Jep had helaas gelijk... heeft doorgezet Snap het niet heb drie dagen spotting gehad. .. normaal nooit wat is nu mijn 1e menstr uatie dag? @ moekie waren jouw hormoonwaardes na eisprong te laag door die spotting? @ goudvis is er bij jou gekeken na endometrose
Morning ladies, wat een zon overgoten dag weer zo had het weekend moeten zijn Baaaaalen Goudvis, dikke knuff meid. Hoop dat de pijn nu al minder is. En groot gelijk om chocolade in te slaan, dat heb je wel verdiend! Ah nee, niet ook jij Limburg, ook jij een dikke knuff! Jij bent weer in de leukste tijd van de maand Zwangels, enjoy en idd, die 10kg ga jij er ook afkrijgen, goed bezig! Keep it up Ow spannend Moekie, hoop dat je vandaag een mooie posi ovu test krijgt en dan over 14 dgn die andere test ook natuurlijk @hier is mijn lichaam weer es een geintje aan het uithalen.. gisteren was het 14 dpo wat ik zeker weet, lag 2wk terug ff dubbel van de pijn ivm de eisprong, maar nog geen teken van ongi. Heb wel vaker wat langere cycli maar dan is mn ei ook later geweest, normaliter is het enige zekere dat ik binnen 14 dgn dan ongi word laatste 2 maanden zelfs op dag 13. Maar heb toch niet getest vandaag, voel weinig raars en heb echt geen zin in een omo test, dus nog maar ff afwachten denk ik
Thanks Radioooooo en oooooo wie weet ben jij het deze maand, ik hoop het zo meid! Vind overigens wel maf dat iedereen een beetje andere cyclus heeft deze maand, heb ik trouwens al een paar maanden, maar zal de tarwekiem wel zijn ( 1 tablet per dag ga ik nu doen). Pijn is gelukkig minder dat is alleen 2 dagen echt erg. Moekie ook thanks, ja zeker genoten alleen nu spijt haha! Vanavond weer sporten. Nee Limburg, wat jammer zeg! Spotting kan, heb ik ook wel eens. Was het wel rood? Heb de gyn een keer gebeld, ik had dat 5 dagen. Die eerste dag rood (dus niet bruin of roze) al is het maar 1 druppel in je inlegkruisje is dag 1. Maf, want ik zeg dan ben ik dus in totaal 12 dagen ongesteld, want het kwam wel gewoon net als normaal 7 dagen. Heb het idee als ik dat heb in een maand, dat ik het psychisch onbewust tegenhou of dat er iets aan de gang was dat toch afgebroken wordt. Dat komt zo vreselijk vaak voor joh, merken vrouwen amper. Overigens de laatste 2 maanden geen spotting maar gelijk hoppa. Het lichaam blijft raar, wie weet ligt het aan het weer, drukte, griepje wat je bij je hebt noem maar op. En over die endo: alles was goed. Heb zelf meegekeken. Ik heb waarschijnlijk best veel en dik baarmoederslijm dus zware menstruatie, dat zit in onze familie. Al mijn tante en nichten hebben dat, heel fijn. Maar zij hebben wel allemaal 2 of 3 kids haha! We horen het wel radio! Ik had wel getest t wkend want had een feestje, dus goed geborreld Pluk ik nu de vruchten van, want als ik meer alcohol en koffie drink heb ik meer last. Deze maand gezond. (Al drink ik eigenlijk 4 kopjes koffie in een week gok ik en af en toe glaasje of 2 bij het eten) Back 2 work, lekker wat afleiding. Ff klaar met het zwangergedoe
Limburg, ik heb altijd spotting. Soms 8 dagen, soms 3. Als ik het niet heb rond 8 dpo, dan ga ik denken dat er wat gaande is. En soms heb ik net als Goudvis dus een ongi van 13 dagen:x. Mijn progesteron op 7 dagen na ovulatie was net boven de 30 ( Ik lees over waardes tussen de 30 en 60, welke goed zijn). Wat op zicht voor die dag krap aan goed is. Ik ben wel benieuwd wat hij op dag 8 en 9 doet, want dan begint het bloeden al. De gyn geeft aan dat het bloedverlies wel komt door een tekort aan progesteronaanmaak, vandaar deze cyclus de utrogestanbolletjes. Ben benieuwd, heb net