@Mart ja klopt van die alcohol, wel ns gemerkt. Koffie ook. Maar was maar 1 pilsje, nu rest van de week niet meer.
Moeki balen van de witte test, ook al ongi of nog niet Goudvis herken het cynische wel heb ik ook een handje van je bui alweer op geklaard Hier wil het eitje nog niet springen maandag positieve ovu test vanaf dinsdag vruchtbaar slijm maar temp. blijft laag dit eitje is geloof erg aan me gehecht . Hopen dat deze maand me lf langer is dan 9 dagen. We hebben een nieuw bed dus die moeten we maar eens goed inweiden hahaha
@zon ja ach t gaat wel hoor hihi thanks Houden jullie allemaal nog steeds je temp bij? En ovutesten? Ik word daar namelijk helemaal kriegel van. Gaat t Moekie?
Ladies, thanx voor jullie medeleven. Hier nog geen ongi, wel al wat bruin. Maar door die stomme utrogestanbollen kan het allemaal wat langer duren . Heb net wel vast een afspraak gemaakt voor maandag bij de kliniek voor de volgende ronde. Voorlopig de laatste ronde iui, daarna ( als het niet gelukt is, we hopen van wel!) ff rust en even heerlijk op vakantie . Even wat anders en een maandje niet bezig zijn met zwanger worden Zin in! Goudvis, hoop dat het snel doorbreekt en dat je een goede huilbui hebt en dan weer verder kunt! En dat het niet zo heftig en lang is deze keer. Leef met je mee meid! Zon, geniet van je nieuwe bed! Hopelijk is het eindresultaat van dit eitje ook iets wat erg aan je hecht Patruusje, ook heftig zeg. Zo lang bezig en dan een mk. Sterkte!
Moekie, succes weer hoor! Vakantie!!!! Ook echt zin in! Hier nog niks, geen drupje. Of t betekent dat mn cyclus weer wat normaler wordt en hopelijk niet zo heftig zonder 5 dagen roseverlies of......durf niet te hopen. Back to work
Moeke alvast Fijne vakantie altijd lekker Goudvis hopen dat ongi uitblijft zal hard voor je duimen Ik die eigenlijk geen ovu testen meer maar had er nog 1 liggen dacht voor de gein doe eens gek maandag en die was positief hahaha temperaturen moet ik omdat ik na me eisprong moetbeginnen met een lage dosis primolut om lf te verlengen. Dit neem ik alleen maar twee cyclussen achter elkaar en dan weer een maand niet om te kijken wat me eigen lichaam doet nu ik zoveel afgevallen ben en ik er die periode na me ei niet gezelliger op wordt
Nog geen tekenen van ongi te bekennen. Zou t nu n gewone menstruatie worden en niet 10 dagen in totaal? Verder niks bijzonders, afscheiding wordt alleen geliger, geen idee wat t betekent. Waarschijnlijk van allerlei mogelijkheden!
Hiero is de red river doorgebroken En ook net nog een zenuwbehandeling bij de tandarts, zit even niet mee, auw
He bah Moekie... Wat een ellende! Sterkte met de pijn van de zenuwbehandeling. En super vervelend van de red river... *Digi knuf*
O wachtbank altijd leuk he... Hier rustig. Soms lage rugpijn en vanmorgen ietsiepietsie rose bij afvegen alleen, na grote boodschap ( ja sorry hoor moest t ff kwijt vind t weer n raar nieuw ding....) zucht...
Goudvis laten we heel hard hopen dat het raak is bij je Ik vind het wachten altijd verschrikkelijk ik voel dan van alles na 20 maanden weet ik wel dat je lichaam je goed voor de gek kan houden Hoop dat me lf langer dan 9 dagen zal zijn dat zou al een hele vooruitgang zijn
Nooit opgeven !!! wij zijn al 7 jaar aan het proberen,clomid,iui,icsi en eergisteren testen ik voor de eerste keer in 7 jaar positief dus niet op geven als het voor je weg gelegt is komt het wel,al moet je er 7 jaar op wachten !
Ladies, pfff even een ego post van mij. Zie het even niet meer zitten allemaal. Tijdens het wachten in de fertikliniek kreeg ik een appje van vrienden dat kindje nummer 2 onderweg is, in de tijd dat wij het aan het proberen zijn zijn zij al 2x zwanger geworden . Tijdens de check bij de gyn bleek er een cyste van 18mm en eentje van 5 mm te zitten. Dus voorlopig geen nieuwe iui poging . Woensdag een nieuwe check en als ze weg zijn, wel een poging en anders een maand overslaan Net gehoord dat mijn contract niet verlengd word en dat ik vanaf 1 januari geen baan meer heb Pff, aarrrggghhh, Kl*ote zooi!
He jasses Moekie, dat is een flinke domper maar er is nog een klein beetje hoop voor deze maand, en hoop doet leven! Alhoewel dat makkelijker gezegd als gedaan is... Dat van die 2e zwangerschap klinkt bekend, dat had ik zaterdagavond met de nicht van vriendlief. Erg zuur!
Dikke digi knuffel moekie!! Zon: welkom op de wachtbank! Goudvis: jij zit er toch al op? Hopelijk mag ik snel aanschuiven. Ei zit eraan te komen volgens mij
Moeki hè gadver daar wordt je niet vrolijk van ga heeeeeeeel hard voor je duimen dat de iui deze maand toch door kan gaan Patruusje hoe is het met jou? Mart dat je ook maar snel op het wachtbankje mag Hier op zere tepels na geen klachten ben weer benieuwd moet zondag ongi worden of niet hopelijk
Ik moet nog superlang wachten op me ei (nog minimaal een week) dit is de eerste keer dat ik er zelfs voor mn ei al ontzettend mee bezig ben... Ik weet niet of het door de MK of door mijn forum verslaving komt :s Ik wil zoweer op de wachtbank om te kijken of de bakerpraatjes waar zijn of niet. Net bij andere gesprekken een paar tips uitgewisseld onder het mom baat het niet dan schaad het ook niet