Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Jeetje dat meen je niet? Dat is inderdaad zeeeeer asosiaal en ongevoelig zeg. Ik kan me voorstellen dat je kwaad was :x Blegh van je "vrienden" moet je het hebben.

Sterkte!

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Patruus: ik moet nog max 3 weken wachten op een telefoontje en daarna zijn ze dicht ivm kerst en oud en nieuw. Dus eer dat ze gaan beginnen is het januari 2014, als ze al iets willen doen. En dat is dan ondersteuning dus FM en eventueel meds voor een betere eisprong. Nog geen IUI of iets dergelijks.
    Voor mijn gevoel begint het pas bij daadwerkelijke pogingen (IUI, IVF etc).

Jettos: wat een hork die vriendin van je. Ga je het nog zeggen tegen haar. Ik zou het denk ik wel doen, anders blijft ze bezig met die zwangerschap/babypraat.

Moekie: Het is radio onlangs ook gelukt! Hopelijk doet goed voorbeeld volgen ;) Zijn ze bij jou in het ZH ook tussen kerst en oud en nieuw dicht?

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames,

Even een ego bericht....ik baal zo!
    Vanaf dinsdagavond al ziek....buikgriep, overgeven is nu wel voorbij maar heb nog lasy van diaree. Blijft alleen thee binnen en beschuit. En jahoor net in de vruchtbare periode.....maandag op dinsdag nacht (iets van 1.00 uur) nog sexytime gehad.
    Dus deze maand geloof ik er niet in.....dan is het echt een wonder.
    Oh en hier ook weer zwangerschapsaankondigingen, mijn nichtje, en een vriendin van me. Best moeilijk.....

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    He bah zwangels, wanneer is/was je ei?
    Ja verschrikkelijk die berichten dat iedereen maar zwanger wordt.
    Bij mij ook weer een paar collega's :s

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Meestal is mijn ei er dag 13 tot dag 18 weet ik nu niet zo precies aangezien we geen ovulatietesten doen en ook niet temperaturen. Maar we proberen toch rond die dagen om de dag sexytime te hebben.....

6. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Och Zwangels wat balen man! Heel veel beterschap meid! En wie weet heb je nog geluk, gewoon ff thee met rum nemen, onder de wol en kun je het misschien nog gezellig maken. Zo niet, dan maar niet meid. Je moet eerst goed beter worden, lief zijn voor jezelf!:)

@Jettos, ik weet het van die pijnstillers. Gebruik er 1 of 2 de eerste twee dagen van menstruatie, verder heel de maand niks, al knalt mijn hoofd uit elkaar. Ik kan niks zonder nurofen. Lig ik huilend te kronkelen en over te geven en moet ik me ziek melden. Daar heb ik dus geen zin in elke maand weer. Is echt geen aanstellerij, heb gewoon vette pech zei de gyn (familiekwaaltje is het wel).
    Vandaag ook weer, super tampon na een uur moeten verwisselen. Voelde me net een olifant of zo.
    Wat ontactisch van je vriendin pfff mensen denken soms gewoon niet ff wat verder door he, vermoeiend.
    Ik laatst weer zo een vraag: wil jij geen kinderen dan hoezo niet? Is toch zo leuk, moet je doen joh. Ik snap niet hoe mensen ZO DOM kunnen zijn, ik heb dat nooit gedaan. Ook toen ik nog geen verstand had van eisprongen en MMM. Daar ga je je toch niet mee bemoeien, misschien raak je wel een heel gevoelige snaar.
    Ik heb maar gezegd dat de tijd het zal leren. (had haar liever met dr blije kop de wc pot ingeduwd en doorgetrokken).

@ Moekie sarcastisch, cynisch, wij? Hoe kom je erbij? Nee echt nooit last van....;) Ja jij misschien, ikke nie hooooooorrrrr lol

@Khloe bedankt voor je knuffel hoor, doet een mens goed.

Iedereen sterkte en weet je wat fijn is: er zijn weer chocolade pepernoten....zucht.....

7. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    @Mart... Ik ga voor je duimen dat ze in ieder geval iets gaan doen, want iets is nog altijd beter als niets :) en het het zo januari dus je hoeft in ieder geval niet zo lang meer te wachten.

@Zwangels, gewoon hoop houden misschien had je hem nu juist vroeg, of misschien pas nu dus er is misschien nog best een kans. Vaak komt het op een moment dat je het juist niet verwacht...

@Goudvis... Bij de AH hebben ze ook caramel pepernoten :D maar chocolade is altijd goed... Pepernoot of geen pepernoot!

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Die hoop is er wel af na 2 jaar.....maar inderdaad wat jij zegt klopt wel. Meestal als je het niet verwacht komt het juist dan.
    We wachten wel weer af, 3 december testen mits ik nog niet ongi ben.
    Hoop op een mooi verjaardagscadeau want ben dan jarig!
    Gisteravond was ik weer koortsvrij gelukkig :)

9. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik snap het helemaal, ik geloofde er ook niet in... Dacht dat ik nooit een positieve test zou hebben (minimaal tot ik hulp zou krijgen) maar het gebeurde toch. Helaas liep het even anders af, maar het kan!

