Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

@Isabebe rose? Hmm hoop ook dat t wat betekent meid, duimen.
    Hier een megadrukke week voor de boeg.
    Ik heb geen testen meer in huis, laat me niet meer gekmaken, geen idee wanneer ik ga testen. Eerst maar ns kijken of ik komend weekend ongesteld word.
    Vaak heb ik dan ervoor ook al rose verlies...

2. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    @goudvis
    Ja ik heb dat normaal ook. T waren 2 druppeltjes en nu weer over.
    We zien t wel. Moet mezelf idd ook niet gek maken! Mja is zo moeilijk!
    Succes deze week. Ik heb t ook redelijk druk. IS goed, minder kans om na te denken Hihi.
    Succes deze week! Hou je me op de hoogte?
    Xx

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend dames!! Vooral Isa!

Moekie: ik heb het al vaker gezegd maar waarom lijkt te tijd bij jou veel sneller te gaan?

Hier: ziekenhuis heeft ten onrechte gedeclareerd voor mijn man, scheelt toch weer ruim 100 euro eigen risico :) En heb een telefonisch consult volgende week. Dacht dat ik nog een 'echte' afspraak zou krijgen dit jaar. Maar met een telefonisch consult gebeurt er dus weer niks. Begin een beetje bang te worden dat ze ons ook zo lang laten lopen :(

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Mart, ja op de een of andere manier gaat het snel :). Mijn cycli zijn met iui in ieder geval wel een stuk korter dan daarvoor, dus ik klaag niet!
    Balen van dat telefonische consult, weer geen echte actie. Succes meid!

Isa, hmm, hoop ook voor je op wat anders met dat rose verlies! Spannend hoor! Wat waren bij je vorige zwangerschap de signalen dat je dacht dat het wel eens raak kon zijn? En heb je daar nu ook last van?

Goudvis, succes met wachten. En een lekkere drukke week maakt dat wachten wel beter te doen!

Hier knetterharde hoofdpijn. De vorige keer begon de ongi daar ook mee, dus ik heb er een hard hoofd in dat het gelukt is deze keer. Nog 3 daagjes wachten, maar misschien test ik morgen al. Hou jullie op de hoogte :)

5. cblos

cblos Lid

5 nov 2013
    69
    14
    8
    Wat jullie schrijven is allemaal zo herkenbaar.
    Zit nu zelf een week voor nod, ben misselijk, heb hoofdpijn en voel futloos.
    Heb dat meestal wel voor mijn nod, maar op een rare manier voelt het anders. Maar dan denk ik weer, het is mijn lijf dat me voor de gek houd.
    Ik hoop natuurlijk dat het deze keer anders is en dat ik positief kan testen volgende week maar ben bang van niet.

Sterkte allemaal!

6. Liesie

Liesie Lid

26 jan 2013
    24
    0
    0
    Wat spannend allemaal! Hoop op goede berichten!

7. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    @moekie
    De vorige keer wist ik het gewoon.
    Dat gevoel heb ik afgelopen maanden al vaker gehad. Maar bleek t steeds niet waar te zijn.
    Heb de volgende symptomen;
    Opgeblazen gevoel (had ik toen ook)
    Slecht slapen(had ik toen ook)
    Soms misselijk
    Veel honger(had ik toen ook)
    Krampjes (had ik toen ook)
    Dat rosé verlies dan
    Kilo zwaarder opeens(had ik toen ook)
    Veel vocht vasthouden(had ik toen ook)
    Durf denk ik nu niet zo te hopen. Bang om weer keihard teleurgesteld te worden! Mja we zullen zien.
    Nog 2 dagen wachten en dan test ik als ik dan niet al ongi ben geworden....

8. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    @moekie , zie dat n gedeelte van m'n tekst was weggevallen. Bij jou dus ook erg spannend! Laat maar iets weten!
    Ik duim voor je! Ik kan echt niet tegen die onzekerheid. Maak ik me gek. Terwijl ik weet dat dat niet goed is. Heb wel al ns rosé verlies gehad en dan breekt daarna t toch door. Mja dit is zo ver van te voren. Vind ik zo raar.

