Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik hoop dat ik inderdaad laat positief test....nog steeds geen ongi. Nu ook misselijk.....
    Ben benieuwd wat mijn temp gaat doen, ik wil pas zaterdag weer testen.

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik lees en duim nog steeds met jullie mee!!
    Het is echt spannend nu voor zwangels en moekie, ik duim voor een hele goed afloop!!

Strooi ook nog even met wat hcg.... Vangen meiden!

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zwangels: nog getest? Ben zo nieuwsgierig!

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Geen menstruatie nog en ook geen test gedaan wacht tot morgen.
    Wel spannend!

5. Moekie

Moekie Niet meer actief

Zwangels, wat zul jij zenuwachtig zijn de hele tijd. Pff, ik strooi even met positiviteit!

Zoe, ja strooi maar lekker mee, we kunnen het gebruiken. Bij jou alles helemaal goed?

Radio, niet echt aan de lijn. Wel 2x per week sporten en een beetje op het eten letten. Die festival en vakantiekilo`s mogen er weer af :p.
    En jeeeej, 3+!

Go Goudvis! En volgens mij heb je wel goed gezellig gedaan hoor;). Wat vond je van de preseed? En een heerlijk weekendje voor de boeg, ook al valt het weer tegen. Succes met de wachtweken en hoop dat je niet weer een verstoorde cyclus hebt:(.
    En de spanning stijgt hier inderdaad!

Hiero dag 10 overleefd! Dat is de afgelopen 8 maanden 2x eerder gelukt, maar een keer was na de operatie. Dus doe er nog maar 3 dagen bij ( liefst 8 maanden:p ). Ben dus wel blij met m`n bollen ( ondanks het gedoe en de troep en de bijwerkingen).

Hier lekker naar een optreden van bekenden vanavond ( pogo voor je radio!), morgen een bbq met vrienden en lekker wel een wijntje drinken, anders hou ik het niet van de spanning voor Zwangels;) ( en een beetje voor mezelf:cool: )

Fijn weekend meiden!

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Even een berichtje van mij: Ik heb net roze/rode slijm gespot dus waarschijnlijk gaat het vannacht wel doorbreken. Dus mijn cyclus is dusdanig langer geworden door het afvallen....denk ik dan maar.

7. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ow,zou mooi balen zijn als het zo is. Ik duim nog steeds voor de goede afloop!!!

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het geen menstruatie teken is. Voel jij je ongesteldheid altijd aankomen?

9. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Spannende tijden meiden.
    Mijn duimen blijven draaien!

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens ongesteld geworden. Had zo gehoopt op een laat/normaal ei. En uitgerekend nu was ie vroeg. Maakten dus geen schijn van kans want ik mocht toen helemaal geen seks hebben.

Hopelijk lukt het aankomende ronde. Alle hindernissen zijn genomen en ik heb nu nog verhoogde kansen vanwege het doorspoelen.

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hoi hoi normaal begint mijn ongi met dat roze/rode slijm, dat is 1 dag en de volgende dag ben ik dan ongi.
    Maar nu nog niets! Nog steeds wat roze/rode slijm. Temperatuur was wel lager vanmorgen dus verwacht het wel.
    Dus wacht nog af.....

12. Moekie

Moekie Niet meer actief

Sterkte Mart, had ook de ronde na de operatie een hele rare cyclus. Terwijl ik eigenlijk wel wist dat ik niet zwanger kon zijn, hield mijn lichaam me heel goede voor de gek.
    En gewoon goed die extra kans benutten de komende maand en hopen op een normale cyclus!

Zwangels, potverdorie! Wat heeft jouw lichaam dan ook een kunstje met je uitgehaald. Hoop heel stiekem nog op een andere uitslag natuurlijk!

Hier nu op 12 dpo en geen bloed :) dus dat stemt me wel tevreden. Heb nu het idee dat ( als het nu niet raak is, wat ik niet denk trouwens) een bevrucht eitje nu tenminste een kans gaat maken!

13. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Toch ongi geworden na 6 dagen overtijd :(:( heb een buikpijn!

14. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaah nee Zwangels, dikke knuff meid!

15. Moekie

Moekie Niet meer actief

Verdorie zwangels. 6 dagen zeg! Sterkte meid.

16. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Balen! Knuf voor jou

17. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Zwangels: dikke knuffel!!! Balen meid! :(

Liefs,

18. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

He Zwangels nee he. Wat is dat toch met die lichamen van ons? Word je echt op het verkeerde spoor gezet. Je weet dat het kan, maar als je dan zoveel dagen later bent, krijg je echt hoop. Sterkte meid, valt niet mee he. Hoop dat je buikpijn al wat minder is. Lief zijn voor jezelf en keep your head up, girl! ;)

19. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Lieve schatten zijn jullie ook!
    Mijn buikpijn is er nog alleen minder door pijnstillers.
    Ik baal enorm.....want als ik een normale cyclus van 26 dagen had gehad konden ze me nog voor mijn vakantie een HSG laten doen. En nu.....moet ik helaas wachten tot de volgende menstruatie! Alleen hoelang gaat mijn cyclus nu zijn?
    Ik hoop maar dat ik deze ronde zwanger raak!
    Ik zit nu ff in een flinke dip, we hadden echt hoop omdat ik overtijd was.
    Morgen begrafenis van manlief zijn oma.....
    We gaan donderdagavond op vakantie voor 9 dagen.....moet alles nog inpakken etc.
    Maar moet ook nog werken......pffff

20. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

No stress girl! Dat inpakken gaat zeker lukken, gewoon niet teveel meenemen. Ik heb wel eens de avond van tevoren ingepakt voor 3 weken inclusief kampeerspullen. En weet je, als die ongesteldheid weer afzakt, zie je het weer helemaal zitten!
    Jammer van die HSG, aan de andere kant: misschien is ie wel niet meer nodig na je relaxte vakantie ;) Want ik vond het toch echt geen pretje (zacht uitgedrukt).
    Accepteer die dip maar even en veel sterkte op de begrafenis.
    Straks gaat het weer wat beter meid, na downs komen altijd ups. Truste!

Deel Deze Pagina