Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    heey meiden.
    k zal me ff voor stellen k ben khloe.
    k ben 26 jaar.
    woon samen met mijn man en ben getrouwd.

wij zijn vanaf september 2011 gestop met de pil.
    duurde best lang dat mijn menstruatie stabiel was.
    op moment is mijn hoop op een wonder ver te zoeken,
    om me heen wordt de een na de ander zwanger.
    mijn vriendin is pas bevallen, vind best lastig wil het zo graag.
    aleen mijn beste vriendin en een beste vriend weten dat wij aan het proberen zijn maar niet lukt.
    derest van ons vriende groep weten dit niet.

ik hoop dat ik hier op het forum het mischien van me af kan schrijven/praten.

xxxxxxx

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hey Khloe... welkom tussen je lotgenoten.

Ik snap je helemaal... Bij ons weet ook een zeer select gezelschap dat we bezig zijn. En ook hier word de een na de ander zwanger waardoor je steeds weer met je neus op de feiten word gedrukt... Het is zeer vervelend en zwaar, maar hoop doet leven! Er is maar zoooo een klein percentage waarbij het nooit lukt, dat ik toch hoop blijf houden (en ik ben van nature echt een pessimist).

3. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    dankje wel voor je reactie..
    ben blij dat ik hier gewoon over kan praten met jullie.
    heb dan teminste niet gevoel dat ik alleen ben.
    sorry als ik spel fouten heb.. ik heb een beetje dyslexie

xxx

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik dacht ook altijd dat ik er alleen voorstond, zit dan ook pas bij dit forum... Maar het is een lifesaver voor mij. Eindelijk kunnen praten met mensen die begrijpen wat je doormaakt is erg fijn. Vrienden en vriendinnen zijn heel lief, maar als je zelf supermakkelijk zwanger wordt snap je niet wat iemand doormaakt die er moeite mee heeft!

5. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Lieve Moekie wat een shitzooi, vind het echt heel rot voor je.
    Meid, verheug je op de vakantie, dat hebben jullie nodig en verdiend! Het komt echt goed!

Dat hou ik mezelf ook voor. Vandaag begon het roseverlies, later dan normaal dus man en ik kregen hoop...het is echt heel weinig masr t zal van de week wel doorzetten. Heb niet eens getest, ben er echt even klaar mee. Dan maar niet. T komt zo t komen moet, daar ben ik nu wel achter.
    Hopelijk vannacht red river want onzekerheid sucks!

Liefs Goudvis

6. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Sterkte goudvis met de onzekerheid... is er geen kans dat het stiekum een innesteling is? Ik heb nooit roze verlies voor mijn red rivers, bij mij was het de innesteling op dag 24/25 voor mijn NOD op dag 28...

7. goudvis03

Hai Patruusje, thanks!
    Lijkt me sterk, heb daar al zo vaak op gehoopt en altijd hetzelfde, paar dagen rose en dan red river. Bovendien is t nu dag 30....,normaal cyclus van 28/29 en al roseverlies op dag 26. Vandaar dat ik hoop kreeg. Maar deze maand weer zonder tarwekiem, daarom denk ik wat langer nu. Hopelijk ook n minder heftige menstruatie.
    Zijn er meiden die dit herkennen en toch zwanger bleken? Ik geloof er nl nooit zo in, het is net als elke andere maand nu.
    Wel raar die liespijn vorige week, dat was echt nieuw en had Isabeb ook ineens. Vreemd...
    Hoe gaat het met de rest?

8. isabebe2

isabebe2 Lid

20 okt 2013
    36
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames,
    Hier ben ik weer even. M'n hoofd stond even niet naar dit forum. Niet voor jullie maar probeer er momenteel zo min mogelijk mee bezig te zijn. Ben vandaag gestart met een streng dieet. Weinig tot geen koolhydraten en vetten. Ligna vita heet het.
    Voordat ik de vorige keer zwanger was heb ik het ook gedaan.
    @goudvis; nog steeds op de wachthal! Vreselijk. Kan me voorstellen dat j soms hoop krijgt. Hier alweer op naar de nieuwe sexy days als staat nu m'n hoofd naar afvallen. Hopelijk heb je snel zekerheid! En ik duim voor je dag het positief is!!!
    @ moekie, wat klote. Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Vaak helpt t om t maar gewoon te negeren. Ook al is dat voor die persoon niet leuk. Of natuurlijk gewoon zeggen dat je t moeilijk vind blij voor ze te zijn. Dat heb ik ook gedaan. En dat helpt van allebei de kanten. Bij ons vonden hun t moeilijk om te vertellen en wij t moeilijk om t te horen. Toen we t erover hadden samen werd t makkelijker om mee om te gaan. Ondanks dat t natuurlijk confronterend blijft en je het je zelf ook zoo gunt!
    Kop op meis, ooit is t onze tijd!

