Ow susan, wat balen. Gelukkig bijna weekend! Geniet van alles wat je anders niet mocht. Dikke knuffel! Radio, weer welkom in forum land Wat fijn dat je een vet weekend hebt gehad. Gelukkig geen red river. En foute jaren 80 metal doet mij ook meer doen dan heupwiegen En ik heb ook liever een kortere cyclus dan een langere, meer kansen op een jaar ! Goudvis, veel plezier dit weekend! Het weer wordt wel beter, dus weer een beetje bijkleuren en lekkere jilz(?) drinken! Nog 3 weekjes en dan mag ik weer 2 dagen zwart crossen, zin in! En daarna heerlijk bijkomen met een weekje Berlijn Hier vandaag een knaller van een ovutest, dus vanavond lekker gezellig klussen en eens zien of ik misschien tiepetje mag volgen Kom maar op met die ooievaar op mijn carport!
Balen Susan!!! Echt frustrerend is dat! Thnx voor jullie bemoedigende woorden Het gaat me (ons(mij en manlief)) lukken!
Hey meiden, @Susan, wat BALEN voor je !!! Ik had goede hoop ! Op naar de volgende ronde. Houd echt moed allemaal. Ik postte pas nog vanuit het verdrietige gevoel wat jullie nu hebben, en nu is het allemaal zomaar ineens zo anders. Voor je het weet is het bij jullie ook zover !! De duimen draaien hier enorm voor jullie !! Hier veel onzekerheid, voel niet zoveel dus het blijft spannend of er echt iets zit.. Fijn weekend allemaal
@ Zoe1 ik las je verdrietige berichtje in het begin en daarna je banner en zie dat je 15 weken bent, wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd liefs
Hier is nu echt alle moed weg..diepe zucht en tranen in de ogen... Gisteravond gehoord dat m'n schoonzus net zwanger is van de 4e. Volgens m'n schoonouders wilden ze het bij 3 laten. Echt zo'n dooddoener! Ben zo kwaad en verdrietig tegelijk. Het was gister dan ook een echte &*^$*@$&@-baaldag: ongesteld geworden, afscheid genomen van collegaatje die met zwangerschapsverlof gaat, geboortekaartje en bloemen gestuurd naar een andere collega die net voor de 2e keer vader is geworden en dan als klap op de vuurpijl: schoonzus weer zwanger. Ik ga vanavond dus maar weer eens aan de zuip.
Ow Susan, wat ontzettend rot! Dat kan er ook nog wel bij, soms lijkt het of dan echt alles tegelijk komt. O, snap het zo je zal wel denken: 'tuurlijk joh, nog een 4e erbij, gaat allemaal zo makkelijk' :x Echt rot, voel je maar even zo vandaag, neem een wijntje of een fles met lekkere dingen en ga kijken naar de fijne dingen meid: lees het topic van Jettos 101 redenen..... Morgen is het echt wel weer beter! Knuffel! @ Moekie, ja beter weer, zin in en Jilz is zo gek nog niet nee, weer eens een goede afwisseling naast bier. Die rose Jilz is ook lekker, had ik geproefd op Pinkpop en een zweefmolenrit gedaan. Giel Beelen zat er toen ook in. Lol. Trouwens weer eisprong op een festival, heb ik ook patent op hihi. @Radio jammer van de red friends. En bedankt voor jouw positieve berichten moet altijd erg lachen. Leuk man, Korn! @ tiepetje, ja zal wel nog onwerkelijk zijn enne....duim vooral door voor ons! Hier al een tijdje gezond aan het doen: let echt op bepaalde groenten en granen/noten. Voel me wel goed zo. Heb ook wat meer slijm lijkt het, ik hoop dat de tarwekiem helpt. Preseed is ook binnen, vond het wel fijn. Wie weet helpt het allemaal n handje. Verder maar met de neus in de boeken vandaag en morgen ontspannen. Jippie weekend, mag ik weer een drankje, maar er is ook een botanische theetuin dus komt goed. Iedereen sterkte, een knuffel en een goed weekend! PS Als je kl**te schrijft wordt het automatisch rot op dit forum, haha nou rot is leuk maar soms een understatement girlz!
Susan, wat een klote dag voor je! Snap dat je er ff helemaal doorheen zit. Vanuit hier echt een hele dikke knuffel en ik heb helaas geen boksbal voor je Ga lekker aan de zuip, vreet even heerlijk alles wat anders niet mag en dan toch helaas weer verder. Meid ook jouw dag komt, de diverse dames hier op het forum zijn het bewijs! Alles komt goed ( ook al geloof je dat nu waarschijnlijk zelf niet).
Zwangels, helemaal over jouw nieuws heen gelezen. Je kan het! Die 10 kilo ga je makkelijk halen, en anders in de leer bij Radio Goudvis, veel plezier! En wel grappig dat je eitjes hebt die graag op een festival springen ( lekker mee pogoen!) En daarna gewoon weer heerlijk gezond doen! Fijn weekend allemaal, hopelijk breekt overal lekker het zonnetje door en kunnen we heerlijk genieten.
