Ladies, we zitten aan de 1000 reacties! (En doe mij maar een sprookje uit 1001 nacht wat werkelijkheid wordt, met reactie 1001!) Goudvis, hoop zo voor je dat het al wat minder is. Wat een drama iedere maand zeg! En goed zo, geen banner, niet tellen even helemaal zen worden! Je kan het! Lekker klussen met je vent en even lekker er tussenuit. Heb je verdiend! Jettos, hoest bij jou? Nog nieuwtjes? Meisje, welkom hier. Helaas ook al een tijdje bezig. Hoop dat je voor januari goed nieuws hebt en dat de mmm niet nodig is voor jullie! Succes en klets lekker met ons mee Heb een mooie blauwe plek op mijn buik. Spuiten ging gisteren iets minder goed. Beetje verkeerd geprikt en verloor bijna de helft van de zoutoplossing en ik had niet alles naar binnen gedrukt. Maar ja, oefening baart kunst, dus vandaag zal het vast beter gaan!
1001 nacht hahaha mag 1002 ook? Thanks Moekie! Tis wat minder nu, kan weer beter functioneren op mn werk en ga mezelf weer leuker vinden. ( vind mezelf altijd zo opgeblazen en bleekjes op die 2 dipdagen) Op naar de dagen dat t weg is, kunnen we lol maken! Rot van die spuit, maar idd je bent net begonnen joh, no sweat, wordt vast routine straks! Hoop dat het maar even nodig is meid. Laat ff weten hoe t de volgende keer gaat. Fijn dat we zo kunnen kletsen, uitlaatklep is echt prettig. Welkom meisje, jammer ook al zo lang aan het klooien....ik weet niet eens of t ronde 21 of 22 is, boeit me niet eens meer nu. Tis heel gek, aan de ene kant had ik nooit gedacht dat t zo lang zou duren en stressvol zou worden. Maar toch sta ik er ook niet van te kijken. Bij mij zijn veel dingen raar gelopen, dus dit ook. We zien wel. Mart, Jettos, Limburg wie wordt de zwangere deze maand. Hoogste tijd! Ik ga in ieder geval mn best doen en husband bespringen lol
Fijn Goudvis dat je er nu zo relaxed onder bent. Ik herken dat wel. Weet ook niet meer in welke ronde ik zit en al een paar maand geen banner meer, heerlijk! Moekie, balen van die blauwe plek, maar oefening BAART kunst, misschien wel een heel mooi klein kunstwerkje met tien vingertjes en teentjes! Ik teken in om deze maand zwanger te worden. Volgens mij gister ei gehad, dus nog een dag of 10 wachten...! Volgend wknd denk ik, we zien het wel! @nieuwe: welkom!!
Hey dames! Ff een berichtje vanuit Tsjechië het is prachtig! We zijn weer in de klusperiode Dus erg gezellig ook! We gaan voor de positieve test! Voor ons allemaal!
Go Zwangels! En De Tsjechische buitenlucht doet vast wonderen Jettos, weer in de wachtdage dus, spannend. Hoop dat je inschrijving op de zwangerenlijst voor deze maand gewoon lukt! En ik hoop toch snel een kunstwerkje te baren Hihi Goudvis weer in functionele modus! Goed zo meid en weer op naar de volgende gezellige periode. En ja, heerlijk dat we hier alles er lekker uit kunnen gooien. Scheelt denk ik ook frustratiemomentjes richting partner en anderen En die spuiten, dat komt wel goed! Gisteren ging het al beter. Hoop dat het bij een ronde blijft Mart hoe gaat het met het project: made in the USA? Meiden alvast een fijn weekend, ben morgen op tijd weg voor een heerlijk weekendje Italie
Zwangels in Tsjechie, lekker aan de pivo? Gezellig met je vent, leuk hoor! Ja idd functionele modus Moekie. Daar gaan we weer. Maar ben megadruk met werk en studie, dus dat helpt wel. Fijn dat de spuit alweer beter ging. Joh tegen de tijd dat het n makkie wordt, is het niet meer nodig Wordt druk op die zwangerenlijst deze maand, want ik ga dr ook voor. Werken, genieten en sexen, vond t wel een mooi motto hahaha! Jettos succes met wachten he, afleiding zoeken dan maar. En gewoon gezellig blijven doen met elkaar he, you never know en houdt de lol erin vind ik. (Lijkt net of ik er altijd zin in heb, is ook niet het geval hoor als ik er 630 uitmoet hihihi) Ben ook n wkendje weg. Zin in! Zaterdag big party! Ciao ladies PS Kom er na een jaar achter wat een Avatar hier op het forum is. Misschien brengt t geluk
coole avatar goudvis ik heb net mn banner aangepast (jaaaa eindelijk ik weet het ), want gisteren hebben we onze eerste echo gehad...en het was allemaal goed whoehoe!! Kleine frummel was 2cm wat overeenkomt met de termijn, mooi knipperlichtje gezien, het hartje klopte en hij/zij bewoog zelfs al een beetje. Ik kan m'n geluk niet op, ben zooo blij en hoop zooooo dat jullie snel gaan volgen. Ik zal iig alvast weer wat HCG strooien ********* Fijn weekend dames en zeker diegene in het buitenland!
