Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieke85

Bieke85 Lid

11 mrt 2013
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hmmmm....voel me gewoon belachelijk slecht vandaag Mja.
    Dat onderzoek HSG vond ik ook heel pijnlijk, ging 2 keer van mezelf af pfff, was blij dat t erop zat zeg.
    Goh wel toevallig, jou man de positieve zelve en dat jullie tegenpolen zijn van elkaar! Hier idem, dus wel grappig om te lezen :)
    Ik weet dat ieder zijn tijd wel eens komt en int begin ging t makkelijker om t van me af te zetten, er staat immers een jaar op, maar na dat jaar ist er niet makkelijker op geworden. Onbewust maak je je toch zorgen of alles wel matched en of het samen gaat lukken.
    Wel goed dat dit soort pagina's en forums bestaat om daar wat te praten en moed te halen! Andere verhalen aan te horen, wel jammer zo te lezen dat er best veel mensen zijn die zolang op een wondertje moeten wachten

2. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Ja ik weet t, soms denk ik t lukt nooit zijn al bijna twee jaar al dan niet gericht bezig...
    Dus t kan alleen nog maar meevallen dan als t komt.
    Ergens sta ik hier niet van te kijken, altijd zo n gevoel gehad van er klopt iets niet. Hoor mezelf nog zeggen, ik wil op tijd beginnen want stel dat... Maar ja soms loopt t leven anders en ben je ineens in de dertig...
    Kom op meid, schouders eronder net als onze mannen!

3. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

Wou ne graag aansluiten bij jullie
    Wij zijn sinds feb 2012 bezig voor een tweede wondertje
    Helaas tot op heden niet gelukt
    Ik heb een korte lf en slik hiervoor primolut ba me eisprong maar omdat ik hier nogal last van heb doe ik dit twee maanden en daarna een maand rust
    Zondag ongi geworden dus we kunnen er deze maand weer tegen Aan

4. Bieke85

Bieke85 Lid

11 mrt 2013
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Idd, we zeiden ook, voor men 30 ste...helaas ziet t ernaar uit dat we dat niet gaan halen. Nou maar op naar de volgende maand, meestal is de dag dat ze toch doorkomen het zwaarst, daarna kan ik wel weer wat positiever denken.
    2 jaar is ook niet min zeg...maar t zal vast wel ooit eens goed komen toch? We blijven met zen allen hier hopen :)

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Pfff de spanning stijgt hier wel!
    Vorige keer op dag 23 begon het 's avonds al met bruinverlies.
    En nu nog niks.....temp was mooi hoog vanmorgen.
    Ik wil pas zondag testen mits ik niet ongi ben.

6. goudvis03

#1106 goudvis03, 31 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2013
    Idd spannend Zwangels, hoop het zo voor je !!

Hier iets raars, verloor vanmiddag ineens beetje bloed. Ovulatiebloeding? Iemand ervaring mee? En is dat dan voor, tijdens of na je eisprong?:( Nooit eerder gehad, voel ook sinds gister rechtsonder steken en trekken. Gisteren had ik ook kramp in mijn borst en vandaag heel erg moe en hoofdpijn. Nu heb ik ook wel hele drukke dagen op het werk, misschien gewoon een beetje vermoeid. Afleiding zat zeg maar :$

7. Moekie

Moekie Niet meer actief

Bieke, knuffel!
    En die rotdagen hebben we allemaal wel eens. Heel herkenbaar. Vooral de eerste dagen van de ongi. Kop op en (helaas) door naar de volgende kans!
    Enne, bij mij is de iui niet pijnlijk. Nu 2 keer gedaan en het enig wat een beetje vervelend is, is die eendenbek. Verder is het in een vloek en een zucht gepiept.
    Heb wel gelezen dat als je baarmoederhals er niet helemaal goed voor ligt en ze die moeten zoeken, dat het wat pijnlijker kan zijn. Maar al met al niets om je zorgen te maken ( vanuit mijn perspectief dan :) )

Welkom zon!

Zwangels, spannend meid! Duim duim duim!

Goudvis, haha, die mannen en raak schieten. Maar wel goed dat jullie in januari wel de ( hopelijk niet nodige!) volgende stap nemen.
    En veel plezier met de sexytime :p
    En hier geen ervaring met een bloeding rond ovulatie. Maar je hebt het wel weer voor elkaar hoor, weer iets raars :( ;)
    Ben benieuwd wat het is, is het al weer weg?

8. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    Hallo ladies,
    Ik ben ook even druk geweest met werk en de dagdagelijkse dingen.
    Dit weekend redelijk rustig. Dat is mooi want zit in m'n vruchtbare periode😃
    Waarschijnlijk gister m'n eisprong gehad want had klein beetje roze bij t afvegen. Nog nooit gehad. Iemand ervaring mee?
    Nu maar weer hopen dat t eindelijk raak is!!! Maar dat wachten duurt weer zo ontzettend lang pfffff hier is t wachten tot 15 november!!!!

Hoe gaat met jullie allemaal?

Fijn weekend allemaal!
    Xx

9. goudvis03

@isabebe had ik ook donderdag, kwam n druppel uit ook.
    @moekie ja het is meteen gestopt, schijnt vaker voor te komen ik weet alleen niet of t ervoor of tijdens plaatsvibdt. Kramp nu weg, beetje trekkerig nog. Denk dat ie gesprongen is. Fijn dat je iui niet pijnlijk is. We zien wel in januari, heb er voorlopig geen zin in, teveel gedoe. Wanneer is je nod?

10. Bieke85

Bieke85 Lid

11 mrt 2013
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je wel Moekie, is toch al een geruststelling! Ben zo benieuwd en ergens ook bang omdat je niet weet wat t gevoel gaat zijn en idd zoals goudvis ook aangaf, veel gedoe! Dat t allemaal maar natuurlijk mag gaan :)
    Goh wel vreemd Isabebe en goudvis, dat beetje bloed bij t afvegen en rond de eisprong! Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord...
    Moekie, wanneer weet je of deze iui is gelukt? Hoop t zo dat t bij iedereen hier snel mag lukken, zo rond Kerst zou voor iedereen een mooi kerstkado zijn! succes dames!
    Groetjes

11. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik 6 jaar geleden bezig was van het zwanger probeer te worden van me zoontje had ik ook bloedingen rond de eisprong. Bij de huisarts toen een uitstrijkje gehad hier kwam niks uit en de die maand was ik ook zwanger. De arts hield het toen op een ovulatiebloeding zoals ze het noemde

Hier gelukkig de ongi weer voorbij was weer niet te genieten op naar me ei

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Nog niks hier! Morgen ochtend testen.......spannend!!!
    Nog geen tekenen ongi of PMS klachten dus is nu erg positief.
    Temperatuur hoog vanmorgen voor dag 26 namelijk 37.3.....wat isafwachten erg!c

13. goudvis03

Duimen duimen duimen

14. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal heel hard voor je duimen

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Test was negatief..... :( en temperatuur was nog hoog.

16. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    Zwangels, wat klote die onzekerheid. Heb t ook al n paar maanden gehad. Bij mij was steeds m'n cyclus 1 dag langer. Waarschijnlijk nog herstel Vd miskraam. Maar de hoop niet opgeven!!!! Het kan zo zijn dat je hcg nog niet hoog genoeg is!

Hier gisteravond t nieuws dat n Kennisje bevallen is. Zij was toen samen zwanger en paar weken langer....
    Pfff wel confronterend.
    Maar heeeeeeel stilletjes hopen op n decemberwondertje voor ons allemaal!!!

Ik heb deze maand met ovutesten gedaan. Al 4 dagen super positief. Begrijp er niks meer van! 😁 en dan vrijda dat bloedverlies klein beetje. Wanneer zou nu echt die eisprong zijn?

Xx

17. goudvis03

oooo Zwangels pfff. Gewoon rustig afwachten, wie weet. Sterkte meid!

Hier op bezoek bij zwangere vriendin geweest, heel blij en leuk maar ook zo jaloers pfff valt niet mee girls.

18. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen zwangels hopen dat de hsg nog niet hoog genoeg was

Gister vertelde een vriendin dat ze zwanger is, heel blij voor der (1e ronde raak) maar toch een steek jaloezie

19. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    Zwangels, weet je al meer? Spannend duim voor je!!

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Nog geen ongi, temperatuur was lager dan gisteren, maar we sliepen bij mijn schoonouders. Dus weet niet of een ander bed daar invloed op heeft.
    En testen doe ik morgen weer denk ik.....
    Maar mijn hoop is weg voor deze ronde :(

Deel Deze Pagina