Hier dond door m'n enkel gegaan. Heftige pijn en nauwelijks lopen. T is helemaal blauw. Dus aan m'n goede voornemen om iedere avond te rennen of wandelen kom ik nu helaas niet toe.
    Ben trouwens wel bij huisarts geweest. Woensdag n echo om te kijken of er geen verklevingen enz zitten. Dus das wel fijn. Voor de rest Vd behandelingen wil ik nog even mee wachten en eerst afvallen!

Dames succes allemaal! Duim voor jullie!!!
    Xx

9. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kloe: welkom! Hopelijk heb jij snel snel succes.
    Goudvis: misschien kun je die vraag beter stellen waar de meiden wel zwanger worden. Stap 1 lukt al niet ;)
    Isabebe: balen van je enkel! Bij mij op de echo waren er geen verklevingen te zien, maar ze zaten er wel. Met de laparoscopie zijn z gezien en gelijk weggehaald.

En ik heb een positieve ovutest! Dit was pas de 2e test deze ronde. Gisteravond nog gezellig gehad. Wat denken jullie vanavond weer of even overslaan en morgen weer? Of allebei?

10. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kloe welkom hopen dat je snel een positieve test mag hebben

Goudvis snap wat je bedoelt zit nu in in de wachtweek maar ben al met me volgende cyclus bezig. Dat heb ik normaal niet maar ga er maar weer vanuit dat het niks is

Isabebe ihoop dat je snel weer kan bewegen, ik ben net 25 kilo kwijt in de hoop nu ik een "gezond" gewicht heb het zwanger worden wel lukt.

Mart ik zou er de komende dagen lekker tegenaan gaan beter een keer te veel dan te weinig toch

Ik ven eigenlijk al met hoe volgende cyclus . Wij willen de mmm niet in maar lees over verklevingen en aangezien in een keizersbee heb gehad wil ik aan me huisarts vragen of ik een echo kan krijgen zodat hier naar gekeken kan worden

Wat zouden jullie doen nu al baar de huisarts gaan of wachten tot na het weekend of ik ongi worst waar ik wel vanuit ga

11. goudvis03

@mart hihi ja snap ik maar er lezen veel andere vrouwen mee en en zijn er ook die wel eens zwanger geweest zijn.
    Ik zou trouwens sexytime hebben wanneer je daar zin in hebt. Natuur gaat echt wel zn gang. Is toch niks met je agenda ernaast? Er zijn mensen zwanger geworden van elke dag of van 1 keer in de week....

@zon als het je rust geeft zou ik naar de ha gaan.

Moekie gaat t n beetje?

Isabeb sterkte met je enkel, balen!

12. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ladies, thanx! Na gisteren even lekker te hebben gesport en daarna een heerlijk triple choccookie van vriendlief naar binnen gewerkt te hebben gaat het wel weer wat beter. Baal nog steeds ontzettend, maar bij de pakken neer zitten heeft geen zin. Het leven gaat door, met of zonder mij, en dan toch liever met mij!
    Als de cyste niet weg is zijn we eigenlijk ook wel blij met een maandje rust, geen metingen, geen stomme bollen in je doos :) en van elkaar genieten zonder die druk. ( Neemt niet weg dat ik het echt zonde vind van mijn tijd om een ronde te moeten overlaan, want voor mijn gevoel tikt de tijd best hard weg :( )
    Maar 2014 wordt ons jaar!!!

Goudvis, wat een rare maand weer. Hoop ook dat het snel doorbreekt, want die onzekerheid is killing.

Kloe, welkom hier. Ook al een tijd bezig. Klets lekker mee en gooi je frustratie er lekker uit, heb ik gisteren ook gedaan ;)

Isa, balen van je enkel. Hopelijk is ie snel weer oké! Fijn dat je een echo krijgt om naar de verklevingen te kijken, succes! En ook succes met afvallen, je kan het!