Ik kom ook even spieken vanaf de vakantie. Maar helaas geen zwangere dames erbij Meisje welkom. Ook al een tijdje bezig. Zwangels: jij gaat ook voor de made in... Hier: ook de gezellige periode. Denk ik. Gebruik geen ovutesten, temp etc dus het is gokken deze maand. Heb nog geen vruchtbaar slijm gezien, dus denk dat mijn eitje nog komt. Verder voel ik me echt beroerd, ben gewoon niet fit. En met een actieve vakantie kom je niet aan slapen toe. Lig nu al in bed en het is pas half 9 hier. Heb net mijn eten ook niet eens opgegeten. Ik verlang gewoon naar aardappelen en een cracker met kaas. Helaas hebben ze dat hier niet Maar de vakantie is super!
Radiogids, wat een geweldig nieuws!!! Zo blij voor je dat alles goed is op de echo! 3 x is scheepsrecht idd. Gefeliciteerd!!
Radio, jeeeejjj eindelijk officieel! En wat fijn dat alles goed is en dat hij/zij het zo goed doet! En blijf maar heel goed strooien, want ik geloof dat er voor deze maand flink wat kapers op de kust zijn voor een zwangerschap Goudvis, fijn dat je jezelf even relativeert Altijd zin, dat is toch ook niet gezond En ook jij gaat er gewoon weer voor deze maand, zeker met dat motto! En met die avatar is het denk ik zeker wel raak! Jettos nog aan de pivo, of laat je die voor de zekerheid even staan? Mart, balen dat je niet lekker bent. Zeker met het project Made in the USA! . Hoop dat je snel weer beter in orde bent en dat je lekker geniet van de USA en je vent. Hier even ego: Net de follikelmeting gehad en er zicht rechts!!!!!! ( jeej eindelijk rechts) een ei van 21 mm. Dus ik moet zo al de pregnyl zetten en morgen om 9 uur hebben we de eerste iui al! Aaaaahh, dat gaat snel! Zooooooo spannend! Vanavond voor de zekerheid het toch nog maar even gezellig maken, ondanks de dikke ruzie van gisteren ( vriendlief vond het niet meer zo spontaan en voelde dat het gisteren een moetje was. Nu baal ik dat we het gisteren niet hebben gedaan, want dan was morgen de zaadkwaliteit beter geweest dan wanneer we vanavond nog ons best doen. Maar we doen gewoon ons best! ( Ondanks dat het een moetje is ) En ons weekendje Italië was top. Lekker weer, lekker eten en gezelligheid Hoe was jullie weekend?
Hey dames!!!! Ik ben sinds zaterdag weer in Nederland. We gaan nog ff door met klussen want vandaag is nog maar dag 16. Dus het is waarschijnlijk geen Made in Tsjechië We hebben een fijne vakantie gehad ondanks dat mijn vader tijdens onze vakantie met spoed geopereerd is, en als ze te laat waren geweest was hij er waarschijnlijk niet meer geweest.... Nu nog zo'n twee en halve week en pas dan is mijn nod, als ik uitga van een lange cyclus. Ik zag een mooie banner van Radiogirl!! Super dat de echo goed was!! Moekie succes met de IUI! Hahaha goudvis leuk de avatar! hoop dat je een leuk weekend hebt gehad. Mart nog een fijne vakantie, succes met het klussen!
