@ Tasjaa ik weet niet of je dit topic redelijk hebt teruggelezen, maar hier zitten nogal wat festivalchicks, dus afleiding en leuke dingen genoeg. Werken fulltime, ikzelf studeer erbij. Ik gebruik ook geen ovutests, ga niet meer naar het ziekenhuis, gewoon relaxed de zomer in. Eigenlijk zeg je dus dat je het zelf in de hand hebt? Typisch dat ivf moeders ook zwanger raken dan, die zijn er pas echt mee bezig. Sorry als het een beetje bot overkomt, begrijp dat je het supergoed bedoeld, maar dit zijn nu net de dingen die je niet wilt horen hier omdat dit soort dooddoeners er al door de omgeving zat zijn, hoewel ik er niet mee te koop loop, leef gewoon mn leven. Nogmaals bedankt en veel succes met je zwangerschap @Moekie & Zwangels, sterkte en knuffel. Wanneer is die zwarte cross eigenlijk?
Heel goed bedoeld hoor maar volgens mij kun je beter alles in dit topic eerst lezen en dan pas reageren. Ik en mijn man hebben alles geprobeerd, dus wat jij zegt kom bij mij over als grote onzin. Hoe kun je er niet mee bezig zijn als je elke maand weer ongesteld wordt? Zeker na een vroege miskraam, j weet dan dat het mogelijk is alleen waarom is het dan alweer niet raak? Echt meid ik denk dat jij hier beter niet zulke reacties moet plaatsen, want je kwetst een heleboel hiermee.
hallo dames Ik heb even terug gelezen; helaas nog geen nieuwe zwangeren las ik. Ik verwacht woensdag mijn menstruatie, na de hsg. Ik heb al weer last van rugpijn dus dan weet ik al weer genoeg helaas had echt gehoopt dat het raak zou zijn omdat je na een hsg meer kans hebt.
Balen Limburg ken helaas het gevoel, hoopte ook dat ik deze maand meer kans had na de operatie Sterkte! En duim ook voor je de komende maanden! Dank je goudvis Zwarte Cross is laatste weekend van juli ( 26, 27, 28 juli). Tasjaaa, sorry, maar deze reactie ben ik zo zat! ( Net zoals goudvis en zwangels) Lief dat je dat even hier komt zeggen, maar ik heb er zoooo niets aan. Ik leef mijn leven, doe relaxed, ga uit, ga uit eten, festivalletje hier, bandje kijken daar , werk, lezen, series kijken etc. Eet en drink wat ik wil, maar ja je wordt toch iedere maand wel weer ongesteld. En dat is iedere maand toch weer een klap in mijn gezicht, dusssss... Hoelang moest jij wachten tot het eindelijk raak was dan?
Ha meiden, Weekend lekker even weggeweest met vriendinnen was leuk! Zwangels en Moekie, wat balen dat het wéér niet gelukt is! Teleurstellend he!? Elke maand toch weer hoop en dan... Nee hoor, weer niet en dan begin je weer van voor af aan... Pfff, idd, loslaten is gewoon heel moeilijk, zo niet onmogelijk. We willen het gewoon graag!! Tiepetje, ik moest op dag van eisprong, op 7 dpo en op cd 2. Dus niet op cd 28 (maar dat haal ik ook nooit ). Grappig dat het dezelfde onderzoeken zijn, maar versch dagen prikken. Ik mag morgen weer... En dan wordt het weer spannend, ga ik over de 9 dpo en mag ik gaan hopen op event zwangerschap? Fingers crossed!
