Radio, kan niet wachten tot wij ook in dat stadium zitten! Zie af en toe zulke leuke dingen, maar heb met tot nu toe goed in kunnen houden en hem nog niets gekocht. En gelukkig voel je je goed en heb je niet teveel klachten. ( Vriendlief noemt het heel schattig: bijwerkingen! Haha ) Houden zo! En strooi strooi strooi. En blijf lekker met ons mee kletsen, anders missen we je zo Goudvis, ja de term sexytime is in huize Moekie goed geïntroduceerd! Als die term valt, dan weten we beide genoeg Maar jouw vent ziet het vast al aan de manier waarop je door de supermarkt loopt, hihi . En echo`s zijn niet cool. Ik veins dan altijd heel erg mijn enthousiasme, maar van binnen pink ik een traantje weg En Jettos, wat balen zeg! En die hopeloosheid ook, zo irritant. Zag wel dat je al goed bezig bent met de kilo`s kwijtraken, ga zo door meid! En die beeb die komt er echt wel, voor ons allemaal! Hiero last van de (.)(.) van de pregnyl, irritant. En deze wachtweken worden extra spannend, want voor mijn gevoel maken we nu meer kans dan anders: het ei zat rechts, de timing was erg goed, het zaad werd gelanceerd en ik was blijkbaar goed rijp ( wat nog steeds wel raar klinkt trouwens ) Dus ben extra bang voor een teleurstelling. Maar we wachten netjes af, nog 15 dagen te gaan.......
Hihi, ík ben niet aan het afvallen hoor... Ik denk dat je Zwangels bedoelt. Hopeloosheid is hier idd wel aanwezig, ik weet het niet hoor, of ik ooit wel een eigen kindje in handen zal houden. Pfff, ik word er gelaten en verdrietig van. Soms heb ik ook helemaal geen zin in de moeilijke tijd die nog komen gaat met allerlei pogingen om linksom of rechtsom toch een kindje te krijgen. Pffff..! Maar ja, ik voel weer, die kinderwens zit zo diep en is zo groot...
Nou Moekie zeker spannend, heb er ook een goed gevoel bij. Mijn vent zag dat dus niet en was gister ook nog moe. Ikke balen natuurlijk. Zouden het gewoon regelmatig doen, juist om moetjes en ovutesten te voorkomen. Ik voelde ook wat steken rechts, maar zeg hem dat dan bewust niet. Was best ff verdrietig, maar wel fijn gepraat vanmorgen even. Ach, de week is nog niet voorbij zullen we maar zeggen Werken best leuke mannen bij de supermarkt geintjuuuuuh Jettos, we moeten positief blijven, ik herken je gevoel enorm, maar zonder hoop zijn we nergens. Mijn ma en man zeggen altijd, komt echt goed. Typisch vind ik dat, maar misschien hebben ze gelijk (en de pendels ook hihi)
verstandige lui die ma en man van jou Goudvis, het komt echt allemaal goed, jullie tijd komt, daar twijfel ik echt niet aan. Dus hup, lipjes getuit en schouder vooruit en gaaaaaaaaaan hihi
Go goudvis, gewoon vandaag je vent het bed in sleuren En anders beginnen over die lekkere mannen uit de supermarkt . En wel fijn dat jullie even lekker gepraat hebben, helpt altijd! En alles komt goed! Zeg ik ook altijd, was vroeger ons scoutingmotto Dus kom maar op! Eb jettos, linksom of rechtsom, het gaat gebeuren! En bij de een is er net wat meer nodig dan bij de ander, maar het komt goed!
Haha, ja alles komt goed is een fijne uitspraak. Of: life is what you make it, mijn motto. Gister alles goed gekomen met manlief, sexytime is hier ook geintroduceerd. We gaan gezellige dagen tegemoet zeg maar.... Wel maf, echt geen idee wanneer ei is, wat nu precies eerste cyclusdag was (want ja paar daagjes rose toen niks en toen red river). Voel het alleen aan mezelf zeg maar. Hoef helaas niet naar de supermarkt vandaag. Waha, sorry hoor, soms word ik er wel eens melig van al dat geklooi en als ik naar Spoorloos kijk, zie ik vrouwen die bij bosjes per ongeluk zwanger zijn geraakt. Heb ik weer, hebben wij weer: 2 jaar wachten en heel de wereld krijgt kids. Ook de vrouwen die er geeneen willen of er een bende van maken. Nou ja, vergelijken heeft geen zin, ik weet het. En we moeten blij zijn met wat ons wel gegund is in het leven. Hoop dat het ook inderdaad goed komt girlz, niet dat we weer in zo een nare dip zitten over een paar weken. Zwangels, hoe gaat het op de wachtbank? Genoeg afleiding? Succes en ook met het afvallen he!
Yeah, sexytime! En de uitspraak: life is what happens to you when you`re busy making other plans, nou ik denk dat ik maar heel druk bezig moet met andere plannen Hihi, en die meligheid ken ik wel. Lig je in die heerlijke beugels bij de gyn en dan maak ik alleen maar geintjes
Hey dames, Sorry voor mijn afwezigheid....ik merk dat ik er minder mee bezig ben nu ik hier niet zoveel meer ben. dus zou jullie wel op de hoogte houden maar niet meer dagelijks (lees wel mee hoor) Jihaaa Sexytime!!! Dat houden we er in Het is voor ons nu wel spannend, ik weet niet wat mijn cyclus gaat doen deze ronde. dus kan over 6 dagen of 13 dagen ongi worden, wat ik natuurlijk niet hoop want wil gewoon lekker zwanger zijn!! Wij hebben in ieder geval goede sexytime gehad Zit nu op dag 20. Ik voel me wel goed maar ook wel verdrietig, want zoveel om ons heen worden zomaar zwanger. Ook mensen waarvan ik het helemaal niet verwacht had. Over een twee weken ben ik werkloos mits ik geen ander werk vind....ook wel een flinke tegenvaller. Het afvallen gaat niet zo, val niets af. Komt misschien ook wel door de vakantie maar toch... Met mijn vader gaat het naar omstandigheden goed, hij mag morgen naar huis als het goed is. Heeft nog wel een lange weg te gaan. Jettos wat ontzettend balen dat je weer ongi bent geworden! Dikke knuffel meid!
