Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Dat kon donderdag zijn of morgen :(
    Zat net even terug te kijken in mijn agenda, had toen donderdag ook heel licht bloedverlies en zondag pas heftig. Maar nu begon het dinsdagavond al dus vind die periode wel lang duren. Ik dacht dinsdag ook van huh nu al? Ik had het niet precies uitgeteld deze maand, had zoiets van zie wel.
    Het zal morgen wel komen dan. Misschien is mijn lijf van slag met de overgang naar de winter, volgens mij had ik dat vorig jaar ook.

Staat de meidenfilm al aan? :D

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    De was staat aan ;) ga zo even de voice terugkijken.

Hmmm als het te lang duurt dat het niet doorzet misschien toch even testen. Witte test is niet leuk, maar mijn ervaring is dat onzekerheid helemaal killing is.

Laat ik net mijn pies glas vallen. Scherven brengen geluk toch?

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Scherven brengen in ieder geval een positieve ovulatietest :D

4. goudvis03

Waha ja idd geluk. Maarre....plastic bekertje next time?

Heb niet eens n test in huis.
    Klopt ja kan rust geven, maar kan me echt niet voorstellen hoor, steeds drupjes bloed met afvegen..

Enjoy the voice!

5. goudvis03

En hoop dat mannetje snel thuis is hahaha voor je!

6. nootje1986

nootje1986 Actief lid

15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooie ovu test. Die is erg duidelijk...;)

7. Moekie

Moekie Niet meer actief

Mooie test mart, enne ik heb ook van die ikea plastic bekers voor de pies;)
    Sleur je vent gelijk het bed in als ie thuis is en morgenvroeg gewoon weer :p, en morgenavond ook nog even voor de fun. Dat noem ik optimale sexytime! :cool:

Goudvis, wat raar weer. Jij bent ook van die rare cycli. Het zou bijna het rare cycli topic moeten heten! Hoop voor je dat het snel doorbreekt en anders misschien maandag toch een testje wagen???

Hier is de red river vandaag goed bezig! Het is wel de meest rare menstruatie ooit! Eerst al vanaf maandag bruin verlies wat lijkt op donkere modder en vandaag veel verlies van stolsels die heel dik zijn en aan de ene kant rood en aan de andere kant creme/wit van kleur. ( sorry voor de details :)) Nog nooit gehad en ik vind het echt raar. Zou er dan toch iets gaande zijn geweest, maar dat het toch niet gelukt is ofzo???

Geniet van het lekkere warme weer meiden en een fijn weekend verder :).
    Vanavond het rijk alleen, vriendlief naar de voetbal, dus Jillz, openhaard aan en the killing kijken :D

8. goudvis03

@ Moekie Ja rare cyclus topic inderdaad ja, word er niet goed van. Voorheen was het gewoon 1 dag licht en dan doorzetten.
    Misschien heb ik wel stress van mijn werk/studie (druk) en ligt het daaraan.... We zien wel. Ik ben ook megachagi, zou dat pms zijn?
    Vreemd van die stolsels ja, heb het ook wel eens. Het kan van alles zijn, vrouwenlichamen zijn zo apart dat merk ik wel.
    Geniet van je avond, lekker man!

9. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    Hallo meiden,
    Ik zit er even helemaal doorheen. Wij zijn sinds 1-1 gestopt met de pil. Begin april was ik zwanger, redelijk snel vond ik zelf.
    22 april de eerste echo. alles leek goed, kloppend hartje.
    1 dag later kom ik thuis van mijn werk en begin bloed te verliezen met grote stolsels. Helaas hetgeen waar ik onbewust bang voor was gebeurde.
    Na de miskraam stond ons besluit vast om direct door te gaan. Een paar maanden later, toen bleek dat mijn cyclus maar niet regelmatig werd en het niet wilde lukken kwam het grote verdriet pas echt.
    Ik ben nu pas, sinds deze maand terug op mijn oude cyclus van 28 dagen. Voorheen altijd korter.
    Het zijn even zware dagen. Mijn schoonzus kwam vertellen dat ze zwanger was van een derde. Ook zij zijn vanaf 1-1 bezig. Net die avond voordat ik zou gaan testen komen hun het vertellen. Dat viel even zwaar voor ons. Zeker aangezien de test de volgende morgen negatief bleek.
    Hoe zijn jullie ervaringen met zwanger worden na een miskraam en het herstellen van een miskraam?

gr isabelle
    Uiteindelijk gistermorgen ongi geworden. Het enige pluspunt wat ik nu zie is dat ik nu weer een cyclus heb van 28 dagen.
    Maar op de een of andere manier het uit mijn hoofd zetten en me richten op andere dingen lukt niet.
    iedereen zegt om je heen, je moet je er niet zo op focussen enz. makkelijker gezegd dan gedaan. we willen het zo graag.
    Heeft iemand van jullie ervaringen met het zwanger worden na een miskraam en hoe lang dit gemiddeld duurt?

