Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Ok! Beter. Gaf mij wel rust om de boel na te kijken.

Meiden, ben best gespannen. Zoek wel afleiding hoor, maar toch....

2. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Zwangels, fijn dat je bent dorverwezen. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Moekie, ja maffe wezens zijn we toch ;). Heel veel succes met je operatie. Hopelijk valt het allemaal mee.

Radio, Klinkt als een lekker weekendje :D

Goudvis, Die spanning snap ik goed hoor. Ik hoop zooo enorm dat je gewoon iets te vroeg was met die test.

Hier wordt mijn wolkje toch steeds rozer van kleur. Veel onzekerheid nog, de 6 weken zijn we gepasseert en dat geeft de burger moed. Gister aangemeld voor MvM. Mss hebben jullie er dan nog wat aan ;)

3. Moekie

Moekie Niet meer actief

Limburg, ja ik zie er wel tegenop,maar aan de andere kant wil ik ook graag weten of alles goed is ( of niet). Dan zijn we weer een stap verder.

Zwangels, fijn dat er wat gaat gebeuren. Ik herken het wel. Ik was ook blij dat eindelijk alles eens nagekeken werd, al is het maar om te horen dat alles goed is! Hoop dat je snel bericht krijgt.

Goudvis, wat een spanning zeg! Ik zou nog wel ff wachten tot van het weekend en dan weer een testje wagen. Duim voor je/ met je!

Go Fiet, lekker voor de dames plassen die het goed kunnen gebruiken! En blijf maar heerlijk in die roze nevel! Heb je wel verdiend!

4. goudvis03

Limburg, ik zag er ook tegenop maar voelde me erna opgelucht. Rustig, een gevoel van er positief mee bezig zijn.

Fiet, goed zo MvM, lekker plassen :)

Moekie, ja misschien zaterdag testje maar zal morgen vast ongesteld worden, beetje zo n gevoel...die opwelling van eerder deze week is weg.

Truste ladies

5. goudvis03

Hoe is het met iedereen?

Komend weekend even ertussenuit met mijn man, zin in!
    Denk dat ik morgenochtend test (indien nog niet ongesteld), wil wel weten of ik zaterdagavond flink aan de wijn kan of niet namelijk....
    Heb me deze week rustig gehouden, maar zo vaak zijn we geen wkendje weg.
    Hoop zo dat t raak is, wil ook zo graag zwanger zijn....:)

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @goudvis als je ga testen willen wij wel ff op de hoogte gehouden worden he ;)
    Het liefst een foto met 2 streepjes :)

Zo apart, ik luste ook altijd erg graag een wijntje, na de kijkoperatie ben ik gestopt met alcohol drinken. Dacht zo heb ik er iig alles aangedaan. Na t afscheid van *Ukkie ook bijna geen wijn meer gedronken. Het interesseert me niet meer, wordt er niet meer blij van. Als ik dan een slok nam was het van mwaa boeie, ik lijk wel afgekikt ofzo. Gelukkig maar want ik ga er even vanuit dat ik de komende negen maanden niet mag drinken.

Morgen een vrijgezellenfeestje. Begint met een workshop (weet bijna zeker dat t een cocktail workshop is), daarna borrelen dan eten en dan stappen voor wie t wil. Ik zal wel de enig zijn die nog scherpe foto's kan maken later op de dag

7. Moekie

Moekie Niet meer actief

Bouwjaar, dan mogen ze blij zijn met je qua foto`s maken! Maar wie weet zet je er ook nog wat on-charmante momenten op :p

Goudvis, veel plezier dit weekend en ik hoop natuurlijk dat je hem kunt inluiden met 2 dikke strepen! En anders heerlijk een drankje doen hoor. Gezien al het geluk op het forum de laatste tijd zitten die strepen wel in de lucht :)

Hier morgen een verjaardag en zondag naar bandjes kijken voor bevrijdingsdag. En dan stressen voor maandag. Zal blij zijn als de operatie voorbij is en ik wat meer info heb, dan op naar de volgende stap!

Fijn weekend allemaal met weer heerlijk weer in het vooruitzicht!

8. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Hallo dames, ik sluit me ook maar eens aan hier. Ben bekend met lange onregelmatige cyclussen, al een paar jaar van een korte pil-periode af. Ik tel nu alweer 56 dagen, 7 maart mn laatste menstruatie gehad....

