Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Och Zwangels en Mart wat rot! Heb dat ook al n paar keer gehad zo balen. Dan heb je eerst nog hoop...Soms denk ik wel eens of het met de maan of seizoenen te maken heeft hoor. Hoorde dat je ei of met volle of juist met nieuwe maan is.
    Zwangels succes met hsg meid!

Radioooo gaaf man! En lekker genieten! Wij gaan richting Deutschland en.....zien wel. Paar steden bezoeken.

Spannend Moekie! Keep waiting! Hier smorgens beetje misselijk, eigenlijk altijd na ei.
    Verder druk met t werk dus afleiding volop!

Jettos, Limburg hoe is t?

2. Moekie

Moekie Niet meer actief

Heb ook afleiding nodig! Huis is schoon, werken vanavond pas weer. En wil niet goochelen op allerlei symptomen of kansen dat het in een keer raak is met iui :(

Hoest met de andere meiden inderdaad? Limburg, Jettos?

Zwangels, fijn dat de hsg gepland staat. Misschien geeft dat straks wat meer duidelijkheid. Succes meid!

Goudvis, geniet lekker van je weekend!

Radio, fijne vakantie!

3. goudvis03

Moekie wanneer is je nod?
    Ga anders ff hardlopen of zwemmen. Helpt!!

4. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

Ha meiden
    spannend moekie de wachtdagen!
    Hier nog steeds niks.. nu in vruchtbare dagen.
    helaas nog geen nieuwe zwangeren.
    Blyft toch elke maand weer afwachten

5. Moekie

Moekie Niet meer actief

Pff, het enig wat ik wel wil doen is winkelen :)
    Heb nog spierpijn van de bodypump van woensdag :)
    Maar dat winkelen kost weer teveel geld ( en heb maandag gehoord dat de kans 95% is dat mijn contract niet verlengd wordt in januari :( ) Dus ik ben weer in de zuinig modus :(

Goudvis, de 17e is testdag, 16 dagen na de inseminatie. Ik wacht het netjes af, tenzij ik echt al eerder het gevoel heb dat het misschien raak is. ( Wat ik nog niet heb overigens.)

Limburg, lekker aan de klus. En inderdaad helaas nog geen zwangere erbij :( Misschien jij over een week of 2/ 2.5? :)

Wat een prut weer meiden! Ondanks dat: allemaal een fijn weekend!

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames ff gauw een berichtje van mij.

Ik ben nog steeds down omdat het weer niet gelukt is...:(
    Ben de 2 kilo die ik in de vakantie ben aangekomen gelukkig weer kwijt.
    Ik heb mezelf vandaag verwend met twee paar nieuwe schoenen :)) Was €50 kwijt dus dat viel nog mee.
    Zo weer werken en dan weekend. En over een week ben ik werkloos....pff gaat zo snel die dagen.
    Tot later!

7. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ha meiden,

Moekie, ik duim voor je hoor. Wat spannend, duren extra lang die wachtweken nu zeker..?
    Jammer dat er nog niet weer iemand zwanger is!
    Ik zit ongeveer in mn vruchtbare dagen, dus aan de klus!

Liefs

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Radio: Lekker hoor er even tussen uit. Ben benieuwd hoe je het hebt, want wij willen misschien volgend jaar die kant eens op. Gaan altijd naar het oosten, westen en zuiden, maar nooit eens naar het noorden. Wordt dus tijd :)
    Moekie: bijna testen.. Vind het zo spannend voor je!
    Zwangels: Zie je op tegen de HSG? Is dit de eerste keer dat ze gaan kijken of je eileiders open zijn? Bij mij hebben ze dat gelijk met de laparoscopie gedaan. 2 weken daarna werd ik ongesteld. Ik verdenk ze ervan dat ze mijn ei hebben laten springen toen ;) Snel daarna weer een poging wagen dus, als je je goed voelt tenminste. Kansen na de hsg zijn hoger. Hopelijk is dat het laatste zetje wat je nodig hebt.
    Goudvis: hoe lang gaan jullie weg? Hopelijk made in duitsland :)
    Limburg: gezellig weekend gehad? Zit je nu weer op het wachtbankje?
    Jettos: goed getimed met dat slechte weer. Ideaal om hele weekenden gezellig in bed te blijven ;)

