Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Wat wordt jullie geduld weer op de proef gesteld... even een knuf voor jullie !!

Ik ben door het wachtbankje al 2 dagen niet te genieten qua humeur! Hoe gaan jullie hiermee om richting je vriend? Ik ben on
    aardig tegen hem, en hij gaat altijd maar gewoon door en zegt atijd dat het wel een keer goedkomt...

Het is wel heel fijn dat we hier op het forum even down mogen zijn en dat we weten hoe het voelt...

En ik sluit me bij jullie aan: die eerste zwangere in dit clubje gaat er komen !!!

Knuf voor iedereen !

2. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Morning ladies, allereerst een dike knuff voor iedereen die het nodig heeft!!

Merci Moekie, al heb ik er een hard hoofd in dat het beter weer wordt dit weekend, vanavond alles inpakken, en ik ga toch maar voor lange broeken en wat truien..brrrrr voorspelling is 16 graden met regen. Ach ja, we maken er toch wel een feestje van :D:D zelfs als die andere sluizen ook open gaan ;) En fijn dat je toch je pillen krijgt, zou ook meteen helemaal op de kast zitten als ik zoiets zou meemaken.. ben toch niet gek??

He balen Susan, maar blijf toch duimen voor je hoor.

En deal Jettos, ik ben voor een nwe zwangerschap hier :) ook voor jou draaien de duimen nog meid!

Ook mooie spreuk Goudvis en idd, we moeten er zelf wat van maken :D:D

Moet zeggen dat het wachtbankje me niet meer zo beinvloed qua humeur, al te vaak opgezeten denk ik ;) maar wel fijn dat je vriend zo positief blijft Tiepetje!! En hij heeft gelijk, de aanhouder wint zeggen ze toch ;)?

3. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha meiden, even ego, maar de ongi heeft zoals verwacht doorgezet.
    Ik ben er deze keer heel, heel verdrietig van.
    Huil heel wat af, maar gelukkig heb een heeel lief mannetje!

Zie op tegen 5 juli (dat was mijn uitgerekende datum), maar lekker afleiding zoeken die dag...

Liefs

4. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Ach Jettos, wat onwijs klote! Ik snap het zo goed meis, geef maar toe aan je verdriet. Heb ik gister ook gedaan, savonds stukje gelopen en lekkere dingetjes gegeten. Boos geworden (waarom ik niet, rotlijf!) Dan ben je straks weer t vrouwtje en voel je je weer aantrekkelijk as hell in je vruchtbare dagen ;) 5 juli zal moeilijk zijn, denk aan je hoor! Misschien vast iets leuks plannen?
    @ Radio, yup leven is een groot feest maar je moet zelf de slingers ophangen zei mn oma altijd. Leuk weer een festival in t verschiet, gezellig! Ik mag volgend weekend weer, naar de Beschaving in Utrecht, zin in!

Nou meiden, gisteravond brak t toch wel redelijk door. Cyclus van 25 dagen dus, begrijp er niks van. Was er misschien iets gaande of is het door de HSG? Want vorige maand was het ook al 26. Teunisbloem heb ik maar even geslikt tot mn ei(hoop dat het helpt vooral voor mn zware menstruatie en PMS buien).
    Heb het idee dat mijn luteale fase korter is nu, want ei was wel gewoon dag 14.
    Preseed is binnen dus op naar de jippie-weg ongi- dagen :)

Sterkte girlz!

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, ik heb een tijd terug dit topic geopend maar heb wat afstand genomen omdat het mij ook echt te veel werd... Ik heb het grote geluk inmiddels zwanger te mogen zijn....

Ik lees nog regelmatig mee en ben er zelf ook een beetje verdrietig van om te moeten lezen dat er zoveel meiden elke maand teleurgesteld worden....

Wil jullie even een hele dikke knuffel geven en ik duim dat het bij jullie ook allemaal snel goed komt!!!!!

6. Moekie

Moekie Niet meer actief

Zoe, wat lief van je! Bedankt! Jij bent ook een beetje ons voorbeeld natuurlijk :) We volgen je graag op :)

Radio, gewoon lekker knallen! En met lekkere muziek en wat afleiding boeit het ook wat minder als de sluizen open gaan. Succes met het weer, stuur wel een paar zonnestraaltjes jouw kant op!