Hoe is t met de andere meiden?
    Xx

9. goudvis03

Keep it cool Isabebe, gaat je lukken! Wij slepen je er wel doorheen!

Hier besta ik uit 2 kanten: de een zit met een deadline qua studie en dus flink druk. Ook zo van 'o weer een dag voorbij, zie het wel allemaal'
    De andere kant heeft zoiets van 'zou het dan toch een symptooom zijn want:
    nog steeds licht trekkend gevoel liezen
    meer pukkels
    extreem vroeg wakker
    veel dromen
    positief gevoel, rustig

Maar zoals al eerder gezegd, die zaken kun je vast ook hormonaal verklaren als je ongesteld moet worden. Kan gewoon 2 kanten op. Ik probeer mezelf in de hand te houden en door te leven.

Moekie jij ook succes he.

Ciao ladies

10. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    Helaas ik ben weer ongi.
    Dus nog altijd geen regelmatige cyclus.😔
    Ga vandaag de huisarts bellen. Wil n doorverwijzing. Zijn nu bijna 1 jaar bezig. En anders gewoon weer even aan de pil en dan weer proberen.
    Zo zie je hoe je lichaam je voor de gek houdt!
    Vind t zo vreemd. Voor m'n miskraam altijd regelmatig 28 dagen.
    Nu nooit regelmatig en dat al sinds april. Dacht dat m'n lichaam langzaam toch wel hersteld zou moeten zijn!

Hoe is t met de andere dames? Xx

11. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isabebe balen dat je weer ongi bent dikke digitale knuf voor je

Goudvis ben hard voor je aan het dromen

Moeki ook voor jou hard aan het duimen

Mart hopelijk wordt je snel wat wijzer van het ziekenhuis

Hier gaat het ei elk moment springen dus manlief en ik hebben het super gezellig en hopen dat zoon gelijk heeft (blijft het er over hebben proberen er maar zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden hahaha) elk geval blij dat eisprong weer normaal is heb denk vorige cyclus een eisprong over geslagen

12. Moekie

Moekie Niet meer actief

Isa, wat balen zeg! En inderdaad maar eens bellen met de arts en een doorverwijzing.

Goudvis, hoop dat je relaxte gevoel een voorteken is :)

Hier vanmorgen een omowitte test :(.
    Had deze keer ook best wat hoop, het voelde gewoon goed.. Heb even een dipje. Vraag me echt af wanneer wij nou een keer mogen? Anderen zijn in een wip zwanger en wij moeten er zoveel moeite voor doen. Pfff.......

13. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    @ zon spannend!! Geniet ervan!
    27 nov hebben wij afspraak bij fertilliteitsarts.
    Iemand al ervaringen? Wat kunnen we verwachten?
    Ik heb dond gesprek bij huisarts voor doorverwijzing maar heb al gebeld met ziejenhuis want laat me natuurlijk niet na huis sturen zonder doorverwijzing.
    @ moekie ik deel je gevoel. Dat hebben wij nu ook. Iedereeen wordt maar zwanger, waarom wij niet? Hier begin ik echt last te krijgen van stress ervan. Is natuurlijk niet goed. Helaas ook sinds de miskraam door alle zeik in totaal 5 kilo bijgekomen. Mag natuurlijk geen excuus zijn maar toch. Ga vanaf komende week toch maar weer drastisch lijnen denk ik. Want ben gewoon te zwaar..
    Mn schoonzus zegt ja heeft toch geen zin als je zwabger bent komt t er weer bij, mja aangezien zwanger worden niet lukt maar weer eerst op gewicht komen!

Hoe is t met goudvisje?

Xx

14. goudvis03

Hier ook overal zwangeren en babyshowers. Ik ben erg chagrijnig. Ik vraag me af of ik t nog wel wil, ben er echt zo f#cking klaar mee. Als t zo moet bah. Ik haal mn energie nu uit mn werk, is heel gaaf.Gister naar n concert geweest, heerlijk. Heb ook n biertje op. Vind t wel gezegend.
    Sorry voor mn negatieve bericht, word er gewoon erg cynisch van.