Hoi meiden ! Weer even bijgelezen na een relaxed en gezellig weekend ! Nu op werk heel even internetten voordat ik hard aan het werk ga . Moeki en Zwangels, wat BALEN #$%!! En Limburg, zet het door? Ik dacht na mijn MA meer kans te hebben, dat wordt ook gezegd maar ben helaas alweer dik een jaar verder..Het is zo oneerlijk he? Weer een teleurstelling die jullie moeten verwerken terwijl de wens zo groot is en weer de positiviteit zoeken en de kracht om weer van voorafaan te beginnen ! Dat is denk ik ook hetgene dat iemand als Tasjaaa niet begrijpt. Ik zie dat zij nu zwanger is van de tweede dus haar reactie is zowieso pijnlijk voor ons. loslaten lijkt zo makkelijk maar wij leven ons leven gewoon en als het een kwestie was van gewoon ''even loslaten'' dan zouden wij echt niet allemaal in ziekenhuizen lopen !! dus helemaal eens met Goudvis en de andere reacties. Jettos, ik hoop dat ik ook progesteronpilletje ga krijgen. Ik denk dat dat mij zou helpen ! Ik ben benieuwd of dat ook uit mijn bloed gaat komen. Doei !!
Lieve meiden, ben echt even helemaal over de zeik en down. Gister bruinverlies en soort spierpijn in buik, vandaag rood (heel licht bij vegen) en krampjes. Wat is dit? Op dag 24/25!!!! Het lijkt of mn cycli korter worden na hsg. Of tel ik fout? Ik reken dag 1 als het goed doorzet, maar misschien is dag 1 wel de eerste rode veegjes? In dat geval zou die nu 27 dagen zijn. Ik had altijd 29 of 28 dagen, al heel lang. Ben er echt depri van, wilde juist gyn en onderzoeken even achter me laten, we wisten waar we aan toe waren, mooi ei, regelmatige cycli, hsg goed, man goed. Even zn gang laten gaan. Nu gaat mn lijf raar doen. AAAAAAAAAaah! Sorry voor al deze negativiteit...zou ik me te druk maken en is het niks? Ik heb 10 dagen teunisbloem geslikt, voor mn (misschien) vijandige slijm en pms klachten, zou het daardoor komen. Ben er ff goed klaarmee. Hoop dat het ook doorzet dan, laat maar komen die bende.
Bonjour madames zo, ik ben nog blijven hangen daar in Frankrijk geloof ik maar goed, we zijn weer terug op NL bodem, wat heerlijk om Nederlands om je heen te horen He balen Moekie en Zwangels, dikke knuff meiden!! En houd moed Limburg, wellicht dat deze rugpijn wel iets goeds betekent. Spannend Jettos, idd fingers crossed dat je over de 9dpo mag gaan Aaah Goudvis nee he!! Maar ik reken ook idd dag 1 als het pas echt goed doorzet, maar ik heb dan ook vaak het geluk dat bij mij meteen alle dijken doorbreken als het zover is een vooraf geen roze/rood verlies. Wel vreemd dat je cyclus korter word, maar ja, het vrouwenlichaam laat zich niets voorschrijven helaas. Ik hoop nog steeds dat het iets goeds betekent meid! @hier weer laatste week op wachtbankje, tot nu toe geen rare dingen maar eerlijk gezegd ook niet mee bezig kunnen zijn, druk aan het werk geweest en van het weekend extra genoten van hubbie Enige wat ik hoop is dat deze keer ik 14 dpo haal, dan zou evt. as zondag het rode bezoek komen, dus laatste dag Graspop Weersvoorspellingen brengen ook al niet veel goeds, dus laten we hopen dat we wat dit betreft wel een keer geluk mogen hebben
@Radiogirl, succes op het wachtbankje..! @ Goudvis, wat balen ! Ik weet wal dat tarwekiemolie en theunisbloem je cyclus (eisprong en lengte cyslus) kunnen beinvloeden. Daarom moest ik er van de gyn in de onderzoeksfase mee stoppen. Mijn gyn zegt Rood in de 4e week tel je in principe als dag 1. Als het na de middag is, tel je die dag niet, maar dan is de dag erop dag 1 van je cyclus. Maar een veegje...dat kan ook nog iets zijn wat met innesteling te maken heeft. Zwangere vrouwen schijnen rond hun ongi wel vaker een heel klein beetje bloed te verliezen omdat je hormonen nog niet volledig zijn aangepast op de zwangerschap. Spannend hoor... ik hoop voor jou dat het bloedverlies niet doorzet !!
