Mart, succes met gek maken! Hoop dat het nu echt zo mag zijn! Zon, succes bij de gyn en hopelijk komt er niets geks uit en krijgen jullie snel nummer 2! En nog balen van die ongi! Patruusje, sluit me bij je aan, sexytime . Hier ook wel een beetje gericht, maar nu toch meer proberen te genieten van elkaar. Tot nu toe zijn we van die moetjes ook niet zwanger geraakt. En ik denk dat het deze rustmaanden ook niet gaat gebeuren, maar de sexytime is al wel een stuk leuker
heey meiden. heb alles mee gelezen alleen nog niet gereageert sorry. heb een beetje baal week, voel me niet zo happy. Dacht van de week op kraam visite te gaan bij mijn vriendin dat ik dat wel aan kon. toen ik dr was en de baby in me hande kreeg, werd mijn drang/wens voor een kindje nog erger. moest vrolijk doen maar voel me diep verdrietig. ik heb met mijn man gepraat, aangezien we al vanaf sept 2011 gestopt zijn met de pil, en pas vanaf februari dit jaar mijn menstruatie stabiel is gaan we nog eerst zelf proberen halfjaartje, lukt dit niet dan gaan we naar de huis arts de traject in.( heb al contact gehad) @zon balen zeg .. hoop dat gauw raak is. xxx
Hallo, Ik heb van de week besloten dat het me misschien goed zou doen om met lotgenoten te kletsen, dus ik heb me net geregistreerd Ik ben nieuwe hier, maar lees gelijk allemaal hele herkenbare berichten. Wij zijn sinds augustus 2012 bezig. We hebben eigenlijk besloten om even een pauze te nemen, ik kan er niet zo goed meer tegen... Het voelt voor mij alsof het gewoon niet voor ons is weggelegd, hoewel ik rationeel wel denk dat we nog goede kans hebben. Ik laat mezelf niet eens meer dagdromen over een kleintje. Ik hoop voor een goede afloop voor iedereen hier
welkome meid hier kan je lekker je verhaal kwijt. helpt echt om lekker te kletsen met lotgenoten. die begrijpen ons meer hopelijk krijgen jullie gauw een kleine. xxx
Welkom cactus! Succes en klets lekker mee Khloe, vervelend dat het kraamschudden zo heftig was! En succes met het half jaartje zelf klussen, hoop dat het dan raak is! Hier in goudvis supermarkt modus Sexytime! Whoehoe. ( En het voelt gelijk een stuk beter zonder al die hormonen in mijn lijf!)
Welkom Cactus, is inderdaad fijn om je verhaal kwijt te kunnen bij meiden die hetzelfde voelen. Moekie, goede zaak meid, enne AH of Jumbo? Lol Hier gaat het niet zo. Heb bonje met mijn man, ik ben altijd van het goedmaken (zelfs nu ik niet eens fout zit) maar hij blijft koel en koppig. Ik heb bedacht dat dan ook maar eens te doen, ben wezen sporten en afgesproken met vriendinnen. Hij bekijkt het maar. (en o wat vind ik dat moeilijk).
Welkom cactus. Moekie: supermarktmodus? Verklaar je nader. Goudvis: bah mannen! Niet te lang blijven zwijgen praten is belangrijk! Hier: al 2 avonden misselijk, maar dat heb ik vaker voor nod. Zit nu 9 DPO en de menstruatiepijn begint. Is het wel erg vroeg voor En wordt echt verkouden! Had gister kennismakingsgesprek met mijn nieuwe leidinggevende. Op het eind zei ik dat ik veel buikpijn heb en dat dat erg vervelend voor mijn werk is. Dus ik gaf aan dat het maandelijkse buikpijn is. Ze vroeg gelijk heb je endo? Ze heeft het zelf namelijk ook gehad. Dus ze vond het erg vervelend voor me. Erg fijn dat begrip!