Jettos, wat balen zeg! Hoe lang was je lf nu? en jank maar lekker, doe ik deze hele week al ( en ik ben al niet meer ongi). Soms komt het net wat harder aan en zeker met 5 juli in het verschiet. Denk aan je!

Goudvis, knuffel! wat raar. Misschien eens kijken wat het doet zonder teunisbloem? Heb wel eens gehoord dat dat de boel kan ontregelen.
    En straks lekker glijen met de preseed ;)

Tiepetje, wachtbankje ga ik redelijk goed door. Ben niet chaggie of raar. Ook omdat het bij mij toch altijd al te vroeg begint qua bloedverlies en ik al weer dat het weer niet raak is. Mijn wachtbank is dus lekker kort ( helaas). En afleiding helpt mij wel: series kijken, schoonmaken, lezen, winkelen etc. Succes met je wachtbank!

Hier is het echt mijn week niet: vanavond een ooievaar zetten bij de buurvrouw. Leuk voor haar, maar wel weer erg confronterend. Ik wil het graag doen hoor, want ik zou ook willen dat de buufjes het bij ons doen als het zo ver is. Maar toch doet het een beetje pijn.
    Ach ja, na deze week ben ik vast meer happy ( klusweek :D)

7. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Goedenmiddag Dames,

Ik ben nieuw hier,

Ben op 31 december 2012 gestopt met de pil. Natuurlijk nog niet heel erg lang bezig, maar maak mij toch wel druk.

Laatst 7 dagen overtijd vol moed en hoop dat het raak zou zijn.
    Geen positieve test en op de 8ste overtijd dag begonnen met bloeden.

Om mij heen zijn dames binnen een maand of binnen 3 maanden zwanger. Langzaamaan begin ik bijna te denken dat er iets mis met mij is.

Ik hoop dat jullie binnenkort echt zwanger mogen raken
    Vreselijk dat jullie al zo lang wachten.

8. goudvis03

@ moekie ja rottig he ik heb ook oiievaars om me heen. Dat wordt een flinke neut zaterdag met die zwangeren om me heen haha.
    Ik kijk ff of mn menstruatie beter is met die teunis, ben altijd zo depri en veel pijn..
    Haha ja strax blij dat ik glij! :)

@lady welkom, maak je niet te druk, meesten zijn wel jaartje bezig. Dank voor je steun.
    Toevallig fan van festivals en/of rockmuziek? Hier zitten zelfs zwarte crossers tussen :)

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moekie, graag gedaan meis. Ik hoop ook echt dat jullie mij allemaal heeeeeel snel volgen!! Het wachten op je allergrootste wens lijkt soms echt oneindig.... En elke keer weer de klap als het weer niet raak blijkt te zijn, doet gewoon pijn! Hopelijk word dit een top jaar en is heel dit clubje zwanger!!!

Sterkte meiden!!!

10. Moekie

Moekie Niet meer actief

Zoe, ja heel dit klupje zwanger dit jaar! Gaan we voor :D

Lady, welkom! Dank je voor je lieve woorden! Maak je nog niet te druk, in mijn ogen ben je nog maar net begonnen en heb je nog alle tijd, maar snap je frustratie wel. Geef het een jaartje en trek als het dan nog niet gelukt is gewoon aan de bel. Hoop voor je dat het natuurlijk niet nodig is!

Goudvis, ja ik ga ook heerlijk aan de borrel. Ooievaar is tot morgen uitgesteld ( ze moest toch naar het ziekenhuis en het is er nog niet, spannend!) Vrijdag lekker aan de franciscaner bier terwijl de zwangere niets mag :p

11. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Radio: veel plezier !!
    @Jettos, wat BALEN !! zeker met de datum op komst... sterkte meis!
    @Goudvis, Theunisbloem kan je cyclus beinvloeden, maar het kan ook toeval zijn.. ons lijf doet gekke dingen !
    Moeki... aiaiai zo'n ooievaar, ook weer zo'n nare confrontatie, ik hoop voor jou dat ie ook een in jouw tuin wordt gezet !
    LadyGx Welkom, zoals je ziet, je bent niet de enige die onzeker is en wiens geduld op de proef wordt gesteld..
    Zoe: wat een lieve berichtjes ! Fijn dat jij ons even hoop komt geven, thanx!

Hier buikpijn en bruin.. moet bloedprikken op dag 3 vd cyclus. Denk dat dit in het weekend gaat zijn.. dus weer een probleempje.. morgen maar even overleggen met de gyn.

doei meiden !

12. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Morning ladies, nog een paar uurtjes werken en dan is het zover… Graspop here we come :D:D en nog een posi momentje vanmorgen op de weegschaal.. er is 9 kg af :D:D:D:D whoehoe. Ben nu klaar met de 2de workout serie, dus volgende wk maar eens gaan verzinnen wat ik dan ga doen.. i am an addict:p;)

Ah nee Jettos, nee meid, dat is niet leuk :( stomme monsters ook! Dikke knuff meid en laat je maar lekker gaan hoor en laat je lekker troosten door je mannetje. Snap dat je opziet tegen 5 juli, ik heb 2 van die data net achter de rug, laat die dag gewoon op je afkomen, probeer iets leuks te plannen op die dag, het heeft mij zeker geholpen.

Goudvis, that’s the spirit, we hangen onze eigen slingers op :D:D en leuk man, de beschaving! Ook voor jou dikke knuff meid, korte cyclus idd. Veel plezier met de preseed, hier een tevreden gebruiker hihi :D:D

Nog gefeliciteerd Zoe, wat fijn voor je, geniet ervan :D:D en bedankt voor je steuntje in de rug!!

Thnx Moekie, stuur idd maar wat zonnestralen mijn kant op hihi, hoef ik die stomme poncho hopelijk niet aan ;)

Welkom Lady:) hoop dat jij niet zo lang als ons hoeft te wachten.

Thnx Tiepetje, dat gaat helemaal goed komen, ff helemaal uit de band springen.. heerlijk:D:D en hoop dat het nog niet doorgezet is meid!

Dag meiden, spreek jullie volgende week weer:cool:

13. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Meiden, thnx voor jullie lieve reacties! Dat helpt me echt. Zo fijn! Voel me nog steeds rot, ik weet niet wat het is... Ben er ook zo moe van. Heb met manlief afgesproken deze ronde even niet te klussen rondom de eisprong. Even een maand zonder valse hoop, even rust...
    Krijgen pas over 2, 3 week uitslag + gesprek bij de gyn. Vandaag voor de laatste keer bloedprikken...

Zoe, wat lief dat je even reageert. Jij gefeliciteerd met je kleine!

Radiogirl, 9 kilo?? You go girl!

Tiepetje, ongi dus!? Balen!! Mijn gyn zei dat als je een dag eerder of later kwam het niet zoveel uitmaakte...
    Ik moet ook op cd 3, maar kan morgen niet, dus ga vandaag op cd 2...

Weet even niet meer waar iedereen verder mee bezig is, maar nogmaals thnx voor alle lieve reacties en knuffels. Knuffel terug!!

Ik duim voor alle meiden die rond NOD zitten!!

14. goudvis03

Wow radio, wat goed! Veel plezier op een welverdiend wkend he!!

Rot he Jettos, voel me ook nog steeds rottig en heb een heel kort lontje. Het zet hier ook nog steeds niet lekker door, ik begrijp er geen snars van, zal wel tussen mn oren zitten. Pfff zo blijf je hoop houden he.....
    Net zwanger vitaminen gehaald, ik had gewoon Kruidvat foliumzuur, maar die was op. Nu maar ns iets completers gehaald. En tarwekiemolie van de DA bij de reformafdeling. Op naar n gezonde maand dan maar. Gezond eten deed ik al, maar nog meer vis en verse groenten gehaald. Altijd goed.
    Gelukkig druk weekend dus afleiding genoeg.

@Limburg, hoe is het met jou?

Iedereen sterkte en n knuffel, fijn dat we elkaar hebben hier.

15. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

@goudvis ik las dat je cyclus nu in eens korter was heb je normaal altijd regelmatig?
    Ik was inderdaad niet zwanger; precies woensdag zoals ik dacht ongesteld geworden helaas.
    @Moekie: ja kan me goed voorstellen dat jij na je operatie ook moed had om zwanger te worden. Shit als het dan niet lukt he.

16. goudvis03

@limburg, ja klopt en zie mn onderschrift. Ik weet echt niet wat nu dag 1 is, het is vandaag pas zoals normaal maar wel al rood vanaf dinsdag, maar niet zoveel. Hoop niet dat ik voortaan 10 dgn ongesteld ben dan...
    Moet t maar op me af laten komen, veel knuffelen als t kan en niet meer tellen :)

Balen dat je ook ongesteld bent...wanneer mogen we nou...? Sterkte!