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames, sorry dat ik na woensdag niet meer gereageerd heb. Ik had het erg druk. En wil er ook niet te veel mee bezig zijn.
    We zitten nu volop in de vruchtbare periode dus het is sexytime!!
    Dit was de eerste keer na de HSG wel raar, had ineens weer een sliert bloed......maar gelukkig had ik geen pijn meer gehad.
    We gaan voor roze!!!

11. goudvis03

Och Isabebe, dat zijn geen fijne berichten. Snap t zo.
    Ik heb geen ervaring met n miskraam, ben helaas nooit zwanger geweest en nu in de 20/21e ??? Ronde. Valt me soms heel zwaar.

Dikke knuffel voor jou!

Zwangels, veel plezier samen hihi

12. Moekie

Moekie Niet meer actief

Isabebe, hier ook geen ervaring met een miskraam. ( Soms denk ik wel eens dat ik dat wel zou willen, dan zou ik weten dat alles binnenin het doet.) Maar dat lijkt me voor jou erg heftig allemaal.
    Succes!

Goudvis, ja ook hiero in ronde 25+ en het valt me zwaar, kende gevoel heel goed. Sterkte meid en een knuffel van mij :). Maar voel me wel tevredener en rustiger nu we wat hulp krijgen via de iui, misschien toch iets om langzaamaan aan te wennen????

Zwangels, whoehoe, sexytime :). Geniet er lekker van meid!

Hier vanmiddag weer een follikelmeting gehad. Geen cystes gelukkig en al een ei van 8mm :D. Nu wat meer hormonen spuiten om toch 2 grote follikels te krijgen en als het snel gaat misschien zaterdag al de volgende iui! Het eerste deel van de cyclus gaat bij iui best hard, wat fijn is, maar dat tweede deel, het wachtdeel duurt dan weer zo lang :(

13. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    Goudvis ik begrijp dat het je soms zwaar valt. Is ook heel wat al zo lang bezig zijn zonder resultaat.
    Ondanks de miskraam voelt t voor ons ook al als een eeuwigheid.
    Hoe gaat jouw vriend/man ermee om?
    Die van mij vindt het erg moeilijk om erover te praten. Hij zegt iedere maand weer, nou we geven de moed niet op , volgende maand is t weer een nieuwe kans....

@moeke, ik kan me voorstellen dat je denkt was ik maar als eens zwanger geweest dan weet je dat t lukt. Bij mij spelen steeds de gedachten waarom lukte het toen wel en nu niet?
    Ik heb me voorgenomen om het de komende maand nog af te wachten en anders naar de dokter te gaan voor een doorverwijzing. Gewoon even checken of alles wel goed is. Heb me nog niet verdiept in wat er allemaal mogelijk is en welke testen er gedaan worden. En voor hetzelfde geld wordt er gezegd probeer het nogmaals even!

Nu ben ik nog ongi dus dan schiet t voor mijn gevoel helemaal niet op in de maand Hihi. Nog even wachten en dan weer vol goede moed verder.
    En jullie?

Xx

14. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Hoi Isabelle,

Ik heb helaas nog geen ervaring met weer zwanger worden, maar wel met een miskraam helaas... Wat verdrietig dat het bij jou ook na een kloppend hartje alsnog is misgegaan. Wrang is dat he!? Vond ik iig wel!
    Mijn ervaring is ook dat ik echt veel maanden nodig had om weer 'op regel' te komen. Mijn cyclus is ook wel iets veranderd, zie onderschrift...
    Mocht je nog meer vragen hebben, let me know!

