Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moekie

Moekie Niet meer actief

Spannend Tiepetje! Hou je ons op de hoogte? ( Duim duim duim!)

Goudvis, succes met de bbq! En geniet maar extra van je wijntje en proost maar heel veel richting de zwangeren :)

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dames ik vind het heel fijn om hier te lezen hoe het met jullie gaat. Alleen ga even niet op alles reageren, sorry...
    Ik ben hier wel maar lees alleen mee. Ik wil er deze maand niet teveel mee bezig zijn.....3 juli weer afspraak bij de gynaecoloog en dan zien we wel weer verder. Ik laat wel ff weten hoe het was, en wat ze gaan doen nu.

Enne inderdaad, er mag hier wel wat gebeuren mbt het zwanger worden! Op naar roze!!!

Ik ga verder genieten van mijn weekend.

Liefs

3. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ladies,
    hier nog steeds geen ongi.... zit nu op dag 32 ! Ik ga denk ik morgen toch maar testen... heel eng want ben na mijn vorige MA zo bang voor teleurstellingen... nu kan ik denken..misschien is het zo.. als ik geen streep krijg is er nog meer verwarring...dus wacht nog heel even af..!

4. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Oh... Tiepetje, wat enorm spannend voor je zeg!!
    Snap je spanning en je angst voor teleurstelling.

Als je geen streep krijgt heb je idd verwarring over je cyclus, maar wel zekerheid over je zwangerschap. Houd jezelf niet onnodig in spanning. Is je temp nog steeds hoog? Meid, ik DUIM zo voor je!!
    Enne, je kunt ook gewoon je urine ophouden en vanmiddag of vanavond testen he!? ;) Haha, nee hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik duim voor je morgenvroeg!!

Radiogirl, hoe is het met jouw 'red river?'

5. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Jaaaa spannend tiepetje!
    Ik zou gewoon testen of heb je vaker 32 daagse cyclus?
    Voorheen vond ik t ook eng maar nu doe ik dat soms gewoon, ben je uit onzekerheid. Succes!

6. Zoete24

Zoete24 Actief lid

2 jun 2013
    121
    0
    0

Effe vraagje hoor?

Hoe bedoel je na ongesteldheid om dag sex hebben?

ben je in die weken vruchtbaarste?

7. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,
    Ik kom jullie HOOP geven !!!
    Hier hebben we een POSITIEVE TEST!!!!!!! OOOOH!

Na een jaar proberen hadden we een missed abortion met 8,5 week. Nu waren we sindsdien alweer 14 maanden verder en we hebben nu de streep in handen !!

Het is zo onwerkelijk !! Ik ben door onze MA erg bang voor de komende 3 maanden maar het is in ieder geval weer gelukt.

En ik kan jullie vertellen, begin deze maand was ik zo down en moedeloos en nu, 3 weken verder ziet alles er zo anders uit. Dus het kan bij jullie over 3 weken ook zomaar ineens feest zijn !

Ik blijf natuurlijk heel erg hard voor jullie duimen ! Wie volgt er na mij?!!

Hier gaan we een paar heeeele spannende maanden tegemoed.... we hopen zo dat het dit keer echt zo mag zijn...!

8. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

YES! dat doet me erg goed om te lezen zeg!! na 14 maanden dus opnieuw zwanger als ik goed begrijp?
    Van harte gefeliciteerd zeg!!!!!!!!!!!!!
    Was je er deze maand trouwens evenveel mee bezig dan normaal?

9. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt, de curretage is nu 14 maanden geleden. we zouden net de MMM in gaan...!
    waren er evenveel mee bezig als de andere maanden incl 'moetjes' en rond eisprong elke dag geklust...

10. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Jaaaaaaaaaaaaa!!! Tiepetje wat goed!!
    GEFELICITEERD!!!!!

Super voor je meid, dat geeft de burger idd moed.
    Ondanks korte luteale fase dus...
    Hoe kort was die ook alweer?

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Yes tiepetje!!! Gefeliciteerd!!!! Nu de rest nog :)

12. Moekie

Moekie Niet meer actief

Tiepetje, gefeliciteerd! Wat fijn, eindelijk weer een zwangere!
    Geniet er van, maar ook de spanning. We gaan voor een plakbeeb!
    ( Achteraf bezien, wat waren je klachten? Waardoor had je zoiets van: misschien is het raak? Hoor ik graag :) )

13. goudvis03

Jaaaaaaaaa gaaaaaaf! Van harte meid!
    Nou die deal is dus gelukt, volgende maand weer iemand girlz. Hihi voel me ineens n stuk positiever. We gaan gewoon allemaal zwanger worden :)
    Tiepetje, lette jij op voeding en wat voor vitamines slikte je? Of tarwekiem? Zomaar benieuwd.
    Geniet ervan!

