie weet. Succes we horen het wel. Hier niks bijzonders, bij het opstaan wat misselijk, heb ik altijd in de week na eisprong. Verder stilletjes, voel me rustig en focus me maar op leuke dingen doen
Goedemorgen dames! Ik zal nog wel tevroeg zijn met testen want de test was negatief. Maar mijn temperatuur was wel weer gestegen Nu dus afwachten, maandag misschien weer testen.
Hey dames Ik verwacht morgen of overmorgen mijn NOD.. maar werd vanmorgen alweer wakker met rugpijn.. en dat is altijd hét voorteken.. Evengoed balen ook al was de kans erg klein deze maand! Afgelopen twee dagen geen rugpijn gehad.. dan ga je toch weer hopen. Blijf toch spannend weer he.. elke maand. Succes allemaal!!
Ja tuurlijk hoop je! Wat n nare dagen zijn t ook he, al die spanning. Ik duim voor jullie hoor Zwangels en Limburg.
Radio, hoop dat het droog blijft. FF lekker raggen op goede muziek om je frustratie eruit te pogoën/ headbangen!? Kunnen je spieren dat wel aan na al die training? En ik gun je als koekoek zeker een ei! Bouwjaar, ook ik zou ukkie als mijn kindje zien. Ik snap de mannen ook wel, zij hebben natuurlijk geen idee wat het met een vrouwenlichaam doet, want zij hebben dat niet. Succes richting je NOD, wie weet??? Goudvis, lekker gegeten? Hier ook nooit voor NOD testdrang. Weet vaak al dat het niet gelukt is vanwege het bruinverlies ruim voor die tijd. Zonde van het geld voor die testen! En inderdaad, lekker leuke dingen doen Zwangels, sterkte met afwachten! Heb zelf wel altijd gehoord dat je het beste je langste cyclus als uitgangspunt kunt nemen qua testen. Hoop dat je maandag beter nieuws hebt! Limburg, balen die rugpijn. Eigenlijk weet je als vrouw vaak al wel hoe laat het is, maar toch ergens in je achterhoofd zit een klein irritant stemmetje wat zegt dat het misschien toch aan iets anders ligt! Ik hoop met je mee hoor!
WAAAAAAhhhhhhhhhhhh Gefeliciteerd!!! De tweede van dit forum al!! Ik ben echt ontzettend blij voor jou! Het is je enorm gegund na al die ellende het afgelopen jaar! Voelde je je ook anders deze maand qua klachten?
Nee voel niet echt wat. Ik heb misschien wat meer afscheiding sinds 2 dagen, en ik had vrijdag wat last van hartkloppingen wat ik bij Ukkie vaker had. Maar dacht eigenlijk dat beide dingen toen pas na nod kwamen. Borsten voel ik ook niet. Mijn nod is eigenlijk pas 1 mei (lf 15/16 dagen) dus ik vind het nog rete eng. Hopelijk volgens jullie me snel. Ik vind het zo raar, de vorige keer 20 maanden wachten en dan lukt het nu binnen 3 maanden en de 1e maand hadden we m'n ei ook nog gemist. Nou eerst maar es voorbij woe zijn, dan wachten of t echt mag blijven en een hele lange tijd tot een termijnecho waar niet gezegd wordt: "Ik meot jullie iets niet zo leuks vertellen"