Mmmm, irritant Goudvis! Hopen dat het niet doorzet en een innesteling is.... Mij is idd verteld, zodra je vers, rood bloed hebt, tel je het als cd 1. De dijken hoeven dus niet meteen door te breken... Radiogirl, volgens mij lopen we aardig gelijk op... Als het allemaal goed gaat, dan kan ik ook zondag testen...!! Maar goed, ik verwacht donderdag ongi te worden, voel niks bijzonders. Duim voor je! @hier, weer bloedgeprikt. Pfff, last van mijn arm nu zeg, raar! Jij ook (gehad) Tiepetje?? Hopelijk snel weer over; soort kramp over mn hele arm.
ik loop met julie mee.... vrijdag NOD. Voel verder ook niks dus ik zal ook wel ongi worden, denk ik. Ik heb pas 1 x geprikt maar vroeg me wel af of ze dan een week later in dezelfde arm prikken? Voel nu niks maar denk dat 2 x prikken in korte tijd niet prettig is.
@jettos herken ik wel die kramp in je arm, na n dagje wel weg denk ik? Ik had gister rest van de dag geen verlies meer, nu weer heel licht, wel rood (wel inlegkruisjeswerk). Baal er echt van zeker nieuw dit, 7 dagen menstruatie en nu nog eens 2/3 dgn ervoor dit geneuzel. Is dit dan dag 1? Zit er even doorheen, zaterdag feestje met zwangeren... @radio en de rest succes met wachten meiden. Sorry voor dit down berichtje....
Thnx Tiepetje, voor jou ook weer de laatste loodjes Ik heb een abbo op dit onderwerp Zwangels, zo is het ook makkelijk volgen of er nwe berichten zijn. En nog een die een spannend weekend tegemoet gaat Jettos Dikke knuff Goudvis, snap dat je er ff helemaal doorheen zit met die rare symptomen en een feestje met dikke buiken in het vooruitzicht, maar kop op meid, jouw tijd komt ook!! Misschien wel sneller dan je denkt Always believe that something wonderful is about to happen
Ladies, het weer zorgt volgens mij een beetje voor een down stemming Goudvis, wat raar allemaal zeg! Mijn gyn zegt ook dat de dag met helderrood verlies dag 1 is, ook al begint het na de middag. Zo zat ik af en toe een dag te laat te rekenen, maar ja, iedereen zegt weer wat anders. Ik zou de gyn anders een bellen om te vragen of het door de teunisbloem kan komen. En zeker met 7 dagen ongi nog dat geneuzel erbij echt a-relaxed! Prikdames, succes! En hopelijk zijn jullie armen straks niet helmaal bont en blauw! Radio, hoop dat het weer nog een beetje bijtrekt voor graspop. Zag foto`s van Dokkum dit weekend en dat was een flinke baggerbende geweest. Hoop dat je ongi zich voorbij dag 14 laat zetten. Als gelijk de sluizen open gaan is dat niet relaxed op Graspop. ( En alvast veel plezier gewenst madame!) Jettos,hoe is het? 9 dpo gehaald zonder bloedverlies? Hier zit ik er ook even doorheen Ben een beetje down. Gisteren wezen kraamschudden bij een vriendin, wat een lief hummeltje . Maar wel weer met de neus op de feiten: zij heeft er al 2 in de tijd dat wij zo ongeveer voor de eerste bezig zijn. En dan vrijdag vrienden die net zwanger zijn op bezoek, die eigenlijk nog 2 jaar wilden wachten. En ze kunnen het nu al over niets anders hebben.(was vast in een keer raak!) Aaaaarrrggghhhhh. Ik wil ook! Wanneer mag ik nou? Bel ik vandaag de verpleegkundige van de kliniek om naar de progesteronpillen te vragen voor de komende cyclus, staat er niets in mijn dossier daarover. Ik ben toch niet gek! Moet ze eerst met de arts overleggen en dan als ik niets hoor vandaag heeft ze het naar de apotheek doorgestuurd. Pffff Zo, dat is er uit! Sorry even negatief en down, maar soms is het zo moeilijk om positief te blijven. Morgen gaat het vast weer beter
Even snel iets van mij: Vruchtbare week net achter de rug maar merk als gewoonlijk weer eens niks. Ja, weer veel witte cremeachtige afscheiding. En dat is helaas weer het teken voor mij dat het weer niet gelukt is en dat ik me weer kan opmaken voor de red river. Had afgelopen zondag dan ook echt een baaldag. Ik heb jullie berichtjes allemaal gelezen. Ik leef met jullie mee! Het is gewoon echt niet eerlijk!!!