Mart, lekker klussen wanneer je zin hebt. 3 dagen achter elkaar, om de dag etc., wij hebben alles al geprobeerd en helaas nog zonder resultaat. Dus wij gaan nu voor het genieten en niet gestrest een moetje inplannen.

Zon, volgens mij kijken ze het liefst net na je ongi. Dus misschien kun je nu al wel bellen en vragen wat de mogelijkheden zijn. Dan kunnen ze je misschien al inplannen. Succes!

Patruusje, hoop dat je ei snel komt. En welke bakerpraatjes? Hebben wij er ook wat aan????

13. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net bij de huisarts geweest gelijk doorverweizing gekregen
    Belde gelijk voor een afspraak in de veronderstelling dat daar een paar weken overheen zou gaan kunnen we volgende week donderdag al terecht. Gaat wel heel snel naar me gevoel ben wel benieuwd of er iets uitkomt

14. MamaIlse1989

12 apr 2013
    24
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik wil graag mee komen kletsen. Wij zijn inmiddels in ronde 7 voor ons 2e kindje. Ronde 1 was ik in 1 keer zwanger. Het frustreert echt dat het nu al een tijdje duurt.

Hopelijk kunnen we elkaar tot steun zijn ;)

15. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Welkom MamaIlse...
    Nou ik had de volgende tips gekregen: proseed of een vergelijkbaar middel gebruiken... En granaatappelsap drinken om de innesteling te bevorderen... Ben benieuwd of er nog andere mensen zijn met tips/bakerpraatjes :)

Straks naar de gyn, ben er wel een beetje zenuwachtig voor... Ben bang dat ie me niet verder wilt helpen, maar in dat geval ga ik op zoek naar een andere gyn. Heb al gekeken bij het AMC, daar is voor de IUI geen wachtlijst... dus dan zal ik dat maar gaan proberen.

16. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Patruusje heel veel succes straks hopelijk wil hij/zij je verder helpen nu

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Zo ik kom ook ff spieken of er nog zwangere dames zijn....maar helaas. Dikke knuffel voor iedereen!

MamaIlse......ronde 7 nog maar! Pfff dat is nog helemaal niet lang! Sorry hoor maar dan vind ik dat je nog niet mag klagen....

Radiogirl wat zag ik nou, jullie verwachten een zoon! Geweldig!

Hier is alles wel goed, we genieten gewoon van elkaar nu, zonder dat er moeten achter zit.
    Ik ga op mijn verjaardag 3 december een test wagen mits ik dan nog niet ongi ben.

18. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    De dokter was in een goede bui geloof ik, was 5 minuten voor mijn afspraak al aan de beurt EN ik ben op de wachtlijst gezet voor IUI. Met 2 tot 3 maanden gaan we starten. Eindelijk voel ik me serieus genomen door de gyn, ze willen me eindelijk helpen... Voel me flink opgelucht:cool:

19. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Patruusje wat fijn voor je dat zal wel een hele opluchting zijn ben blij voor je

20. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hello ladies, weer een hoop nieuwe mensen, aan de ene kant jammer natuurlijk dat jullie in dit topic terecht zijn gekomen maar aan de andere kant wel fijn om met lotgenoten te kunnen praten, die weten als geen ander wat je doormaakt en kunnen fijn de support geven die soms nodig is, dit topic heeft me door hele barre tijden heen gesleept :)

Allereerst nog eens een dikke knuffel voor jou Moekie, chapeau dat je jezelf weer zo bij elkaar raapt iedere keer, en gisteren was wel een hele flinke domper he. That's the spirit, 2014 wordt jullie jaar, ik hoop voor iedereen hier :)

Wat fijn Patruusje dat je op de lijst staat en dat ze je serieus nemen, bent ook al een hele tijd bezig.

En hoe is het met jou Goudvis? Al red river (hoop van niet natuurlijk).

Fijn Zwangels dat jullie nu lekker genieten, dat is het belangrijkste en duim dat je het beste b-day kado ooit krijgt :D Je hebt het idd goed gezien, wij hebben gisteren de pretecho gehad en die was heeeeeel duidelijk, wij verwachten een zoontje. Vinden jullie het misschien leuk om een foto van hem te zien? Zo niet, ook zeggen hoor, ik vond het ook niet altijd leuk om echo's te zien.

Meiden, hou jullie taai, ik duim nog steeds mee en hoop snel allemaal positieve berichtjes te lezen!

Liefs

Deel Deze Pagina