Ja Radio die banner is oke ole ole *maakt carnavaleske dansbewegingen* Zwangels welkom terug! En veel plezier met je vent deze week hihi. O Moekie wat ontzettend spannend! Hoe gaat dat nou in zijn werk zo een iui? smorgens samen naar het ziekenhuis? (voor het geval wij het ook gaan doen). Benieuwd naar je ervaring hoor. Herken ik wel zo een ruzie, dan voelen die mannen zich ineens een dekhengst pfff ja ja. Hoop dat jullie het goedmaken Mart, veel beterschap en nog veel fun in the USA he! Hier net voor mn ei denk ik, dus voel me weer heel sexy als ik bijvoorbeeld door de supermarkt loop hahaha. Verder superdruk met het werk. Vanavond vroeg erin, want ben nog gesloopt van het feesten en biertjes halen van het weekend
Die goudvis ook, en carnavaleske bewegingen en supersexy en ook nog een beetje brak, hihi Hoe ging het in zijn werk: Eerst gisteren toch sexytime gehad en het goed goedgemaakt Toen vanmorgen rond half 9 het potje gevuld en om 9 uur ingeleverd bij de kliniek ( Thuis gevuld, want we wonen op 20 minuten van de kliniek. Vind vriendlief wel fijn, want in zo`n kamertje daaro ziet hij niet helemaal zitten.) Daarna even naar de Ikea om de hoek geweest voor koffie en iets lekkers en om 11.00 was ik aan de beurt voor de iui. Even checken of ik wel het goede buisje kreeg ( wel zo fijn ). En daarna lekker gaan liggen, handdoekje erbij, eendenbek erin en het spuitje met zaad en dan 10 minuutjes liggen. Nergens last van gehad, geen pijn, het ging goed. Ik was mooi "rijp" volgens de verpleegkundige en was goed ontspannen volgens haar Nu is 17 oktober de testdag, dus nog even heerlijk 16 dagen in onzekerheid .
Spannend Moekie!! Klinkt, naar omstandigheden, best relaxed idd. Knap dat je zo ontspannen was. Fijn dat je het weer hebt goed gemaakt met je vent @hier, spannende dagen ook al wil ik het niet. Verwacht tussen nu en vrijdag ongesteld te worden en het houdt me toch weer meer bezig dan ik wil. De wens is gewoon zo groot, die stop je niet zomaar weg... Duimduimduidm....
Thnx ladies voor de felicitaties dat wordt nog een race wie ik als volgende kan feliciteren hoop uiteraard allemaal in deze ronde Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt Zwangels, hopelijk toch wat tot rust gekomen ondanks het vervelende nws van je vader. Is alles nu wel weer goed met hem? En lekker doorklussen, you never know Haha Goudvis, sluit jij maar snel aan in de polonaise, nog plek genoeg wees maar lekker sexy hihi Wat fijn dat het zo goed ging met de IUI Moekie, dat je vooral zo relaxt bent gebleven, echt heel knap hoor. Duimen draaien alweer voor je Oeeeehh Jettos, dit zijn inderdaad de spannende dagen.. dan ben je zo goed bezig om er niet mee bezig te zijn gedurende de hele maand en dan ineens die laatste paar dagen he.. komt goed meid. En nee, dit helemaal loslaten kan ook niet. Ook voor jou duim ik keihard mee
Helaas, spanning duurde maar kort, ongi geworden. Teleurstelling is weer groot en hopeloosheid neemt toe: Lukt het nou nooit????
Aaaaah balen jettos dikke knuffel! En ja, ook jou gaat het lukken, altijd hoop houden want er gebeuren iedere dag wonderen
Jammer Jettos....knuffel voor jou. Blijf positief, er zijn echt veel vrouwen hier op het forum die lang gewacht hebben, komt echt goed! Even door die dip heen, wees maar verdrietig, straks voel je je weer beter meid. Wow Moekie, echt spannend man, hoop het zo. Je zou denken van nou dat is op zn plek komt goed, maar blijft n wonder. Ik duim! Ja goed he brak, sexy, hossen en duimen. Haha. Nou , ga deze week met mn neus in de boeken no more party. Sexytime leuke term, houden we erin! Zag van de wk echofoto van vriendin, was gaaf maar moest echt even slikken meiden pff. Radio, zo cool dat je nog meekletst met je positive vibes. Hoe voel je je? En heb je al iets gekocht? Ik zou niet weten wat ik eerst zou moeten doen hihi. Op naar de 12 wkn girl
Kan het me voorstellen Goudvis dat een echo van een vriendin zien moeilijk is, vond ik ook niet altijd het leukste onderdeel zeg maar. En tuurlijk blijf ik jullie bestoken met postive vibes en hcg alles zullen we eerlijk delen toch hihi heb zo lang in hetzelfde schuitje gezeten, dat vergeet je echt niet, dus voorlopig zijn jullie nog niet van me af haha. Ik voel me prima, weinig "kwaaltjes", alleen last van tig keer naar de wc moeten en last van de (.) (.) en moe maar verder niks te klagen, niet misselijk ofzo. Jaaaaaah al een boxpakje gekocht, heb van mezelf tot aan de echo niets mogen kopen dus afgelopen vrijdag meteen met hubbie ff naar de H&M getogen om alvast een kleinigheidje te halen. De grote spullen komen later wel, eerst naar die 12 wkn, dan kijken we wel weer verder zit nu natuurlijk al wel stiekem de sites af te struinen hihi