He meiden, hoe is het met jullie? Van de zon genoten? @Moekie, gezellig aan het doen met je vent? Hihi. @ Susan, ben je al een beetje opgebeurd? Heerlijk weekend gehad hier, de Beschaving was erg gaaf, ben flink uit mijn dak gegaan bij de Jeugd van Tegenwoordig en het koude bier smaakte ook goed Nu weer lekker gezond in het gareel. Wat een warmte, van mij mag het wel weer 20 graden worden eigenlijk. Denk dat ik weer richting wachtbank ga deze week...
Hey dames! Heerlijk genoten van het weekend en het weer, dus hier niet veel geweest. Vandaag op de weegschaal al 1 kilo kwijt ondanks de verjaardag van manlief! Zit wel weer op het wachtbankje maar ga nergens vanuit. Zo weer aan het werk. Tot later!
Hoi Allemaal, Ik heb het zelfde probleem! mijn vriend en ik zijn nu 9 maanden bezig en ik ben vandaag ongesteld geworden dus we gaan onze 10 maand in. De teleurstelling elke keer weer. Elke keer duik ik het internet op voor tips. Het houd nu een beetje op. Ik snap het alleen niet mijn vriend en ik zijn kern gezonden en op gewicht. drinken, roken en drugs doen wij niet aan. We sporten maar nee geen succes en vreemd genoeg om mij heen word de een naar de ander moeder of zwanger. Ik moest het even kwijt daarom heb ik mij hier geregistreerd. groetjes daan84 geniet van het mooie weer!
Ow lieve goudvis Wat een balen weer! Dikke knuffel van mij. En echt, zoals al eerder gezegd: jouw tijd komt echt nog wel, dat weet ik zeker
Daan, welkom hier. Hopelijk is het snel raak voor je. Zwangels, wachtbak ze. En jeeej, de eerste kilo is eraf! Meiden hier ook op de wachtbank. Sinds deze week aan de duphaston, om het vroege bloedverlies hopelijk tegen te gaan. Eens kijken of het wat wordt en/of helpt. Gisteren gezellig ons 9 jarig jubileum gevierd en ik vind dat juli onze maand is! Geprobeerd een wensballon op te laten, maar na 3 meter zat hij al in de berkenboom (oeps ). Dus vanwege de kleine paniek niet eens een wens gedaan . Ach ja, het gaat om de gedachte toch!? Verder alles goed met de andere ladies? Genoten van het heerlijke weer?
Morning ladies wat een heeeeerlijk weertje he, zo genoten van het weekend lekker in het tuintje gehangen met kriekje, boekie en bbq erbij en klein beetje gezondigd, zondag naar Den Bosch geweest en kon die Bossche Bol toch echt niet laten liggen Ach Susan, dat is nooit leuk als er zo dichtbij weer iemand zwanger wordt en dan wel van de 4de.. pffft wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld! Fijn dat je zo genoten hebt bij de Beschaving Goudvis en tja, met dit warme weer moet je goed drinken, dan maar bier he Ahhhhh nee, bij jou ook al weer iemand zwanger dikke knuff meid, weet precies wat je meemaakt, dat doet zon zeer he. Maar wat Moekie zegt, de volgende bingo is voor jou!! Goed bezig Zwangels, al 1 kg eraf, keep it up girl Welkom Daan, idd frustrerend dat je zo goed leeft en het geen effect heeft op deze hartenwens van jullie, maar houd moed, ook jullie tijd zal komen Nog gefeliciteerd Moekie met jullie jubileum, ik hoop zo het deze maand de kroon erop komt En de wensballonen zijn echt K*, die stijgen toch nooit goed op lijkt het wel, maar dat is geen voorteken hoor meid @hier weer druk bezig met 3de programma van mn fitness plan, ben maar weer van voor af aan begonnen maar dan op gevorderd level...pffftttt afzien hoor maar ja, die laatste 3 kg moeten er af
Hey meiden, Ik ben weer een beetje bijgetrokken. Afgelopen weekend heerlijk genoten van het weer en de daarbijhorende drankjes. De topic van Jettos is top! Af en toe is het ook nodig om zo'n lijstje te lezen en alles weer te relativeren. Heb nu ook enorme zin in de vakantie! @Daan, welkom. Hopelijk is het bij jou snel raak. @Radiogirl..succes met de afvalrace. @ Moekie en Zwangels, good luck op het wachtbankje. De duimen draaien weer. @ goudvis, ik leef met je mee en weet precies hoe je je voelt. Tip: lees de topic van Jettos. Het is een schrale troost maar het helpt enigzins.
Idd dat topic van Jettos is echt heel fijn om door te neuzen wat hebben we het toch slecht allemaal En fijn dat je zo lekker bent bijgekomen van het weekend Susan
Hey meiden, ooooh ik lees hier weer nare verhalen van zwangere vriendinnen enzo, wat doet dat pijn he...? pfff zo naar ! @Moeki ik had ook altijd al snel na de eisprong bloed/bruinverlies. Bij mij heeft het geen effect gehad op het zwanger worden, had het die maand ook. Radio en Zwangels goed bezig jullie met afvallen en sporten !! Veel succes met klussen en op het wachtbankje. Mijn duimen draaien voor jullie hoor !!!