17. Moekie

Moekie Niet meer actief

Radio, veel plezier. Rock ze voor ons :) En we gaan voor geen poncho!
    En 9 kilo eraf, applausje voor jou! Goed bezig nog steeds :)
    Tot volgend week.

Jettos, ff lekker rust nemen is ook goed. Even genieten van elkaar zonder klusdruk. Geniet er lekker van!

Limburg, wat balen. Maar misschien is het de volgende ronde onze ronde! Hoop het voor je :)

Goudvis, lekker gezond bezig! En wat een rare cyclus. Snap dat je niet weet wat dag 1 nou is. En dan weet je de komende cyclus ook niet echt waar je aan toe bent. Balen. Maar lekker weekend vieren met lekkere dingen :) ( wanneer was de Beschaving nou ook al weer?)

Tiepetje, ook balen dat bruin. Weet van mijn metingen dat het geen probleem was om op dag 2 of 4 de meting/ bloedprikken te doen. Zou wel even met ze bellen daarover, kun je gelijk wat afspreken.

Het ooievaar zetten viel mee. Gezellig met de buurtjes buiten gebept en een lekker jachtbittertje gehad. ( We hebben nu wel een buurtooievaar, dus ik ga ervoor dat hij de volgende keer voor ons wordt neergezet!)

Hier ook weer een raar lichaam/ cyclus. Al vanaf dag 7 vruchtbaar slijm, beetje steekjes in de (.)(.) en al een licht positieve ovu test. Of ik ben zwaar van slag en mijn ovu komt heel vroeg of ik heb last van van de tarwekiemolie/ shatavari ofzo. Erg raar, maar eens zien wat er gebeurt.

Fijn weekend allemaal! Geniet er lekker van :)

18. goudvis03

Fijn Moekie dat t toch nog leuk was met de buurtjes. Jaja, net meergranenbol op en lepeltje tarwekiem en groene thee :)
    En n hittepit op t buikje onder de studie.
    Weet idd niet waar ik aan toe ben, maar laat t maar gaan dan, geen zin in ovutesten. Wil er niet teveel mee bezig zijn, behalve beppen met jullie! Beschaving is 6 juli.
    Inderdaad vroeg je ei dan, heb nooit ovutesten gebruikt misschien zijn die 5 dagen ervoor al positief?
    Wat doet shatavari? Heb je dat voorgeschreven gehad? Ik ben gestopt met teunis (na ei al) nu alleen vsm zwanger vitamines en tarwekiemolie, 2 lepels per dag.

@radio rock ze!!!! Met poncho ben je pas n echte rockchick joh. Wie komen er?

Morgen bbq bij vrienden. Met tent hopelijk. Ga ik met mn roseetje de zwangeren aanschouwen.

Goed wknd meiden!!!

19. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo !
    @jettos, goed hoor even rust voor jullie. hebben wij laatst ook een maand gedaan. even alles losgelaten. dat hadden we echt nodig. @Goudvis, lastig zeg ! rood is normaal dag 1 maar als het nu pas doorzet.. lastig ! En jammer weer...
    @moekie bij mij ontregelde de boel door de tarwekiemolie. Dus het zou kunnen. Maar kan ook toeval zijn. @ de rest: geniet van jullie weekend.

Hier ben ik ook in de war. Vandaag dag 28 of 29 (werd pas laat in de middag ongi vorige keer dus weet niet of dat dan dag 1 was) en nog niks te bekennen. Cyclus is altijd 28-30 dagen. Ei was op dag 14. vorige week wat heel lichtbruinverlies gehad en 1 x paar druppels donkerbruin. Nu overtijd, temperatuur hoog, en al 2 dagen steken in mn buik en gevoel dat de ongi eraan komt maar er komt niks. Moest op dag 3 bloedprikken, zou vandaag of morgen zijn maar wordt dus volgende week. Durf er nog niet aan te denken dat er iets moois zou kunnen zijn, mijn lijf houdt me wel vaker voor de gek... pfff slopend is het. Morgen lekker een dagje op pad en zondag lekker relaxen.

goed weekend !

20. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    SPANNEND Tiepetje. Ik duim!!
    Het was ook de deal dat één van ons zwanger zou zijn, ik gun het je van harte!

Radiogirl, bij jou alles nog rustig?? Duimen draaien!

Deel Deze Pagina