14. Susan1982

Susan1982 Lid

17 feb 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAAAAAA, dat is 1!!!
    Gefeliciteerd, Tiepetje! Wat ben ik blij voor je!!
    Ook ik ben heel benieuwd naar jouw 'kwaaltjes'. Geniet ervan, meis.

Hopelijk ben ik de volgende :(
    Ik heb vandaag mijn NOD maar ik merk helemaal niks en ik heb ook geen last van 'kwaaltjes'. Wel wat steekjes en drukkend gevoel in m'n onderbuik en constant het gevoel dat de 'red river' ieder moment gaat losbarsten:( (veel bezoekjes aan de WC dus).
    Maar: Geen bloed, geeft moed :D .

Ik houd jullie op de hoogte!

15. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi!
    Hier nog steeds onwerkelijk en loop steeds naar de wc om te checken.... over 3 weken 1e echo.. hopen zo dat het goed gaat..!

Mijn eerste kwaaltjes waren: ontzettende hoofdpijn (heb ik nooit), een opgezette buik en heeeel veel eetlust. Toen ik elke 2 uur iets moest eten wist ik het.Ook had ik een paar dagen voor NOD wat steekjes rond mijn navel, in mijn zij en onderug Verder had ik wat lichtbruine afscheiding na de eisprong en 1 x wat donkerbruin. Normaal had ik 2 dagen na de eisprong tot de ongi donker bruinverlies. nu dus lichter en veel minder.

Ik hoop echt zo dat een van jullie mij snel volgt !!!!!

16. Susan1982

Susan1982 Lid

17 feb 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een kleine update: 1 dag na NOD (of mijn NOD is vandaag:() nog steeds niks te zien. Af en toe wel wat hele kleine krampjes, hele kleine steekjes in borsten, rommelende darmen (of baarmoeder:(: wat ik altijd wel heb als ik ongesteld moet worden), zwaar onderbuik-gevoel en het gevoel dat ik zo kan slapen maar voor de rest voel ik niks. Gistermiddag wel heel iets van doorzichtige natte afscheiding gezien.
    Mijn gevoel zegt: je bent zwanger! maar een ander gemeen stemmetje zegt: je wordt toch ongesteld, wacht maar af.

Dus het is afwachten. Kan vanavond wel een test doen maar dan zal je zien dat ik dan net daarvoor of daarna ongesteld word. Dat heb ik zo vaak gehad. Dus ik wacht met testen nog tot vrijdag.
    Mijn cyclus hangt trouwens ook tussen de 28 en 30 dagen (zit nu op dag 30)..hier is het dus spannend en nagelbijterij!:D

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Spannend Susan!

Hier: vanmorgen bij de gynaecoloog geweest. Mijn cyclus is goed en mijn eisprong ook. Nu gaan ze wel een semenonderzoek doen alleen moet eerst afvallen voordat ze verdere behandelingen dan starten. Dus ik ga afvallen, er moet 7 kilo af maar ga voor de 10 kilo!

18. goudvis03

Susan: ik zeg testen met die hap :) lol

19. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Zwangels, fijn dat goede nieuws!
    Enne, succes met afvallen. Radiogirl heeft vast hele goeie tips voor je ;)

Susan, ik zeg ook: TESTEN! Spannend!!!

20. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, zo hier is ze weer :D:D wat was het weer een feestje zeg Graspop :D:D 3 dagen heerlijk vertoefd in de herrie en super mooi weer gehad, alleen vrijdag avond tijdens Korn begon het wat te regenen, verder het hele weekend droog gehouden :D:D ikzelf helaas niet, vrijdag gingen ook bij mij de sluizen open, maar gelukkig geen red river hihi, was gelukkig heel bescheiden :)

Goed idee Jettos, even een maandje overslaan, hebben wij ook al een keer gedaan, even 1 keer geen stress rondom ei en NOD, zo ontspannend.

Hihi goed idee Moekie, de volgende keer dat die ooievaar gepland wordt dan is het bij jullie in de voortuin :D:D En jouw cyclus ook al zo van slag, al ei gespot? Naja, ik heb liever een korte cyclus dan een lange;)

Bijna naar de Beschaving Goudvis :D:D Uuuuh wie heb ik allemaal gezien van het weekend… uuuuh Korn, Iron Maiden, Twisted Sister, Parkway Drive, Devil wears Prada en absoluut hoogtepunt wat Bullet, heeeeeeeeeele foute jaren 80 rock/metal :D:D

You can do it Zwangels!! Die 10 kg gaan eraf vliegen :) Mocht je interesse hebben kan ik wel een paar linkies pb-en van het programma wat ik nu volg.

Oooooooh wat gaaaaaaaf, gefeliciteerd Tiepetje :D:D is onze deal toch nog gelukt met een zwangere deze ronde :D:D geniet ervan meid!! En hoop zo dat deze keer het een plakkert is!!

En hoe is het bij jou Susan? Al getest?

Wat een heeeeerlijk weer komt eraan dames:cool: zou het dan toch eindelijk zomer worden:D:D?

Deel Deze Pagina