Ps nog steeds wat steken, nu ongi achtig gevoel dus laat t rose maar komen van de week. Ben echt n rasoptimist maar nu...

15. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ja goudvis, herkenbaar! En ik ben al zoooo cynisch van mezelf :)
    Doe mij maar een pilletje wat er lekker voor zorgt dat ik zwanger wordt ;), maar ja zo werkt het helaas niet. Aan de ene kant wil ik het heeeeel graag, maar soms denk ik ook wel eens: f*ck it! Lekker eten, lekker drinken, stappen, festivals, concerten, reizen etc. Ik vermaak me ook wel zonder beeb. (Maar ik wil er toch wel heeeeeel graag eentje van mezelf :(:))
    En kop op, je kan het! Goudvisstyle!

Isa, gewoon voor je eigen die kilo`s er lekker af. Boeit niet als het er weer aan komt. Je zit waarschijnlijk ook beter in je vel als het eraf is en dat helpt misschien ook weer met het zwanger worden!
    Wij kregen van de fertikliniek eerst een lijst die we beide moesten invullen. Die opsturen en daarna kwam de uitnodiging voor een eerste gesprek. Bij mij werd toen een inwendige echo gemaakt en bloed geprikt. Het zaad van vriendlief was al eerder gecontroleerd. Dus misschien dat je partner ook langsmoet om een potje te brengen. En dan is het afwachten.......
    Succes meid!

16. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    @Moekie @Goudvis en @Isabebe ik ken jullie ellende... ook wij hebben overal zwangeren of pas bevallenen om ons heen. Vriendlief had gisteren een afspraak gemaakt om langs te gaan bij een vriend die een zoon heeft gekregen... Heb ik waarschijnlijk gisteren een MK gehad, daar heb je dan echt zin in! Maar goed kop op... Onze tijd komt nog wel! (misschien ga ik het zelf geloven als ik het maar vaak genoeg zeg).

17. goudvis03

Lieve woorden Moekie, thanks. Ben ook al vaak cynisch van mezelf, droge humor ook. Zal mn best op goudvisstyle doen maar heb gewoon niet zo n beste, bijna rebelse bui. Zie op tegen weer ongesteld worden want dan komen de huilbuien weer. Ik ben sterk en relaxed de hele maand en druk met van alles, maar als t moment daar is, is t toch balen. Nu ook weer met die liezen, ook zoiets.
    Hoop wel dat ongi minder heftig is nu ik de tarwekiem heb weggemikt. Gewoon goede voeding en alleen foliumzuur deze maand. Mmm nu lekker verse groenten koken.Hoe voel jij je nu? Zware menstruatie?

Sterkte en succes alle meiden!

18. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

positief blijven goudvis je weet nooit of het nu raak is ik duim voor je :)

19. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goudvis: niet je koppie laten hangen! Je blijft het toch wel gezellig maken en weer aan de pil gaan heeft geen enkel effect. Die zorgt ervoor dat we niet zwanger worden, maar zonder lukt dat al niet :D Dus niet stoppen, hoogstens los laten. Maar dan blijft de vraag hoe?
    Let trouwens wel op met alcohol vlak voor je ongi. Dat kan de pijn versterken.
    Hebben we dezelfde babyshower? Kreeg vandaag een invite :(

Moekie: is het bij jou nu echt game over dit rondje? Ongi doorgezet?

Patruusje: zo lang bezig en dan een MK. Dat is echt niet leuk! Sterkte!

20. goudvis03

Sterkte Patruusje, wat erg als het dan eindelijk gelukt is!
    Thanks Hondagirl en Mart, zal mn koppie wat omhoog tillen ;)
    Aan de pil ga ik sowieso niet meer, allang mee gestopt. Kan niet tegen die hormonen en voel me veel beter zonder (zou je nu niet zeggen).
    Haha zelfde shower? Ik ben blij dat ik niet kan...hou sowieso niet van die poespas, zou t zelf nooit willen.
    Ik ga vanavond gtst kijken en lekker niksen mmmm en vroeg naar bed. Doet me misschien goed.

Jettos hoe ist met jou?

Deel Deze Pagina