@angel ! JAaah ik zie hem ook! ik had dat ook met de eerste test.Amper te zien. EN toen de volgende ochtend nog eens getest met CB digital toen was het zwanger 1-2! Super blij haha. Maar ga morgen nog maar eens testen met een ochtend urine. Want nu heb je in de avond getest. Dan is de streep nog een beetje vaag. Maar alvast voorzichtig gefeliciteerd. @Zoë Jah het kan ook zijn dat mn ex niet zo vruchtbaar was. En ik geniet zeker van mn zwangerschap. Ik was net kennis gaan maken met mn verloskundige en ze was echt geweldig. Ik vond haar echt super aardig en ze straalt vriendelijkheid en enthousiasme uit! Ze doet haar werk met plezier en dat vind ik leuk om te zien. Het geeft je een veilig gevoel. Maar mn eitje is in 5 dagen ingenesteld schat. Dus het maakt niet uit of je korte of lange lf hebt. Maar heb je wel om de dag seks?
Ik zie hem ook!!!!!! Spannend meis, morgenochtend weer een testje? Hihi je man zal wel denken . Ga je het hem vertellen? Wij hebben vandaag ook goed nieuws gehad, ml is aangenomen op zijn nieuwe functie!!!!
Wat fijn dat het zo klikt!! Is toch wel prettig he, je moet er vaak heen!! Hoe weet je dat hij met 5 dagen is ingenesteld? Ze zeggen dat 10 dagen toch aan de korte kant is, zeker niet onmogelijk. Het voelt gewoon wat prettiger als hij wat langer is...
Het schijnt heel goed te zijn om magnesiumtabletten te gebruiken. Dit ontspant spieren en dus ook de baarmoeder waardoor een eitje beter kan in nestelen. Ik ken iemand die niks mankeerde en haar man ook niet na 7 jaar proberen is ze magnesium gaan slikken vanwege vermoeidheid en 3 maand later was ze zwanger. De artsen vroegen haar wat ze in haar leefpatroon veranderd had en dit was het slikken van magnesium.... De artsen konden dat toen ook goed verklaren.
@ radiogirl jeetje zeg jullie hebben ook verrekte pech En geen zorgen maken? Yeah right. @ angel sorry maar ik zie niks. Ook niet als ik m in negatief zet. Hopelijk is het morgen ochtend gewoon duidelijk. @supplementen Het zou kunnen dat magnesium geholpen heeft, maar het kan ook dat het toch toeval is. Ik vind het toch altijd lastig om er echt iets over te zeggen. Tja ik slik weer de etos zwanger worden krengen dat zijn al multivitaminen, dan zou je denken dat je van alles wel voldoende krijgt. Maar die slikte ik vorige keer ook al maanden... Maar je kan altijd iets proberen, maar maak er niet te veel een kermis van. Ik heb lijstje met supplementen voorbij zien komen Kost kapitalen en uiteindelijk weet je toch niet wat nou precies geholpen heeft (of pure geluk is geweest)
hey meiden, Zo ben er weer moest even weg. Zoe wat lekker dat ml is aangenomen op een nieuwe functie. ik ga zo een foto plaatsen van hoe hij is opgedroogd. ik weet nog even niet hoe ik het ga vertellen hij komt pas laat thuis dan lig ik allang in bed. Dus ik denk morgen ochtend op valentijn.....
@angel jaah ik zie hem ook hoor al bij de eerste foto! @zoe ik wist het omdat ik vreselijke pijn had aan mn onderug meer aan de rechterkant en mn rechter bovenbeen. Dus toen ging ik mn temperatuur meten toen was het ietsje gezakt. En de dag daarna weer gestegen.
Thnx Zoe en Bouwjaar, maar we hebben allemaal zo ons eigen verhaal he. Dikke knuff terug aan jullie en hoop dat we allemaal snel een plakbeeb mogen krijgen. @angel zie op de test van vandaag een licht steepie!! Spannend
Hoi, Mag ik hier ook even mijn verhaal kwijt. Wij zijn in oktober 2005 begonnen. EN het durde en duurde. En juist vordat we de stap naar huisarts hebben genomen werd ik zwanger van onze prachtige zoon. Hij werd geboren in februari 2009. Omdat het de eerste keer zolang duurde zijn we meteen (ok vanaf het moment dat ik weer een beetje aan seks kon denken zonder meteen met de benen over mekaar te gaan zitten) doorgegaan voor een tweede (zomer 2009) In november 2010 naar de huisarts. Eerst inwendig onderzoek. Kuurtje gehad vanwege een vaginale infectie Januari 2011 naar de gyn. Onderzoeken bij mij en mijn man. Alles was goed, behalve een lichte aanwijzing voor endometriose. Mei 2011 operatie vanwege die endometriose en meteen een cyste bij mijn linker eierstok weg gehaald. Nu zou niets een zwangerschap in de weg moeten staan. Augustus 2011 endelijk zwanger, maar helaas een vmk. Het wrange (en tegelijk ook wel weer blije) is dat mijn broertje ook sinds augustus in verwachting is van hun eerste. En sindsdien zijn we aan het proberen. Iedere maand opnieuw tussen hoop en teleurstelling. Ik heb intussen een reeks afspraken gepland met de psycholoog van het ziekenhuis omdat ik het niet meer trek. En we gaan binnenkort een nieuwe afspraak maken met de gyn voor IUI. Het fijne bij ons ziekenhuis is dat we altijd direct geholpen en onderzocht hebben. Ook al is bewezen dat ik zelf zwanger kan worden (ben het immers al twee keer geweest) doen ze alle onderzoeken en kunnen we starten met behandelen zodra wij willen. Dat we nog niet gestart zijn is omdat we op dit moment in een heel hectische fase zitten met onze zoon. Hij is ziek geweest (parasiet in zijn darmen) en gaat volgende beginnen op de basisschool. Niet echt handig om dan op en neer te gaan rennen naar het ziekenhuis. En ik hoop natuurlijk ook stiekum dat het niet meer nodig is (de psyg noemde dat 'hoopvolle vemijding') Meiden.. Ik hoop echt dat jullie snel zwanger worden. Spontaan of met een beetje hulp. Sorry, maar ik zie geen streepjes op de testen die jullie geplaatst hebben. Maar dat kan aan mijn beeldscherm liggen. Ik hoop voor jullie dat dat zo is Ohja.. Zeurende mensen die vragen wanneer de tweede nou eens komt (of de eerste) krijgen van mij gewoon te horen dat we daar al jaren mee bezig zijn en dat ik al tig onderzoeken ed heb gehad. Die zijn dus meteen stil, en ik heb de vraag al heel lang niet meer gehoord. T is best even pijnlijk, maar vooral voor de vragensteller (die schamen zich soms echt kapot). En het is niet pijnlijker dan iets ontwijkens te verzinnen. Ook heb ik daaraan overgehouden dat er lieve mensen zijn die echt meeleven, waar ik het anders misschien niet aan had verteld. En dat is fijn.