Meiden, wat een kommer en kwel hier toch... We hebben echt een zwangerschap nodig van een van ons binnenkort, want we worden er niet vrolijker op! Volgens mij lopen er heel wat meiden eind deze week op NOD, dus eentje MOET gewoon zwanger zijn, verdorie! Deal!? Goudvis, hoe confronterend is dat he!? Constateer je net weer bloedingen en dan 'gezellig' naar een kraamfeestje. Niet leuk! Heeft het doorgezet?? Moekie, wat raar dat dat van die progesteron niet in je dossier staat!? Hopelijk liggen de pilletjes ondertussen op je te wachten bij de apotheek... Heb jij ook van die lijstjes in je hoofd wie er nu 'aan de beurt is' om zwanger te worden?? Als het dan iemand is die niet bovenaan staat is het echt moeilijk he!? Kop op meid, knuffel!! Susan, je hebt dus goed geklust? Ik duim voor je!! @hier: zit nu op 8 dpo, maar had gister na de seks wat kleine bruinige sliertjes...! Verdorie, toch niet nu al? Vanmorgen even getempt en mijn temp is ook niet al te hoog meer, dus ik vrees het ergste. Bah, bah, bah!! Afwachten maar...
@Jettos ah nee balen man! Die deal klinkt goed! Nog niet doorgezet hier, maar is meestal de dag erna. Heb meestal 2 dagen licht/niks en dan de Red River (leuke uitdrukking van Radio). Wat raar is, is dat dit nu al op dag 24 begon.....ben bang dat ik een kortere cyclus ga krijgen, weet ik veel waarom. Neem t maar zo t komt. Ik hoop dat het door gaat zetten, hier wordt ik echt gek van. Duimen voor iedereeeeeeen! Op naar n zwangere! @Moekie Knuffel voor jou hoor! @ Radio, mooie spreuk, die zet ik naast mijn andere lijfspreuk: Life is what you make it!
Kom maar op met die zwangere (n)! Jettos, hoop voor je dat het alleen bij een beetje oud bloed blijft! En ben net terug gebeld en de pillen liggen morgen voor me klaar. De gyn wist het alleen niet meer of ze het gezegd had, maar het was wel goed dat ik ze kreeg. Ik ben toch niet gek! Ik weet heel zeker dat ze dat zei en vriendlief bevestigt dat. Raarrrrr En in mijn hoofd ben ik de volgende op mijn lijstje, maar ja, de babyuitdeelfee denkt daar blijkbaar anders over Knuffel terug Susan, succes, hoop voor je dat je het mis hebt! Kop op, we gaan er gewoon weer tegenaan. We zijn wel tegen een stootje bestand! Goudvis, t kump zoals t kump, zegt men hier. Helaas gaat het niet altijd zoals je wil. En dan die stomme red river, hoop voor je dat het snel doorzet, anders heb je straks 2 weken kommer en kwel. En dank voor je knuf, ook eentje voor jou terug!