Hier: toch maar ovutesten besteld. Hopelijk komen ze snel binnen want zit op dag 10. Als mijn cyclus weer kort is kan het elk moment mijn eitje springen. Maar streepje of geen streepje op de ovutest.. We doen het nu met grote regelmaat, wil hem echt niet missen.

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @mart Ik zie er enorm tegen op! Slaap slecht, ben humeurig. Ik zit woensdag nog vroeg in mijn cyclus, op cd9 dus denk niet dat ik dan al een eisprong heb. Gaan wel weer beginnen met klussen zodra ik me goed voel!

Ik nu echt het besef dat we nu al langer dan 2 jaar bezig zijn....dit doet echt pijn!

10. Moekie

Moekie Niet meer actief

Succes zwangels! Bij mij viel het heel erg mee, maar de beleving is natuurlijk voor iedereen anders. Hoop voor je dat het voor jou ook lekker meevalt! Misschien kunnen ze je eitje al wel zien :)
    Wel fijn die 2 kilo er af! Ga zo door!
    En inderdaad, het doet zeer om te beseffen dat je al 2 jaar bezig bent, hier in september ook dat punt bereikt helaas :( Sterkte meid, jouw ( en mijn) dag komt nog!

Mart, nog wel lekker aan de klus? Sexytime alom :p
    Maar een beetje zekerheid via testen is wel fijn, toch iets meer houvast! Veel plezier :)
    ( Enne, wij zijn noorden fans, kan zeker ook Noorwegen en Finland aanraden. ( Vind ik zelf mooier dan Denemarken, vooral qua landschap.) Misschien wel iets prijziger, maar o zo mooi! )

Jettos ook lekker aan de klus, veel plezier:D.
    En ja, de wachtweken zijn killing, maar ik sla me er wel doorheen :)

En ik heb iets raars vandaag: net ( 13 dpo) wat zwart/ donkerpaars/ donkerbruin in het inlegkruisje. Een klein veegje en iets van binnen, maar meer niet. Zou dit iets betekenen ( laat innestelingsbloed)? Of heeft de utrogestan zijn werk niet gedaan en breekt het er doorheen door?
    Misschien toch morgen maar een testje doen, dan heb ik ( hoop ik) zekerheid…….pffffff

11. Moekie

Moekie Niet meer actief

Joehoe :) Waar zijn jullie ;)

Hiero ook een keer goed nieuws: onze vakantie naar Namibië eind december gaat door! Whoehoe, ( doet een dansje Goudvisstyle :p) en is zo zo zo blij!

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier ben ik!!! :D

Vanmorgen de HSG gehad en het was wel ff pijnlijk toen ze het contrastvloeistof naar binnen spoten. Maar het goede nieuws is dat het er heel mooi uitzag! :) Dus daar ben ik wel blij om. Over 3 weken weer een afspraak bij de gynaecoloog. Dan gaan we bespreken wat de volgende stappen zijn.
    Er werd wel gezegd dat je na een HSG extra vruchtbaar bent, wel 6 maanden lang. Dus we gaan deze maand veel sexytime inlassen ;)

13. goudvis03

Hai girlz, net terug en wat n fijne thuiskomst: lichtrose afscheiding en n geboortekaartje.
    Ben t zo vreselijk beu bah, alle babys kunnen ff de pot op. Sorry... Geen idee welke cd ik zit trouwens, denk 25-28 dus daar gaan we weer.
    Hebben wel zalige dagen gehad, relaxed en ook veel gezien. Maar ben nu echt chagi. Zie mezelf gewoon niet zwanger, zou ook maf zijn denk ik wel eens.