Ik zal voor je duimen, voor een super verjaardagscadeau!

10. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden
    Zwangels begrijp helemaal wat je bedoelt morgen nod durf niet eens te hopen dat het wegblijft ga er gewoon al vanuit dat ik ongi wordt

Goudvis balen dat je weer ongi bent op naar de choco perpernoten

Hier morgen nod maar durf niet eens meer te hopen dat hij wegblijft heb deze maand al vanaf het begin het gevoel van zal wel niet deze maand terwijl alles wel anders is maar me lichaam heeft me al zo vaak in de maling genomen dus luister er gewoon niet meer naar hahahaha

Geniet allemaal lekker van het weekend

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Nou het is nu waarschijnlijk helemaal een verloren ronde.....ik ben weer wat aan de beterende hand....is manlief nu ziek :( het zit ons echt niet mee....
    Het enige wat een voordeel is van het ziek zijn is dat ik nu 5 kilo afgevallen ben:$
    Fijn weekend iedereen!

12. Moekie

Moekie Niet meer actief

@ Moekie sarcastisch, cynisch, wij? Hoe kom je erbij? Nee echt nooit last van.... Ja jij misschien, ikke nie hooooooorrrrr lol Ja, jij! De pot verwijt de ketel :p

Zwangels, wat een gedoe weer. Het was misschien gewoon jullie ronde niet:(. Hoop dat jullie beide snel weer de oude zijn en er voor kunnen gaan voor de volgende ronde!

Mart, hier is het ook 2 weken dicht met kerst en oud en nieuw, daarom zouden wij sowieso een ronde rust nemen. Helaas nu noodgedwongen 2 rondes:(
    Ik zou als ik jou was in de week na 1 januari gewoon zelf bellen, heb ik toen ook gedaan. Zit er net wat meer druk achter.

Succes met de spanning zon!

13. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ook ik ben nog niet zwanger, maar ik zie dat sommige dames hier veeeeel langer bezig zijn! Jeetje wat heftig.. en ik trek het nu al slecht! Had zo gehoopt dat het allemaal snel zou gaan..
    Hoop dat ik samen met iedereen hier snel zwanger zal raken! Wij gaan in ieder geval dit jaar nog over naar alternatieve geneeswijze in de hoop dat we het zwanger worden op die manier wat kunnen versnellen! :) Iemand hier ervaring mee?

14. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

De meeste koppels doen er een half jaar tot een jaar over dus als ik jullie was zou ik me nog niet te druk maken en gewoon genieten! Nu kan dat nog ;)

15. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de spanning voorbij ben weer precies optijd ongi zou me wekker erop kunnen zetten grrrrrr
    Op naar donderdag

16. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen zon! Hoeveelste ronde ga je nu in?
    Goudvis: met een agenda is het genieten inderdaad minder.
    Zwangels: bah! Hopelijk zijn jullie snel de oude. En komt die 5 kilo er niet meer aan ;)
    Michelle: aan welke geneeswijze zitten jullie te denken?

Ik zit 5 dpo en mijn baarmoeder en borsten zijn iets gevoelig. Het gekmaken is weer begonnen :(

17. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mart de ronde weet ik niet ben gestopt met bijhouden ga de 22e maand in
    Donderdag naar de gyn om te kijken of alles goed is zo ja gaan we gewoon weer verder zo niet dan moeten we een overweging gaan maken wat we willen

18. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hey Zon... Zijn jullie helemaal nog niet gestart bij de gyn? 22 maanden is ook al heeeeeel lang!

Dus weer op de wachtbank Mart? Ik ben onderweg naar m'n ei, zijn nog op de juiste dagen aan het klussen tot nu toe... Maar verwacht er weinig van, tenslotte heb ik er 2 jaar over gedaan om 1x een positieve test te krijgen... Ik geloof niet dat het nu gelijk de maand erop weer raak kan zijn. Maar goed toch zijn de komende 2weken toch weer spannend!

Ik duim voor jullie Mart en Zwangels!!

19. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Patruusje ik heb al een zoontje van nu 5 jaar dus ik weet dat ik zwanger kan worden(hebben 8 maanden over gedaan). Daar bij had ik een flink over gewicht overgehouden na me zwangerschap waar ik nooit iets aan gedaan had(25 kilo te zwaar) die ben ik nu kwijt. Wij waren tot voor kort erg stellig van we gaan niet naar de gyn want we hebben er al 1 dus als het komt geweldig zo niet dan niet maar merk aan mezelf dat ik er geen rust bij kan vinden bij het dan maar niet. Dat kleine stemmetje in me hoofd blijft zeggen stel dat het iets kleins en zo opgelost is. Dus na overleg met de huisarts toch naar de gyn om ons na te laten kijken en dan gaan we een de hand daarvan kijken wat we gaan doen. Jeetje is een heel verhaal geworden op de vroege ochtend hahahah

20. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ahaaaa.... dat verklaard een hoop. Ik dacht al zo lang bezig en nog geen hulp ingeroepen, jij moet engelengeduld hebben ;) Maar als het jullie al eens is gelukt dan snap ik dat. Succes bij de gyn en idd hopen dat het iets kleins is.

Deel Deze Pagina