He Zwangels, dat zijn geen leuke berichten meid. Dikke knuffel voor jou! Heb dat ook eens gehad. Als je straks echt tijd hebt voor het solliciteren, lukt dat wel joh. Laat de moed niet zakken. En dan komt dat afvallen ook wel weer. Je kan niet op alle fronten het maximale eruit halen. Sterkte!
Hey zwangles, wat balen zeg van je baan! Ben ook begin dit jaar mijn baan kwijt geraakt, maar was weer redelijk snel onder de pannen. (Maar hiero ook onzeker of ik na 31 december nog wel werk heb.) Dus dat komt echt wel goed meid! Gelukkig gaat het weer beter met je vader en mag hij naar huis. Geniet daar lekker van! En de rest komt vanzelf wel een keer! Succes met je cyclus en we gaan er met zijn allen voor dat ie 9 maand duurt!
En Moekie al iets te voelen? Hihi. Mart ben je al terug uit de USA? En Jettos, kom je al n beetje uit je dip? Hier al aantal dagen steekjes, denk van ei maar die moet inmiddels al geweest zijn denk ik.Kan weer wat rustiger door de supermarkt lopen hahaha. Voelen jullie ook erna wel eens iets? Heb zin in vrijdag, lekker paar dagen weg, kan niet wachten.
Thnx dames! Voel me nog steeds niet goed, nu op dag 23 al roze slijm???? Ga ik dan toch al ongi worden.... Mijn kortste cyclus was 23 dagen (1 keer eerder) mijn langste 32 dagen. Weet echt niet wat mijn lijf aan het doen is nu. Sorry voor mijn gezeur......maar baal flink. Durf niet te hopen dat het een innestelingsbloeding is.
Ik ben back en ongesteld.. Op dag 22 al!! Ik heb nog niet echt terug gelezen behalve de laatste pagina. Goudvis: dat wordt een gezellig weekend Zwangels: let je een beetje op jezelf!! Goed voor jezelf blijven zorgen hoor! Je hebt echt veel aan je hoofd. Heel veel sterkte. Moekie: al een iui achter de rug? Viel het mee? Radio: fijn dat alles goed is. Lijkt me heerlijk! Maar het blijft toch wel een beetje onzeker. Jettos: hoe is het met jou? Uit jouw laatste berichtje maak ik op dat je ook niet helemaal lekker in je vel zit. Vandaag nog lekker een dagje vrij. Even wassen en rommelen in huis en hardlopen. Moet ook weer wat strakker worden vind ik zelf, want krijg sinasappelbenen
Zwangels: dus jij hebt ook ineens een rare/korte cyclus. Ik hoopte ook op een innesteling totdat het meer was. Balen!
No more sexytime Goudvis hihi. Maar nee, na de steekjes/krampen van het ei was het daarna bij mij altijd weer rustig. En lekker, paar daagjes weg, waar ga je naar toe? Oh balen Zwangels dikke knuff meid Suc6 vandaag Mart met wassen en rommelen en hopelijk gaat het hardlopen lekker, knapte ik altijd zo van op, ff sporten. En hoe is het op het wachtbankje Moekie? Beetje vol te houden? @hier gisteren de termijnecho gehad, 3 dagen vooruit gezet ben nu 10+4, kleine kruimel was al weer flink gegroeid, was nu 36mm, hartje sloeg met 160 pm en er werd zelfs gezwaaid naar ons <3. Next stop de combinatietest de 23ste, maar eerst nog eens op vakantie, as vrijdag vertrekken we met vrienden eerst naar Kopenhagen en dan plakken we er nog een paar dagen achteraan in Kolding
Radio, wat heerlijk allemaal. En de beeb die het goed doet en een lekkere vakantie! Geniet er van ( voor het eerst met zijn drietjes , op die vrienden na natuurlijk )! Hier is het killing. Geen idee wat ik moet voelen, zijn het bijwerkingen van de pregnyl/ utrogestan, of is het niet gelukt of is het wel gelukt? Maar nog iets meer dan een week volhouden en dan weten we het Goudvis, sexytime kan altijd . En door supermarkten flaneren ook, als jij daar zin in hebt! Ik voel me som iets misselijk/ dizzy na het ei, maar geen pijn in mijn buik. Waar ga je heen? Lekker de polonaise lopen om alvast in de carnavals sfeer te komen? ( Hihi) Zwangels, wat raar weer . Zo vervelend als je lichaam zijn eigen pad kiest en je daar geen invloed op hebt. Strekte meid! En hier je sores neer gooien mag altijd, daar zijn we voor! Mart, helaas geen made in the USA . Ook zo balen en net als Zwangels ook veel te vroeg. Sterkte en loop de frustratie er maar lekker af! Geniet nog van je vrije dag. ( En de iui viel erg mee, was zo gepiept en nergens last van gehad! Dus zou het ( indien nodig ) zo weer doen.)
Ik baal enorm en voel me ook absoluut niet happy... Afspraak voor HSG staat gepland voor volgende week woensdag.