Moekie, Namibie wat gaaf zeg! En ik hoop dat t innestelingsbloed is. Komt dat eigenlijk vaak voor?

Zwangels, fijn van je hsg, is dat tenminste goed! Is bij mij al half jaar geleden pfff moet je nagaan...hoop dat t jou iets moois brengt!

Moekie heb je al getest dan? Goudvisstyle, leuk. Ben m nu ff kwijt alleen...

14. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zwangels: wat fijn dat het meegevallen is! Hopelijk kunnen we allebei die hoge kansen benutten :)
    Goudvis: bah!! Niet leuk thuiskomen. Wel een goed teken dat je niet weet op welke dag je zit. Heb je het een beetje van je af kunnen zetten?
    Namibië??? Gaaf! Ga je rondreizen? De sossusvlei schijnt prachtig te zijn. Vrienden zijn er ook geweest, hele mooie foto's gezien.

Dag 12 en nog geen positieve ovutest. Ben benieuwd hoe mijn cyclus nu gaat lopen.

15. goudvis03

Moekie hoe is het nou meid?

16. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ladies, vanwege de reis zit ik nog in goudvisstyle ( ik neem het wel even van je over meid! :p ).
    Verder een nega test vanmorgen, zoals wel verwacht. En nu maar op de red river wachten :(. En dan maar weer " vrolijk" door naar de volgende cyclus……
    Volgende week op bezoek bij schoonzus en zwager. Normaal horen we nooit wat van ze en nu ineens zit er wat druk achter om ons uit te nodigen voor de koffie, dus ik denk dat ze gaan vertellen dat nummer 2 eraan komt :(. Had zo gehoopt ze voor te zijn met onze eerste. En zij is nog "maar" 28 en was 25 bij de eerste, pffffff zo geen zin in. ( Ken je gevoel goudvis!)

Goudvis, fijn van dat leuke weekend, maar balen van dat roze. En dan ook nog een geboortekaartje, pffffff. Sterkte meid en ik ik hoop dat de red river snel komt en niet weer dat gedoe met 2 weken bloedverlies:(.

Zwangels, fijn dat alles goed is! En nu 6 maand strak aan de sexytime :p!
    Hopelijk is het goed doorgespoten en snel raak!

Mart, succes met de cyclus, misschien nu voor de afwisseling weer een lange? :(
    En de sossusvlei willen we wel, maar deze reis niet. Nu vooral de wildparken, Etosha, Okavango delta in Botswana en Chobe in Botswana. Zin in!

17. goudvis03

Girlz hoe ist?
    Al doorgezet Moekie? Hier niet :x Wat balen is dat, dagen met afvegen wat bloedverlies en maar wachten. Ik ben niet te genieten, hoop dat t nu komt!
    Iedereen n goed weekend!

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed hoor! Man is de hort op, dus zo waar een zaterdagje voor mezelf. Heerlijk!! En vanavond komen zwangere kennissen. Minder heerlijk ;)
    Ik heb vage ovutesten. Hij liep mooi op tot gistermorgen. En gisteravond was ie weer minder . Ben benieuwd wat ie vandaag doet.
    Moet ook 2 keer progesteron prikken om te checken of ik een goede eisprong heb omdat mijn cyclus zo raar verloopt.

Goudvis: balen he. Als je weet dat het komt laat het dan maar komen ook. Op dat randje balanceren is echt niks.
    Zwangels: hoe gaat het nu een paar dagen na hsg? Lukt de sexytime alweer?
    Moekie: is het al doorgezet?

19. goudvis03

Lekker Mart, even je eigen ding doen! Zalig.
    Hoop dat je een goede eisprong hebt deze maand.
    Ja is echt balen, woe/dond heel licht bij afvegen. Vrijdag inlegkruisje, vandaag weer weg pfff. Heb ik wel eens vaker gehad, maar had nu wel gedacht dat het vandaag wel zou komen. Bah.
    We keep on waiting........

20. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weet je wanneer je nod ongeveer is?

Deel Deze Pagina