Ik ga maandag naar de huisarts (afspraak). Ik word heel onzeker van deze cyclussen, soms wordt ik gewoon 3 hele maanden niet ongesteld! Ik wil graag de boel laten checken, als alles goed kunnen we opgelucht en geduldig verder! Ik heb vandaag ongeveer mn nod (gemiddelde genomen) maar heb enkel bruine afscheiding én een negatieve test, zucht.

9. goudvis03

Meiden zit er goed doorheen. Gister ruzie met mn man, hij wil niet meer weg.
    Vanmorgen bij afvegen heel klein beetje rood. Nu niet meer. Zo begint mn ongesteldheid altijd dus zal wel doorzetten morgen. Niet getest dus.
    Sorry voor al deze negativiteit, ik neem ff afstand. Julli goed wknd.
    Moekie, succes maandag.

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames!

We hadden gisteren post van het ziekenhuis :D Nu moeten we een vragenlijst invullen en opsturen. Dan gaan ze een afspraak maken.
    Gaat al lekker vlot zo.
    Dus vandaag met manlief de vragenlijst invullen. sommige dingen moet ik aan mijn moeder vragen want die weet ik niet.

Verder gaan we vandaag genieten van het weer!

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Owh goudvis, wat kl*te allemaal. Zijn jullie echt niet weg geweest?
    Heeft de ruzie te maken met de kinderwens of ging dat over compleet wat anders. Sterkte.

@zwangels fijn dat er meteen al reactie vanuit het ziekenhuis is

@Marriedgirl lange cycli zijn echt kl*te. Je zegt al een paar jaar van de pil af te zijn, zijn jullie ook al zolang bezig?

@Moekie neit te veel stressen voor maandag. Heel veel succes

12. goudvis03

@ bouwjaar ja was waardeloos, gelukkig nog wel gegaan. Ruzie over iets anders, onzin. Weekend veel gepraat en gelachen. Hoe is t met jou?

@Moekie hoop dat t goedgaat vandaag!!!!

@Zwangels mooi dat snelle bericht!!

Hier flink ongesteld, gelukkig wel weer 29 dagen ook na die hsg das dan wel ok.
    Rest ons nog 1 samenlevingstest om te kijken of die beter uitpakt dan de vorige en dan zijn de onderzoeken klaar....
    Ben dit allemaal erg beu, die spanning het niet lukken, waarom bij mij niet?

Geniet van t weer dames

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @goudvis ah gelukkig dus wel een leuk weekend geweest.

Hier heb ik nu eigenlijk wel echt het besef dat ik alweer zwanger ben. Voel me alleen nog niet blij en ben ook wel erg voorzichtig. Vandaag 5wk, dat hebben we al gehaald, op naar de 6.

Die twijfel of eht wel gaat lukken is echt vervelend. Sterkte

14. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ladies dank jullie wel voor de steun! Voel me goed, de ingreep viel mee, alleen die spuitjes in je ladyparts waren niet erg fijn! Was erna gelijk goed fit en heb snel wat gegeten, gedronken en geplast. Mocht dus wat eerder naar huis. Gelukkig reageerde ik goed op alles, naast me ging er eentje echt van haar stokje en die was echt goed van de planeet.
    Rechts is alles goed, hij liep goed snel door met weinig moeite. Wel zat er rechts wat endometriose. Links zat een verdikking en daar liep het minder goed door, maar het liep door. Al met al een goede uitslag en dus in principe niets wat een zwangerschap in de weg staat, dus kom maar op! Volgende week evalueren en dan aan de pillen die hopelijk mijn lf verlengen en er voor zorgen dat ik niet al op 6/7/8 dpo bloedverlies heb!
    Kom maar op :) Nu dus waarschijnlijk een half jaar zelf proberen en hopelijk lukt het ons in die tijd! Ga ervoor :)

Sorry voor het lange ego verhaal!

Bouwjaar: op naar de 40 weken! Nog " maar" 35 te gaan!

Goudvis,balen van die ongi! Gelukkig nog wel weggeweest zie ik. En ook veel gelachen gelukkig, humor is ook ons erdoorheensleep middel.

Zwangels, fijn die actie! En gelukkig ook lekker snel.

Marriedgirl, hoe was je afspraak vandaag?

15. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

halen ze die endometriose rechts dan weg? Of dat niet?
    Gelukkig viel het wel mee voor je..

Mijn hsg is niet door kunnen gaan; ben nog ongesteld vandaag.. Dan volgende maand maar gaan..

16. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Morning ladies :D daar zijn we weer ;). Na een kleine dip eind vorige week heb ik mezelf een grote schop onder de kont gegeven en tsjakka daar gaan we weer :D weer weekend op een festival geweest :D en ondertussen level 2 volgehouden van het fitness programma en vanavond beginnen aan laatste level en OMG wat moet ik gaan afzien ;) maaaaaaarrrrr resultaten zijn er, vrijdag op dag 16 bijna 3 kg kwijt en voel al verschil met broeken :D

@Zwangels wat fijn dat je al snel de vragenlijst hebt gekregen :)

@Fiet laat die wolk maar lekker kleuren hoor meid, al 7 weken zie ik :D en MvM is wel iets heeel moois hoor dat je dat doet. Wanneer heb je eigenlijk eerste echo?

@Bouwjaar hoe voel jij je? En hoe was het vrijgezellenfeest? Non alcoholische cocktail gemaakt? En leuke oncharmante foto's gekiekt van de rest:p?

@Marriedgirl helaas maar zeker welkom! Goh, cycli van 56 is wel hel lang ja, hoe was het bij de HA?

@balen Goudvis, dikke knuff meid!! Gelukkig wel een leuk weekend gehad. Wel begrijpelijk hoor die dip, had ik vorige week ook, beetje het gevoel dat je alleen achterblijft ofzo.

@Moekie wat fijn dat de ingreep meeviel! En oei, spuiten in de ladieparts… auwch! Maar chapeau voor je optimisme meid! En je zult niet de eerste zijn die in dat half jaar bingo krijgt, let’s hope so :D

@Limburg wat jammer dat de hsg niet door heeft kunnen gaan meid.

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ moekie nou fijn dat alles goed was. Hopelijk binnenkort resultaat

:D

@limburg jammer dat de hsg niet door kon gaan

Radiogirl nou goed hoor dat je zo doorzet met het fitness programma,

Ja vrijgezellenfeest was gezellig, weer eens lekker gelachen. Idd een non-alco variant gemaakt. Een mojito zonder rum en dat is serieus echt lekker. Dus mooi voor in de zomer. Geen oncharmante kiekjes meer kunnen maken

18. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt niet verkeerd mojito zonder rum, toch lekker mee kunnen doen :D en fijn dat je hebt kunnen ontspannen en lachen :)
    En thnx, dit is ook het enige programma wat ik ooooooit leuk heb gevonden en niet als straf zie, dus vandaar dat ik het goed volhou :D maar stiekem toch wel beetje trots hoor op mezelf ;)

19. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Hoi,
    Moekie, fijn dat je weer een stap verder bent. Gaan ze nog wat met die endometriose doen?

Limburg, Balen.Weer langer wachten

Goudvis, He wat verrot. Ik had het zoo enorm gehoopt voor je.

Bouwjaar, Snap je helemaal. Houd moed. Het komt vast goed!

Radiogirl, Je hoeft niet eens stiekum trots te zijn hoor. Je mag gewoon oprecht en voluit trots zijn om jezelf.

hier gaat alles super! Vanmorgen echo gehad. En een hartje gezien:D We zitten nu dus echt op een knalroze wolk.

20. goudvis03

Hi ladies,

Hoe is het ermee? Hier echt flink ongesteld, boel loopt goed leeg zeg maar (sorry).

Fiet, dankje, ja ik hoopte ook...helaas...

Limburg, balen zeg! Bij mij deden ze het sowieso pas op dag 10/11/12.

Moekie, fijn die uitslag en goed dat positieve. Hebben we nodig! :)

Radiogirl, goed bezig. Klinkt als n flinke training you go girl!

Married girl, al nieuws van de HA? Hoe is het?

Bouwjaar, ik zou het ook doodeng vinden en in jouw plaats helemaal. Komt goed meid idd nog 35 weken hihi

Ik hoorde van een vriendin (die ook al lang bezig is en aan Clomid zit) dat een vriendin van ons zwanger is. 20 weken. Die hakte er goed in gister. Gun t r zo maar wil ook zo graag. Soms word ik echt boos, bah al dit geklooi waarom?
    Maar....rustig en positief blijven. Heb deze maand weer een 2e samenlevingstest, hopen dat ie beter is. Heb mn man niet gezegd wanneer want dat vrijen op commando is hel voor ons.
    Ik weet niet of ik open sta voor iui, misschien denk ik er de zomer over na. Ik vind dit ziekenhuisgedoe nu al stressvol.
    Heel verhaal weer, sorry! Nu ga ik aan de studie.
    Doei girls :D

Deel Deze Pagina