Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moekie

Moekie Niet meer actief

Zwangels, gecondoleerd. Sterkte met de begrafenis. En sterkte met je dip, maar je hebt wel een leuke vakantie in het verschiet. Geniet daar lekker van en wie weet ben je zoooo relaxed daardoor dat ( wat goudvis zegt) de hsg niet meer nodig is! :D

2. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ik dip even mee met zwangels. Vanmorgen omowit op de test. Snif:(
    Beetje dubbel gevoel: de pillen hebben hun werk gedaan en mijn lf is vandaag 15, maar had toch stiekem wel een beetje gehoopt op een zwangerschap, vooral omdat ik nu de volgende cyclus moet gaan spuiten. En daar zie ik best tegenop :(
    En dan moet de ongi nog komen!:$:x:(

3. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    ah balen Moekie, maar geef het nog niet op he meid, het kan altijd nog! En anders is het al een hele vooruitgang dat je een goeie lf hebt :D dikke knuff!!

Ook voor jou een knuff Zwangels, lekker genieten van je vakantie, ontspan, relax, ff nergens aan denken, komt allemaal goed meiden!! Jullie tijd komt echt wel, en hoop ook heel snel want ik gun het jullie allemaal zo!!

4. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Wat jammer Moekie, zijn er al tekenen van ongi?
    En idd fijn als je lf nu langer is!
    Ik duim nog voor je meid! Knuffel!

5. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ja, langere lf is het grote pluspunt van deze actie :)
    Nu wachten op de ongi, kan 2 tot 7 dagen duren zeggen ze. Voel nog niets. Maar laat het maar even duren, want anders kom ik volgende week in de knoei met een weekendje Italie ;). Als we voor de iui gaan, dan zal het als de ongi vroeg komt net rond dat weekend zitten, dus doen maar over een paar daagjes, dan kan na het weekendje de iui wel :p

Hoest met de andere dames?
    Is zo stil hiero, iedereen in spanning voor nod of nog vakantie aan het vieren?

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dames morgenavond gaan we op vakantie en zal ik hier waarschijnlijk weinig zijn, weet niet hoe de wifi verbinding is.
    Maar de gedachtes gaan op nul en we gaan genieten!!!!

Sorry dat ik ff niet op iedereen reageer.

7. goudvis03

Fiijne vakantie Zwangels!

Moekie, hoe is het nu?

Limburg, Jettos en Mart still alive?

8. Moekie

Moekie Niet meer actief

Zwangels, geniet er lekker van die vakantie! Lekker chijl, lekker bijkomen van de spanning van de laatste week en vol goede moed weer verder!

Hier het eerste bruin sinds 3 uurtjes en best wat krampen in mijn buik. Laat het dan morgen maar komen, ben ik lekker vrij!

9. goudvis03

Hier gister ook roseverlies en wat kramp. Nu weer gestopt. Dit zal er wel weer 1 worden met n lange aanloop voor het in volle glorie doorzet. Vast zondag op de familiedag, leuk tussen de kids. Ben er ff zo gigantisch klaar mee meiden. Had ik die wens maar niet, was er ook geen teleurstelling.

10. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ow meis, dikke knuffel voor je! ( En kan het echt niets anders zijn? Stiekem hoop ik voor je van wel hoor!)
    En zondag zou wel erg rot zijn! Succes!

11. goudvis03

Dankje Moekie. Jij ook n knuffel!
    Zou best wat anders kunnen zijn maar heb ik al vaker gehoopt, meestal zet t gewoon door. Voel of merk ook niks anders dan anders. Behalve t gevoel regelmatig gesekst te hebben 2 wkn lang om 1 of 2 dagen(en niet eens verplicht gevoel, gewoon leuk :) ), dit keer ook paar keer met preseed.
    Wel heb ik minder pms door de vitaminen en tarwekiem. Ben ook zuinig met koffie en alcohol geweest, plus gezond eten dus hoop dat ik dan niet zo n heftige menstruatie heb. Scheelt echt!
    Loslaten ook gedaan, echt drukke maand gehad waarin ik zelfs dacht, ach zo is je leven toch ook gaaf?
    Maar toch weer even die teleurstelling en boosheid. Waarom de hele f#cking wereld en ik niet? Grrrr
    Jij al devils?

