@Zwangels succes op het wachtbankje !! Ik zit er ook, nu al 2 dagen hogere temp dus hij is geweest.... Goed geklust dus weer spannend! @Jettos fijn he dat ze je in ieder geval in de gaten houden nu en de metingen doen. Ik vind het een fijn idee dat er 'meegekeken' wordt. Ben ook wel bang voor slechte uitslagen maar misschien is het ook wel iets simpels, wie weet ! Ik ga volgende week bloedprikken. @Goudvis & Moeki heeeeeel veel plezier komend weekend !!!! Radiogirl, wat goed zeg die 10 cm, knap ! @Susan, tja uitstrijkjes.. ik heb er ook altijd last van.. maar wel goed dat het af en toe gecheckt wordt. HIer nu ook op het wachtbankje. Het weekend leuke dingen in de planning dus even afleiding Fijn weekend allemaal !!
Hoe gaan jullie mannen om met de "druk" van sexen rond de eisprong? En hoe pakken jullie dat aan? Doordat het zo gepland is met dagen (lieftste om de dag in de week.. ) lukt het bij ons niet altijd omdat de druk te groot is.
Tja, mijn man heeft er geen moeite mee, want we deden het toch eigenlijk al altijd om de dag en soms zelfs elke dag. Wat de frequentie betreft is er bij ons dus niks veranderd, ik denk dat dat wel invloed heeft. Wij gaan die avonden (rond de eisprong) ook extra vroeg naar bed. Wel lastig vind ik het als mijn man net rond de eisprong moet overwerken, want dan ben je soms bijna te moe.
Ja, heeel soms heeft manlief daar ook last van. Als we echt een dikke week om de dag klussen, dan is het wel een btje 'op' zeg maar, en hebben we beide niet zo'n zin meer. We doen nu dus alleen echt vlak voor eisprong sex 1 of 2 x plannen en week daarvoor iets minder seks, zodat we allebei echt zin hebben. En idd, vroeg naar bed, moeheid helpt nl ook niet echt... Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes!
@Tiepetje, ik ga maandag waarsch bloedprikken; dag vd eisprong. Wanneer heb jij vervolgafspraak bij de gyn?
Ha ladies, wij voelen de druk ook het te ''moeten'' doen. mijn vriend gaat er goed mee om en is een doorzetter wat dat betreft... wij denken steeds, misschien is het door deze ene keer dat we doorzetten wel raak.. Ik moet vrijdag bloedprikken en de vrijdag daarop. 9 juli afspraak bij de gyn voor echo en uitslagen, spannend... Weekend was ook weer wat... zaterdag een bbq waar iemand besloot alle achterkleinkids van oma op de foto te zetten, staan wij dan langs de kant terwijl iedereen met de kids bezig is...wij kregen de fototoestellen in onze handen gedrukt... pfff. en de nieuweste baby in de familie ging de zaal rond en was het gesprek vd dag. En gisteravond uit eten met mn ouders. Ons gereserveerde tafeltje was gewoon naast een tafeltje waar 4 (!!) zwangere meiden aan zaten die het alleen daar maar over hadden..pff hoe krijgen we t voor elkaar. En dan bij het afrekenen krijgen mijn vader en vriend een kadootje voor vaderdag... lief bedoeld maar ja.... Dus confrontaties zijn ook overal !! Ik ga maar lekker weer aan het werk vandaag..! Hoe was pinkpop meiden? En werkse maar weer allemaal !
Hier bewust ALLEEN geklust na 1e positieve ovutest en voor zekerheid dag erna, Dat gaf ML minder druk ipv in de vruchtbare week om de dag te doen en juist extra te presteren rond je eisprong. Hier dus 2x geklust en zie banner
Hey dames, goed weekend gehad? Ff een snel berichtje van mij, ga de rest vd week op zakenreis naar t buitenland maar plof weer neer op de welbekende bank gisteren suuuuuper knallerrrrrr van een ovu dus gelukkig op tijd, anders had ml meegekunnen naar frankrijk hoor. Fijne week iedereen
Nou wij voelen dat 'moeten' niet zo, want we hebben niet om de dag seks maar gewoon als we zin hebben. Net als toen ik nog aan de pil zat. Voor ons is dat 2 a 3 keer per week! Verder ook geen ovutesten, dus seks is absoluut geen moetje
Fijn dat je nog net op tijd hebt kunnen klussen Radiogirl! En, fijne reis!! Hier gister bloed laten prikken voor de 1e keer en vanmorgen tempverhoging, dus exact op de dag van de eisprong bloed geprikt. Fijn!! Nu op 7dpo weer... En... ik ga weer lekker op het wachtbankje zitten, hopelijk langer dan 8,9 dagen deze keer!
