Thanks voor de virtuele steun lieve meiden. Ik ben het nog steeds aan het verwerken, weet dat zij ook lang bezig waren en goh ben zo blij voor ze, maar wil zelf ook zoooo graag. Ben normaal nooit jaloers, maar dit doet ff zeer. @tiepetje en hoe voel je je? Misselijk? @Zwangels en Radio goed bezig meiden, keep up the good work!!!
Goudvis, pfff, dat soort dingen zijn gewoon niet eerlijk, hoe je het ook relativeert en rationaliseert. Het voelt gewoon als pijn. Meid, ik kan je alleen maar laten weten dat ik je begrijp... Inderdaad, lees 'mijn' topic! Haha, leuk dat jullie er zo enthousiast over zijn. Ik weet niet meer wat iedereen geschreven heeft, heel wat bij te lezen als je iets minder actief bent merk ik, hihi. Hier is alles iig goed, ik geniet van onze pauze! Aftellen naar volgende week woensdag, gesprek met gyn. Wel spannend! Meiden, voor jullie allemaal een knuffel, ik duim voor een vruchtbare maand. Deze maand juli weer één zwanger he!? ZO komen we er wel
Ja jettos topic is top! En voelt idd als pijn, ik weet niet hoe ik er vanaf kom, wil me positief voelen....succes met de pauzemaand meid!
Tiepetje, hoe is het met je? Fijn dat bij jou het gelukt is met wat bruinverlies, wie weet lukt het bij mij ooit ook wel. Nu eens kijken wat de medicijnen doen. Goudvis, ik herken de pijn. Auch! Voelt als een steek in je buik/ hart. En dan de gedachte wanneer ben ik nou eens een keer aan de beurt?! Het lijkt zo oneerlijk. En gewoon even een baal maand inlassen en dan toch weer verder. Ik doe tegenwoordig een soort meditatie in bed, ik let op mijn ademhaling en probeer dan zoveel mogelijk positieve gedachten in mijn hoofd te zeggen ( Ik BEN zwanger, het is gelukt, blijf plakken etc.) Misschien een beetje zweverig, maar ik voel me er goed bij En ik voel me er ook positiever bij, ik ben een doemdenker en denk eerder dat iets niet gelukt is dan wel. Nu draai ik het om en dat voelt een stuk beter! Jettos, misschien een 2e topic openen. 102 tot 203 Zo lekker om te lezen op een dipdagje. En geniet van je pauze! Valt het ook in je vakantie? Succes vast voor woensdag! Susan, hoe voel je je nu? Gaat het weer wat beter? Knuffel voor je Radio, wat een heerlijk weekend weer! En met dat weertje erbij En nog 3 kg te gaan, goed bezig! Straks ben je zo`n strakke bodybuilder Hier wil ik ook nog wel 2 kg eraf, maar ben een beetje lui. Gisteren weer bodypump gedaan en ik voel het nu erg goed En wat jettos zegt: op naar een vruchtbare maand en op naar de volgende zwangere!
Gaat goed hier, al 3 kilo kwijt!! Ook op het wachtbankje, nog een kleine week ongeveer. Spannend! Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, maar lees alles wel hoor.
3 kilo go Zwangels!! Moekie, welkom op de wachtbank. Ik voel me beter gelukkig, ben gaan zwemmen en heb mn vriendin een kaart gestuurd. Ben ook echt blij en ook wel leuk om 'tante ' te worden. Dikke buik zal wel lastig zijn straks, maar....positief blijven! Onze tijd komt ook! Lekker genieten van de zomer, gezond eten en sporten, af en toe n wijntje Keep our heads up! Dit weekend weer n bbq zonder kids. Zin in! ps ik ben de hele dag al misselijk. Hebben jullie dat wel ns na je ei? Of mn kookkunst was gister niet optmaal haha.