Voor alle andere meiden even een knuffel (en ook voor jou natuurlijk Isabelle ;))

15. Moekie

Moekie Niet meer actief

Isa, ja die ongi maakt alles erger! Ben zelf ook een beetje een depressieve dodo momenteel, maar heb gelukkig veel afleiding :)

Hoop dat alles het snel weer doet zoals het het moet doen en anders inderdaad gewoon naar de dokter en dan lekker standvastig doen! ( Moest ik ook, anders wilde ze me nog niet doorsturen naar de kliniek :( )

Jettos, knuffel terug :)

16. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    Bedankt voor je lieve berichtje jettos.
    De miskraam is idd wrang. Zeker als je nog n hartje hebt zien knipperen.
    Hoe ver was jij? Heeft t lang geduurd om zwanger te worden? Bij mij niet zo dus ik dacht na de miskraam dat t wel weer snel raak zou zijn, maar helaas..... Nu al 2x zo lang bezig als de 1e keer.
    Mijn cyclus na m'n miskraam loopt steeds iets op. Van 23 na 24 na 25 na 27 en nu eindelijk 28.
    Deze maand maar weer aan de slag met ovu testen.
    Hopelijk blijft m'n cyclus nu normaal.
    Hopelijk hebben we heel snel beiden een positieve test in handen!
    Lijkt me fijn om elkaar beetje op de hoogte te houden aangezien we beiden in dezelfde situatie zitten!
    Waar zit jij nu in je cyclus?
    Mijn ongesteldheid is sinds vandaag over. Dus dat doet alweer iets beter😀
    Dikke knuffel isa

17. goudvis03

He meiden, ben ik weer. Jammer al die berichten hier, hoop dat er snel goed nieuws is hoor!

Mijn menstruatie zette zondagavond door (gelukkig wel op tijd 28dgn) en hoe. Ma t/m woe waren echt een hel, ik voelde me net een loopse olifant. Echt weer zo een zware maand. Met pijnstillers en 10 tampons (!) naar t werk gegaan en geprobeerd het niet te laten merken. Ik had deze maand vloeibare tarwekiem door yoghurt gebruikt, heb het gister door de gootsteen gekieperd. Ik heb het idee dat mijn baarmoeder overmatig doorbloed was of zo. Hou het nu bij simpele foliumzuur, gezond eten en Preseed.
    Gistermiddag thuis even een flink potje gejankt. Ben er echt even goed klaar mee. Telefoon uit, de groeten. Ik dacht bijna ik slik die pil wel weer dan ben ik van die rotklachten af elke maand. Het is al een teleurstelling en je dan ook nog zo beroerd voelen bah. Heb een wijntje met blauwe kaas genomen, badjas aan en gister geen zak gedaan.
    Vandaag weer in het gareel, aan de studie voor tentamens. Hopelijk vanavond sporten en relaxen.

@Moekie fijn dat je rust vindt met iui. Ik ben er nog niet aan toe, heb net een nieuwe functie op t werk, drukke periode er komt teveel op me af als mn agenda ook nog vol komt met follikelmetingen. Hebben in december weekje weg gepland. Daarna zie ik wel, het zit zeker in ons achterhoofd en voel denk ik aan wanneer de tijd (en follikel lol) rijp is. Erg fijn jouw ervaringen hier te lezen.

Sorry voor dit egostuk. Hoop binnenkort de goudvisstyle weer te dansen voor jullie ;)

Dikke knuffel voor jullie girlz!

18. Moekie

Moekie Niet meer actief

Whoopwhoop, goudvisstyle ( denk nu aan Psi met Gangnamstyle en herhaal het 3 x en dans het dansje erbij)! :p :D

Komt goed meid! En je hebt het ook altijd zo heftig! Pff, zou me ook een dweil voelen. Maar gelukkig weer goed in het gareel en je gaat er weer voor!
    En ik hou je graag op de hoogte van mijn iui perikelen :)
    En je doet het wanneer je er aan toe bent. Als je nu nog teveel andere dingen hebt en je nog plezier hebt in het zelf doen, dan komt het vast helemaal goed ( gewoon sexy door de supermarkt lopen!)! Laat die follikel in je hoofd maar langzaam groeien :p
    En als je vragen hebt, dan ben ik er voor je!
    En ook lekker weg in december, wat heerlijk!

Hiero vanmorgen aan beide kanten een eitje van 12mm en rechts nog eentje van 9mm. Hopelijk maandag weer een iui en dan maar weer afwachten. keep you posted!

19. goudvis03

Wahahaha thanks girl! O ja straks weer supermarkt tijd altijd leuk :D

Spannend weer deze maand meid! Keep up the good work!

20. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bah goudvis. Die rot menstruaties ook altijd. Het is al niet leuk en zeker zo niet.
    Moekie: zaterdag toch alweer? Voor mijn gevoel heb je net die andere gehad..
    Isa: welkom! Lijkt me heel moeilijk om een hartje te zien, afscheid te moeten nemen en dan weer zo lang te moeten wachten. Succes komende ronde!

Hier: heb de gyn nog niet gesproken, dus ik wacht het af.

Deel Deze Pagina