wel op wat fora goede verhalen gelezen. Dat in ieder geval de dag van het eerste bloedverlies goed opgeschoven kan worden, waardoor innesteling meer kans krijgt ( Daar ga ik voor!) En de eerste dag rood ( maakt niet uit hoe laat op de dag) is de eerste menstruatiedag. Gewoon eens bij de gyn aankaarten dat je geen goed gevoel hebt bij het vroege bloedverlies. Heb ik ook gedaan en toen kreeg ik eerst de pillen. Wie weet helpen die jou wel?! Goudvis, lekker beulen vandaag. En tijdens een dip zondigen mag, doen we allemaal. Alleen niet erin blijven hangen ( zo zonde van al dat harde sportwerk) En fijn dat familiekwaaltje ( not). Maar ja, het zou wel goede hoop mogen geven gezien alle kids, dus het gaat jou ook gewoon gebeuren! Radio, nu maak jij het weer spannend! Hoop niet dat je lichaam je een kunstje flikt! Ik had ook al getest hoor, zeker als ik zeker zou weten dat ik na 14 dagen altijd de ongi heb. Zullen we samen testen? Ik zo een ovu test en jij die andere???? Hopelijk heb je dan een hele mooi streep om aan ons te laten zien DUIM DUIM DUIM! ( En geen kwaaltjes is toch heel gebruikelijk? Dat het pas komt als je het echt weet?)
Even kort meiden (kennen jullie me nog ). Radiogirl, SPANNEND!!! Ik zeg, morgen testen met die handel. Ik duim dat jij deze maand ad beurt bent!! @hier, geen bijzonderheden. Komende maand cyclusanalyse ivm korte luteale fase en mogelijk (voorstadium) vervroegde overgang. Spannend! Knuffel voor jullie allemaal!
Hihi thnx girls ik denk dat door alle vakanties onze cyclussen van slag zijn hier overigens nog steeds rustig, je zou er bijna hoop door krijgen Zou overigens wel een hele fijne timing zijn zeg, voor as vrijdag heb ik na ruim een jaar mieren eindelijk een afspraak ingepland voor een tattoo en zaterdag een vrijgezellenfeest met sushi eten whahahahaha. Vooralsnog maar gewoon van uit gaan dat ik beide ga doen En idd Moekie, bij mij is het niet ongewoon dat het ineens losbarst zonder eerdere symptomen, ik hou het gewoon altijd spannend Als het morgenochtend nog droog is wil ik wel een tessie gaan wagen. Welcome back Jettos, zeker kennen we nog Jij gaat ook een spannende tijd tegemoet Jettos! Hopelijk komen er alleen maar goeie dingen uit het onderzoek meid.
Jaaaa teste teste hihihi. Ik duim voor je! Hee Jettos, wie ben je ook alweer ....geintjuh!!! Succes met de onderzoeken alvast!
Jaaaaaaaaaaaaaa wat gaaaaaaf! Is toch duidelijk. Oh ben zo blij voor je, wist t wel er moest er 1 zijn deze maand. Ga je cb digital doen? Enne iets anders of niet gedaan van de maand? Geniet ervan meid, cool! Girlz, dat geeft de burger moed
Haha idd, daaaaaag sushi en tattoo tot volgend jaar. Ben nog serieus nog in ontkenning... ga morgen nog een CB digital doen, ik had vanmorgen meteen na begin test alles weggekiept, er zo zeker van zijn dat tie omo zou zijn.. dussssss... En of ik wat anders gedaan heb deze keer... uhm.. geen ovu testen en in het weekend van ei geen preseed, verder eigenlijk alles zoals altijd eigenlijk.
wow, zat al in spanning toen ik ging kijken, hoopte er zo op: en het is waar! Radio wat vet zeg! Gefeliciteerd Dat geeft inderdaad moed! En heerlijk GEEN sushi en GEEN tattoo, jij krijgt wel iets beter Laat het lekker bezinken en geniet lekker van het gevoel, hoop je snel te mogen opvolgen! ( Goudvis: hahaha gebakken vis )
Thnx ladies, ik hoop dat jullie idd allemaal snel mogen volgen en dat het stuk voor stuk plakkers zullen zijn toch wel jammer van die sushi hoor
@radiogirl: sorry weet het even niet meer precies was er bij jullie nu een oorzaak gevonden waarom het niet meer lukte?