Goudvis, we kunnen bijna tegelijk testen Ben ook wel eens misselijk na mijn ei. Een of twee dagen erna, echt irritant. En inderdaad: we gaan lekker genieten. En heerlijk een bbq zonder kids. Hopelijk heb je snel goed nieuws voor je vriendin, dat je met haar meedoet! Zwangels, gezellig samen wachten En wat super, al 3 kilo! Gaat goed zeg! Meiden fijn weekend en laat het zonnetje maar weer komen!
Ik reageer maar even hier, want op de een of andere manier wordt er nooit op mijn eigen geopende topics met vragen geantwoord... Ik heb een tijdje terug meegepraat hier, inmiddels een traject bij de gynaecoloog achter de rug: alles goed, ik heb inmiddels provera + 1e ronde Clomid gehad en tijdens de echo's was een goede follikel te zien, een week na de vermoedelijke eisprong ook mijn progesteron laten prikken, deze waarde was hoog genoeg om definitief te bevestigen dat ik een eisprong heb gehad! Nu zit ik op dag 32, ik zou afgelopen woe/donderdag of dus vandaag mijn NOD moeten hebben. Het is ZEKER dat ik een eisprong heb gehad, dus er zou óf een positieve test óf een menstruatie moeten zijn. Je raadt het al: geen van beiden! Ik heb gisteren veel bruinverlies gehad, geen enkel drupje rood bloed. Meestal heb ik een paar uur na bruin wel helderrood bloed. Vandaag bijna geen bruinverlies meer, maar ook geen menstruatie. Kan dit een reactie op Clomid zijn? Is het normaal dat ik al weer op dag 32 zit? Bij een eisprong komt het toch altijd na 14 dagen? Of zou ik dan toch over een paar dagen nog eens kunnen testen? Pff, het is wel spannend hoor...
MarriedGirl, geen ervaring met Clomid, maar als jij weet wanneer je eisprong is geweest, dan komt je ongi 10-18 dagen erna (de luteale fase). Als je 14dpo nog geen posi test hebt, vrees ik dat je ongi gaat worden.... Maar, je weet het maar nooit, er gebeuren soms wonderlijke dingen! Hopelijk ben je lekker zwanger meid!
Ik heb precies hetzelfde gehad. Ook alleen wat bruinroodachtig slijmverlies. En ben nu zwanger! Ik zou volgende week gaan testen, succes meid!
We zullen zien! Ik dacht gisteren meteen: mooi, ik ben op tijd met mn menstruatie. Maar de hele dag dus donkerbruin geweest, wel een tampon nodig gehad, maar dat doe ik ook voor een "schoon" gevoel. Vandaag dus bijna niets meer. Terwijl ik met mijn menstruaties voorheen (die niet vaak kwamen, had hele lange onregelmatige cyclussen vandaar aan de Clomid) altijd binnen een paar uur na wat bruin verlies meteen helderrood bloedverlies kreeg. Ik ga dit weekend nog wel een keer testen, en sowieso wordt het dan maar gewoon afwachten of er nog bloed komt. Hoop het niet, en ergens heb ik ook het gevoel dat er geen bloed gaat vloeien!
Je verhaal komt me zo bekend voor. Ik had ook gewoon maandverband nodig. Heb je trouwens last van opgezette borsten? Ik was zo zenuwachtig dat weekend. En zo blij toen de test positief was. Houd me op de hoogte!
Ik heb vollere borsten ja, wat gevoeliger maar kan het niet meteen pijnlijk noemen. En mn tepelhoven lijken zoveel groter, met de bekende bultjes rond deze periode. Vanmorgen wakker geworden met spierpijn in benen en onderbuik, heel vreemd allemaal. Test van vanmorgen was negatief (zwanger&kids). Ik heb dus donderdag aardig wat donker bruin slijm verloren, gisteren was dit alleen nog maar wat begin vd dag, daarna niets meer. Heeeeel vreemd, al heb ik ergens een blij gevoel aangezien er dus met bloedprikken bevestigd is dat ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad.