Ladies, zo wat heb ik net lekker geslapen Huisje weer schoon, tent opgeruimd, wasje gedraaid etc. Wat was het leuk! Heerlijk weer, lekker eten, lekkere drankjes en vooral goede muziek. Goudvis, wat was jouw hoogtepunt? ( behalve het klussen ) Ik vond Triggerfinger erg goed, The Killers, Ben Howard en QOTSA natuurlijk! Wat een wachtbankers hiero, succes dames! Radio, fijn dat je nog ff voor de reis kon klussen, wie weet??? Veel ( werk) plezier in Frankrijk. Hoe gaan wij met klusdruk om? Tja, ik zeg het vaak niet als het zover is. Dan probeer ik hem een beetje te verleiden ( vorige keer heb ik leuk een fotootje van mezelf opgestuurd als hint ) En nu we weten dat er na de zomer hulp komt doen we het ook relaxter, minder vaak moetjes. Tiepetje, wat naar al die zwangere dames naast je! En dan het presentje voor vaderdag, auw! Geniet van het mooie weer en jouw dag komt nog! Succes met bloedprikken Jettos en Tiepetje, hopelijk zijn alle waarden helemaal goed! Hier helaas op zondag het eerste bruin gespot ( was de enige kleine dip in een verder perfect Pinkpop weekend). Nu weer op 10 dpo al, nog steeds te vroeg voor mijn gevoel. Als het echt doorbreekt de verpleegkundige maar eens bellen voor een kuurtje progesteron voor de volgende cyclus
Hey dames, Hier een heerlijk lang weekend weg geweest. En nu nog 6 dagen op het wachtbankje. Mijn tempkaartje ziet er mooi uit dus ben benieuwd. Ga op 24 juni testen, hoop dat ik nu een jaar later weer een positieve test mag hebben en dat het mag blijven zitten. Spannend! Vind het wachtbankje wel weer lang duren. En het moeten klussen, nee zelfs nu na al die tijd hebben we daar niet echt last van. Meestal wil mijn man juist vaker als ik in mijn vruchtbare periode zit.
Hallo meiden, Ik ben weer back 2 normal life na een heerlijk Pinkpopweekend. Wat is dat toch fijn, op je kleedje met een pilsje, pastasalade en ns kijken wat je gaat zien die dag. Zondag was ik lekker tipsie van de Jilz geworden (inclusief zweefmolen pfff), heerlijk! @ Moekie mijn hoogtepunt was zeker ook Triggerfinger, top! Greenday, 30 seconds to Mars. Die Antwoord en Script ook heel gaaf. Verder geen eh hoogtepunten gehad... waren echt lam en kapot als we ons bedje zagen. Das dus wel balen, had vrijdag mn ei. Woensdag en donderdag wel gezellig gedaan, hoop dat we geluk hebben maar reken er maar niet op. Balen van dat bruin meid, ik hoop dat het niet doorzet... @ Wachtenden: sterkte!! Ik sluit me bij jullie aan. Klusdruk. Tja. Ik zeg ook meestal niet wanneer die periode is, maar merk wel aan mn man dat hij de cyclus nu ook snapt na de gyn bezoekjes hihi. In die week doen we het dan wel een keer of 4, rond ei best vaak. Maar zoals ik al zei, dit weekend waren we kapot. Had liefst nog vrij/zat gedaan, maar hoop dat we met woens en dond geluk hebben. Is niet anders, het was genieten zonder stress, ook belangrijk voor ons het komende half jaar! @tiepetje, moeilijk die Vaderdag, kan me goed voorstellen wat het met je doet. Cheer up girl, jouw tijd komt ook. Kijk naar de mooie dingen die je wel hebt, be positive (knuffel) En nu slapen, benieuwd of t lukt met die hitte, ramen staan tegen elkaar open. Truste.
Ha! klinkt goed al die Pinkpop verhalen, lekker met goede muziek op een kleedje, niet verkeerd Radiogirl volgens mij ben je precies op tijd geweest ! Jettos, moet jij ook op de dag van eisprong bloedprikken, ik alleen de week erna en dag 28. Ik heb meestal vanaf dag 21/22 dat het bruinverlies begint te komen. Maar toch had ik dit in febr vorig jaar ook en bleek ik wel zwanger te zijn. Heeft bruinverlies te maken met de hoeveelheid progesteron? Ik moet morgen, op dag 21 prikken en ML heeft vanochtend zn potje weggebracht... succes allemaal op die lange wachtbank....!!
Ja helaas wel, gisteren even een k*tdag gehad. Erg veel last en toch ook weer balen. Maar weer verder naar de volgende ronde Ben het even zat. Wat doen we verkeerd? Aan de ene kant zou ik nu al de iui willen, misschien lukt het dan wel. Pfff, en dan dit kl*te weer erbij doet ook niet veel goeds. Zo, dat was de klaagzang, nu weer verder! Nu hoef ik me ook niet meer zo schuldig te voelen over de vele biertjes en jilz en die paar sigaretjes die ik toch stiekem heb gerookt. En op naar de zwarte cross en onze zomervakantie Dames hoest op de wachtbankjes? Tiepetje, bij mij gaan ze het bruinverlies tegen door straks progesteronpillen te geven. Hopelijk houdt dat het bruinverlies tegen en zou een eventuele innesteling beter moeten gaan en ( hopelijk) blijven zitten. Hoe ging het bloedprikken? En ging het bij je man een beetje oké?
Hier op 11dpo en mijn temp is gezakt, dus denk dat ik ongi ga worden.... Net als Moekie zegt wat doen we toch verkeerd?? Heb nu al een baaldag en heb nog geen eens bloed gespot. Straks weer aan het werk en dan vanavond om half 11 heb ik weekend!
bij mij lag het echt aan de stress en het er te veel mee bezig zijn! Hebben jullie als eens geprobeerd even een brake te houden.. wel gewoon sex hebben maar even niet voor t zwanger worden? even je gedachten op andere dingen zetten of wat leuks gaan doen.. Ik weet dat dat heel moeilijk is en bijna niet kan maar proberen is t waard.. Bij mij was het de eerste maand meteen raak in die break! na een lange periode zwanger proberen te worden... succes..