12. Moekie

Moekie Niet meer actief

Zoooo herkenbaar meid! Maar je hebt met veel plezier lekker je best gedaan en niet het gevoel van een moetje gehad. Dat is ook er prettig! En zolang jullie dat nog gezellig samen kunnen iedere maand, dan komt het echt helemaal goed!!! :)
    ( Maar wel zooooo frustrerend om te zien dat anderen het ze makkelijk af gaat en dat ze in no time 2 of 3 kids hebben en ik/ wij nog niet een! En als die wens er eenmaal is, dan gaat uitschakelen niet meer :(
    Hoop dat je goede zorgen voor jezelf ook voor minder pms zorgen. Hiero wel minder koffie gaan drinken en gezond eten doen we al.

Hiero sinds vandaag the red river. Vanmorgen met de kliniek gebeld voor de medicijnen en dan zondag of maandag beginnen met spuiten en dan eens zien wanneer de iui en wat dat voor ons doet! Spannend, weer een stap verder in de goede richting voor ons, hoop ik :)

13. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Knuffel voor Goudvis en Moekie!
    Bah! Stomme red rivers ook...

14. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen meiden!
    Goudvis: ik herken je gevoel wel. Soms (in een goede bui) denk ik dat het ons ook veel gebracht heeft om nog niet zwanger te zijn. Lekker sparen en geld uitgeven en vooral nog mooie verre reizen maken. Maar toch inderdaad elke maand als het komt die teleurstelling. Afgelopen maand was er vooral de opluchting dat de pijn minder was, dus ik was er niet eens zo boos over. Hopelijk wordt komende maand ons vakantie-ei bevrucht! En dan 9 maanden lang geen menstruatie!
    Moekie: je lf is nu wel mooi lang. Nu toch iui?

15. goudvis03

Thanks girlz. Voel me echt down.
    Red river was gister helemaal weg (krijg je weer hoop)om vandaag fijn terug te keren en zet nu ook door. Midden in de speeltuin met familie en kids joehoe bah.

16. Moekie

Moekie Niet meer actief

Knuffel voor goudvis! :)

Hier net een beetje trots op mezelf: zonder vriendlief met de bibbers in de handen mijn eerste spuit fostimon gezet. Pff, wel eng, maar het ging goed! Nu nog 9 dagen te gaan en eens zien of er een paar eitjes willen groeien!

17. goudvis03

Goed van je Moekie! Succes!

18. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Knap van je Moekie!! Brrrr!
    Spannende tijden komende weken voor jou!

Goudvis, hoe is het met jou ondertussen?

19. goudvis03

He Jettos, nog steeds zware menstruatie. Elk uur naar de wc, leuk op mn werk. Paar keer pijnstiller op. Hoop dat het morgen afneemt en ik me weer wat fijner voel.
    Begin t trouwens goed beu te raken. Banner de deur uit, ga niet meer tellen. Elke maand dat geneuzel, ik ga ff voor blanco.
    Gewoon veel fun met man hebben (jee straks paar dagen weg) en zien wel.

En jij? Hoe gaat t?

Iedereen fijne avond!

20. Meisje848

Meisje848 Lid

7 mrt 2013
    61
    1
    8
    Vrouw
    hey meiden, mag ik me toevoegen bij jullie. Wij zijn al 2,3 jaar bezig. Eindelijk sinds 3 maand een normale cyclus. Heeft dus 2 jaar geduurd!!!! Gebruikte prik en minipil jaren. Wist dat het lang zou duren voor de rommel, staat 2 jaar voor, maar dacht dat het onderhand wel eens mocht komen. Helaas... nog steeds niks. Sinds jullie actief bezig met teunisbloemolie, aan gezien ik dacht tussenbloedingen te hebben gehad 2 jaar lang, maar waarschijnlijk gewoon om de week menstruatie. Maar sinds de teunisbloemoliecaps heb ik nu voor de 3 maal geen 2e bloeding gehad. We kijken dus nog tot januari aan voor we echte actie ondernemen. al wel in het ziekenhuis geweest door de extra bloedingen, zelfs een cyclus annalyse gehad, deze was prima en ook mijn bloedwaarden, maar helaas, deze annalyse is onderhand 1,5 jaar geleden. Het is soms zo oneerlijk!!! We hopen dat het voor januari spontaan zal gaan en anders dus die vreselijke molen in die ik niet wil in gaan.... hopelijk mag ik mee kletsen met jullie en jullie volgen. Want jullie maken allemaal ook veel mee en voel zo met jullie mee!

Deel Deze Pagina