Hè Zoé, Zoals je gezien hebt op de vorige test hoeft daar geen uitleg meer bij. Ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest en bloedgeprikt word vanmiddag gebeld voor de uitslag. En volgende week donderdag krijg ik me eerste echo. Ja ik heb het hem verteld gister ochtend schat ik heb een kadotje voor je. Vl. Maar we zouden geen kadotjes doen. Ik het is ook geen kadotje van mij ogen dicht ik die test gepakt voor hem gehouden KIJK maar!!!! Hij is helemaal blij! Fietwordmama wat vervelend allemaal. Vervelend is dat altijd als mensen aan je vragen of je nog kinderen wilt of wanneer in jou geval de tweede komt. Soms word er echt niet aan je gevoel gedacht. Ik hoop echt voor jullie dat je snel zwanger word. Heb je enige idee wanneer jullie naar het ziekenhuis zouden willen gaan?
Gefeliciteerd Angel. Ja deze snap zelf ik Geniet ervan. En laat m nog minstens 8 maanden daarbinnen zitten. Ergens snap die vragen ook wel hoor. Ik ben zelf ook altijd erg nieuwsgierig als een koppel een tijdje bij elkaar is en gaan samenwonen of trouwen. Of wanneer nummer 1 al een tijdje aanwezig is en er nog geen tweede aankomt. Dan wil ik het ook weten. Ik houd me in omdat ik weet hoe vervelend dergelijke vragen kunnen zijn. Wat ook lastig kan zijn zijn de gesprekjes met onbekenden (bijvoorbeeld nieuwe collega). Dat ze dan gaan vragen of je kinderen hebt en hoeveel / hoe oud. Heel logische vraag als je iemand beter wil leren kennen. In de lijn van 'wat zijn je hobbies'. Dus je kan het niemand kwalijk nemen. Maar als het niet lukt kan het onverwacht vreselijk pijnlijk zijn. En om bij een eerste kennismaking nu meteen over IUI en nare onderzoeken te beginnen... Nee. Ik zei (toen we voor onze zoon bezig waren) 'we hebben 3 poezen'. Nu kan ik over onze zoon beginnen. Dan denken ze maar dat die bewust de enig kind is.
Dank jullie wel. Maar vind het allemaal nog erg eng na de laatste 2 keer. Ik hoop zo dat de kleine blijft zitten!
Wat grappig zeg! Wist je toen ook meteen dat het raak was? Althans je gevoel zeg maar? Ik heb zo vaak dat ik dingen voel.... maar ja helaas niks!
Ja echt he... helaas wel he . Maar het gaat allemaal goed komen met ons, dat moet gewoon! En angel heeft al het goede voorbeeld gegeven
@zoe jah ik wist het meteen. Want ik heb echt nog nooit eerder pijn gehad in mn bovenbeen en trekjes in mn liezen. Maar niet iedereen voelt dr zwangerschap gelijk. Sommige mensen weten dat ze zwanger zijn maar heeft helemaal geen symtomen.
Ja dat is ook zo, ik moet zeggen dat ik nu zoiets heb van: ik neem alleen maar foliumzuur een maandje omdat mijn hele cyclus in de war is. Mijn menstruatie wil ook steeds niet goed doorkomen, duurt echt een dag of 4 voordat ik echt rood bloedverlies heb. Zo irritant!!! De laatste 3 keer is dat.... daarvoor had ik dat echt nooit! De etos pillen kan ik hier niet meer krijgen, zijn eruit gegaan hoorde ik! Ik denk dat ik nu maar wat anders ga halen, weet nog niet wat!
Ja dat is zo, wil niks zeggen.... Ik ben benieuwd of ik het herken als ik zwanger blijk te zijn, je zou denken van wel (aangezien ik al een keer zwanger ben geweest).
Hey meis, en kan je het al geloven?? Vandaag je NOD toch? Nog een testje gedaan? Wat een fantastisch cadeau zeg!!! Zitten jullie al op die roze wolk? Blijft wel even spannend he.... Wel fijn dat je snel terecht kunt voor een echo! Maar houd er rekening mee dat je nog geen hartje hoeft te zien he.... Hopelijk kan je er snel van gaan genieten meis, het is jullie zo gegund!!!!!
Welkom meis, helaas natuurlijk..... Jullie hebben ook al een hele lange weg afgelegd.... Ik hoop ook echt dat het voor ons allemaal snel mag gebeuren en dat we zwangerschapskwaaltjes met elkaar kunnen delen ipv stomme kwaaltjes na de eisprong....
Hè zoe, Nee ik heb niet meer getest. Moest zaterdag eigenlijk ongesteld worden toen zat ik op dag 26. Ik ben zo blij dat ik bijna kan voor die echo, het ene moment ben ik echt super blij en het volgende moment denk ik als het maar goed gaat en op de juiste plek zit. Ben echt blij dat ik snel kan. Waar zit je nu in je cyclus?
Mogguh dames, Angel al de echo gehad? Hoop zo dat het allemaal goed is Hier wat minder goed nieuws, helaas na een veelbelovende ronde vanmorgen toch ongi geworden op naar ronde 13 (9 na 2de mk). Wel meteen de stoute schoenen aangetrokken en naar de HA gegaan om es te kijken of we niet in aanmerking komen voor een onderzoek. HA vond gezien de 2 zw's en het feit dat ik nu weer regelmatige cycli heb (gem 28) dat het een kwestie van tijd zou moeten zijn. Heel lullig gezeg val ik natuurlijk wel in die 70% van de stellen die binnen een jaar zwanger zijn en binnen 2 jaar zou van die overige 30% ook nog de helft alsnog zwanger zijn. Wel heb ik formulier meegekregen waarmee we hubbies kwakkie over 3 maanden kunnen laten testen mocht dat nog nodig zijn. Maar als dat allemaal goed was wilde hij verder dit jaar geen actie ondernemen.