Ik kan mijn vorige reactie niet meer bijwerken, dus ik voeg er op deze manier maar even een update aan toe: Vandaag weer iets bruin verlies gehad, met iets rood erin. Dacht nu echt dat het door ging zetten, maar wederom niet....Nogmaals: NOD is vermoedelijk afgelopen woe/do/vrij geweest (eisprong is wel bevestigt dmv bloedprikken op progesteronwaarde week na eisprong). Ik temperatuur nooit, maar weet dat mijn eigen lichaamstemperatuur eigenlijk altijd onder de 37 zit. Nu temperatuurde ik net even omdat ik veel lees over een hoge temp wanneer je zwanger bent, en een daling vlak voor de menstruatie. Ik tempte 37.4....Dus dat is wel opvallend hoog en naar mijn mening té hoog voor een naderende menstruatie?!~
Married girl, ik heb geen ervaring met clomid. Wel heb ik ervaring met een wisselende lf. Je kan inderdaad na eisprong ergens tussen de 10 en 18 dagen je ongi verwachten. Maar je verhaal klinkt wel heel hoopvol. Ik hoop dat je bruinverlies niet doorzet en dat je net als yyzhu ook zwanger bent! Misschien op 18 dpo nog eens een testje er tegenaan gooien? ( En even over het temperaturen: heb je het in de ochtend gedaan? Je temperatuur in de avond telt niet, want die is sowieso hoger. Dus ik zou even kijken wat je temp doet rond de tijd dat je normaal opstaat en dan blijven liggen tijdens het tempen, want van beweging gaat je temp omhoog.) Succes!
Ladies, ik heb gisteren even flink gejankt ( en ook nog eens alleen thuis!). De medicijnen hebben ( volgens mij) niet geholpen. Op 8 dpo had ik dus gisteren alweer bruin/roze verlies. Nu net een flinke veeg donkerrood/ roze/ bruin. Echt, ik had toch de illusie dat ik tot 14 dpo zonder bloedverlies zou gaan redden, maar er is niets verbeterd. Pffff. ( Ik heb de illusie van innesteling ook al achter me gelaten, want het is hetzelfde patroon als anders en dan werd ik ook gewoon ongi.) Ik hoopte nog wel dat juli onze maand was geworden Nu wel maar door blijven slikken en dan volgende week zaterdag voor de zekerheid toch maar testen, maar ik heb niet veel hoop ( snif). Morgen weer een betere posi post van mij, nu even een beetje depri. :x
Hey dames! Hier alles goed, heb de smaak goed te pakken met het wandelen. Heb nu elke dag gewandeld de afgelopen week en ben gezonder gaan eten en het resultaat mag er zijn!!! Namelijk al 5 kilo kwijt! Vandaag zit ik op cd23 en de vorige ronde al op cd 26 ongi, dus het is nu wel spannend aan het worden. Ga pas op cd 27 testen mits ik nog niet ongi ben. Dus nog 4 dagen wachten. Moekie dikke knuffel meid, balen dat de medicijnen waarschijnlijk hun werking niet hebben gehad. Marriedgirl hoe is het nu met je?
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Cyclus van 33 dagen. Jammer, maar was pas de eerste ronde met Clomid, dus mogen niet klagen.
Moekie, meid wat een ellende., Allereerst een dikke knuffel!! Snap dat je hier een beetje moede(r)loos van wordt...! Wat slikte je ook alweer? Heb je al contact opgenomen met je gyn hierover? Bah, hopelijk kan de dosering worden aangepast en heb je daarna alsnog een betere lf. Mijn gyn zei wel tegen mij dat problemen met lf veel lastiger zijn dan problemen met de eisprong... Irritant he!? Ik moet woesndag voor gesprelk/uitkomst, ben benieuwd! Voel je je al wat beter dan gister? Zwangels, goed bezig!! Kanp hoor! Enne, spannend ik duim voor een positieve test voor je. Misschien ben jij deze maand wel aan de beurt Liefs!