Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ow zwangels, blijf nog een beetje hopen, je weet maar nooit! Ik hoop met je mee en zal duimen :)
    Succes meis!

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Heb niet terug gelezen want heb een beetje afstand genomen. Ik word er niet zwangeren van het rondhangen hier. ;)
    Gyn kon niks voor me doen en moet naar de FA, maar die doet ook niks. Dus moet gewoon afwachten. Helaas was deze ronde ook geen succes. Daarboven op heb ik weer die erge pijnen. Ik probeer het weg te krijgen met pijnstillers maar dat valt niet mee. Ondertussen gaan we gewoon verder want een andere optie hebben we niet :(

Succes allemaal!

3. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    @ zwangels, wat vervelend. Ik kan me voorstellen dat je de hoop niet meer hebt.... aangezien je natuurlijk al zo vaak teleurgesteld bent omdat menstruatie toch kwam. Toch proberen hoop te houden, want eens moet het toch lukken en dat kan elke maand zijn!
    Hoe is t met de andere meiden?

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Zwangels, hoe is het? Al nieuws?

Mart, wat balen weer. Echt jammer dat ze niets voor je kunnen/ willen doen. Hoe nu verder? Eerst zelf nog een periode proberen?
    En afstand is prima, we zijn er als je ons nodig hebt! :)

Hiero bijna de eerste killing wachtweek door. Daarna de ergste week!
    Ik voel natuurlijk vanalles, maar weet ook dat dat helemaal niets zegt. Dus de 14e is de testdag en dan eens zien of het gelukt is :)

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Nee geen nieuws :( vanmorgen weer negatief getest......nog geen ongi en ik ben beroerd. Hoofdpijn, misselijk, geen eetlust.

6. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeki spannend hoop dat het raak is voor je, vind het wachten altijd het langst duren

Zwangels blijf voor je duimen

Hier op dag 10 van me cyclus duurt nog wel even tot me ei
    Normaal tussen dag 18 en 20 maar vorige maand dag 37 hormonen zijn wat van slag nu ik 25 kilo bent afgevallen dus ben deze maan benieuwd

7. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Druk druk, maar even tijd wat te schrijven :D

Zwangels en Mart: knuffel voor jullie! Let's hope for the best ladies!!
    Temp jij nog steeds Zwangels? Ik ben daar na 3 maanden mee gestopt toen mn cyclus in beeld was, vind het zo een gedoe. Misschien ff relaxen wat dat betreft? (goed bedoeld meis, als jij t fijn vind is jouw keuze he ;))

Moekie, erg spannend weer hoor, zou zo gaaf zijn!

Hier iets raars: vanaf vorige week woensdag spanningsgevoel/trekkerig zoals bij eisprong. Ik had donderdag wat bloedverlies. Ik vermoed dat ik vrij/zat mn ei heb gehad. Waarom voel ik die steken dan nog?
    Hele week braaf regelmatig sexytime gehad.:)

Wat een snertweer trouwens he...herfst.....brrrrrr

8. cblos

cblos Lid

5 nov 2013
    69
    14
    8
    Hallo dames,

Ik ben nieuw op het forum, ik ben wel toe aan wat steun van "lotgenoten".
    Ik ben in sept 2012 gestopt met de prikpil (depoprovera) omdat, ik 8 weken bloedverlies had. Ik ben toen met mijn ha in gesprek gegaan, na een aantal onderzoeken bleek ik een voorstadium van baarmoederhalskanker te hebben, ik werd door verwezen naar de gynaecoloog. Ook kreeg ik het advies om te stoppen met de prikpil. Ik heb het afgelopen jaar 4 behandelingen gehad om het voorstadium weg te krijgen.
    In het jaar van de behandelingen had ik ook geen menstruatie cyclus, mijn man ik hebben wel een kinderwens.
    Sinds juli 2013 ben ik gestart met clomid tabletten. Ik heb nu een "normale" cyclus.
    Ik hoop iedere maand op een positieve test, en baal er steeds weer van dat ik toch weer een nieuwe kuur tabletten moet starten.

Als ik jullie verhalen lees denk ik ook dat ik er soms te veel mee bezig ben.

Heb nu afgelopen weekend mijn eisprong gehad en flink geklust, dus hopen op t beste.

Groetjes
    Jullie veel succes met klussen, testresultaten en geweldige zwangerschappen.

9. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    @goudvis
    Ik heb precies hetzelfde!!!! Ook steeds krampen, steekjes en gevoel in m'n onderrug. Alsof je ongi moet worden en dat al n week bijna. Erg raar! Ook steeds wat meer slijm dan normaal(sorry voor onsmakelijke verhaal) heb jij dat ook?
    Laten we hopen dat t iets van innesteling is. Wanneer heb jij je nod? Ik volgende week vrijdag! Spannend!!!
    Maar uit alle andere mAnden weet ik dat je lichaam je erg voor de gek kan houden dus ik hou nergens rekening mee!

Xx

10. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Meiden, spannende tijden voor velen hier.
    (Bijna) NOD, innestelingspijn/-bloed, overtijd....
    Ik duim voor jullie allemaal even hard.
    Wie was er deze maand ook alweer ad beurt?? ;)

Cblos, ook al het nodige voor de kiezen gehad dus... 'Welkom' hier!

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    En weer ongesteld geworden :( pfff

12. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    he balen zwangels :( dikke knuff meid!
    Duimen draaien nog steeds door voor iedereen :) *laat weer een spoor van hcg achter ;)*

13. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    I know the feeling... Dikke knuffel!!

14. goudvis03

Knuffel meis! Wijn, kaas en chocola halen!
    Voel je maar even rot vandaag, er komen echt betere tijden. Als de tijd en je ei rijp zijn! Lief zijn voor jezelf!!!!

15. goudvis03

@Isabeb het lijkt wel of ik n eisprong van n week heb. Blijft ie hangen of zo?
    Heb wel minder afscheiding en minder sexy feeling hihi maar die trekkende pijn blijft.
    Ik hoop echt niet dat er iets niet in orde is.
    Weer iets nieuws en raars, je zou denken dat je je lijf na bijna 2jr wel kent ondertussen :-S

16. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    @zwangels
    Wat kl.te zeg. I know the feeling. Is weer even n paar dagen flink balen. Idd lief voor jezelf zijn, lekkerste huis, film op waar geen emotionele zeik bij zit en t even de tijd geven! Onze tijd komt echt!!

@goudvis
    Dat gevoel heb ik ook. Alsof ie blijft hangen idd.
    We zullen zien wat t aant einde van volgende week brengt.
    Ik dacht idd ook dat ik m'n lichaam ken. Maar iedere maand is er wel weer iets waarvan ik denk, zou t???
    Wanneer is jouw nod?

Xx

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Meiden ik ga hier waarschijnlijk niet meer veel zijn. Ben emotioneel zo zwaar over de zeik!
    Vanmorgen de afspraak bij de gynaecoloog gehad, en we moeten verdorie nog weer 9 maanden zelf proberen omdat ze niet gevonden hebben wat een zwangerschap in de weg kan staan.....
    Ik ben nu boos en verdrietig, kan niet stoppen met huilen.
    Maar wil hier ook even afstand nemen. Niet om jullie hoor.

18. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Pfff, Zwangels, dát is een tegenslag.
    Aan de ene kant fijn dat er niks aan de hand lijkt te zijn, aan de andere kant; waarom duurt het dan al zo lang!?
    Ik snap niet dat ze jullie na 2 jaar proberen gewoon naar huis sturen.
    Ik zal zeker bij een ander zkh een second opinion aanvragen. Daar heb je recht op hoor!
    Sterkte!!

19. Moekie

Moekie Niet meer actief

Wat ontzettend kl*te zwangels! Zo balen!
    Snap dat je even wat afstand wil. Neem je tijd en als je ons nodig hebt zijn we er voor je, dat weet je!
    En ik ben ook al 2 jaar bezig en wij krijgen, ondanks dat er niet veel mis is wel hulp via iui. Maar misschien zijn wij iets ouder dan jij? ( 33) Misschien toch eens kijken bij een andere gyn of fertiliteitskliniek?
    Sterkte meid!

20. goudvis03

Veel sterkte Zwangels, laat anders ff de boel de boel. En als je weer puf hebt, misschien naar ander ziekenhuis? Wij mogen als we zouden willen ook iui (ben 34, man 41 maar heeft al kids) Hadden wel een nega. samenlevingstest, maar dat zegt ook niks.
    Dikke knuffel en we zijn er voor je!

@Isa nod is rond 16 nov, maar heb soms ervoor al lichtrose verlies, laatst wel 4dagen.
    Dus wanneer precies nod is ehhhhh....zie wel.
    Als ik buk of pers(ja sorry) is t net of er iets zit.
    Kent iemand dit dames op t forum? Hangend ei of langdurend ei?

Deel Deze Pagina