Mart wat fijn inderdaad dat je een vrouwelijke leidinggevende hebt die er begrip voor kan tonen... Die van mij is een man, en ik ben nu al aan het kijken hoe ik heb moet gaan vertellen straks als ik voor de IUI regelmatig naar het ziekenhuis moet. Is het inmiddels weer goed Goudvis? Praten is inderdaad belangrijk, maar soms is het ook goed om een punt te maken.... Het blijft tenslotte geen feest Wat erg Khloe dat je je zo naar voelde, voel je je inmiddels weer wat beter? Ik heb gisteren de hele middag met de kleine meid van me vriendin geknuffeld. Het is iets bitterzoets, het troost maar het doet pijn... Kortom het is allemaal heel dubbel Hier inmiddels op de wachtbank plaats genomen, voor de verandering nog niet erg veel last van m'n boobs. Wel wat gevoelig, maar geen pijn alszijnde ik kan er niet meer op liggen... Verder druk bezig met leuke dingen zoals de bruiloft van m'n vriendin morgen. Dat leid me lekker af van m'n eigen problemen/gevoelens etc.
Goudvis hoop dat het weer een beetje gezellig is bij je thuis Moeki veel plezier met sexytime Mart ga voor je duimen de komende dagen Patruusje fijn dat je lekker afleiding hebt Hier net terug van de gyn moet deze cyclus een maandje rust nemen niet temp meten niks doen, moet zeggen ben ik wel ff aan toe volgende cyclus moet ik bloedprikken. Op de echo waren wat meer blaadjes te zien dan verwacht dus dacht ze pcos maar heb wel een regelmatige cyclus dus dat wordt ook gelijk meegenomen in het prikken. Ml moet zijn kwakkie inleveren wad begin van het jaar al bij de ha gebeurt en die zei is niet super goed maar ook niet slecht kregen net te horen dat het niet best was maar hij was net super ziek geweest toen dagen 40 graden koorts gehad dus ze verwacht een flinke verbetering 29 jan terug komen voor de uitslagen (hopen dat het niet voor de uitslagen is maar een echo altijd blijven hopen hahahaha)
Goudvis, hoe is het afgelopen met manlief? Enne hiero is het de Nettorama en de AH Mart, lees even een heleboel pagina`s terug en dan staat ergens bij Goudvis de supermarkt uitleg . Ik neem het alleen over van Goudvis Hoe is het met jou? Al ongi te zien? Patruus, succes op de wachtbank! Zon, geniet van je rust. Ik ken het! En deze maand was het allemaal weer even heel relaxed zonder stress en gedoe. Neem het er lekker van en hopelijk heb je de afspraak vand e 29e niet nodig Hiero vanavond nog even plezier en dan denk ik dat morgen ergens mijn ei springt. ( Hoop niet veel later, anders ben ik de eerste dagen van de vakantie ongi ) En dan daarna zonder stomme k*tbollen de wachtedagen in
@patruusje ja voel me al wat beter was zo dubbel gevoel op dat moment, zoals je zelf ook omschrijft. k probeer er bove te staan niet te veel bij stil te staan. gelukkig heb ik afleiding van werk... want werk extra uren. wachte duurdt zo lang ge hopelijk is het raak ik duim voor je. hoe gaat het met jullie meiden? @goudvis heb je het al uigepraat met je man? soms kunne manne zo gggrrrr koppig eigenwijs zijn xxxx
Supermarktstyle: dat is 'dag menstruatie, hallo Jumbo' Ik heb dat n keer genoemd omdat je naar je ei toe je vaak beter voelt en ook aantrekkelijker. Er liep n nieuwe supermarktbedrijfsleider rond (megajong) wat wel grappig was. En zo is dat in het leven geroepen hihi. Supermarktstyle en sexytime! Meiden bedankt voor t vragen, manlief is wel wat ontdooid. Ik stond echt met mn tasje klaar om er even tussenuit te gaan, was t zo zat. Heb veel verdriet door het omgaan met zijn kids. Ik denk erover professionele hulp in te roepen. Verder druk met studeren en werk, en tussendoor leuke dingen plannen. Ik laat t zwanger worden even los merk ik, zie wel hoe t komt. Ik ben er moe van en raak t even beu. Doen jullie aan Sinterklaas? Ik doe alleen aan de karamel- en truffelpepernoten. Man, wat zijn ze lekker!!!!
He Zwangels wat kl*te man! Gek is dat he dat je dan ineens een kortere cyclus hebt, heb ik ook wel eens gehad. Zet t echt goed door al of is het gewoon lichtroze, inlegkruisjeswerk? Is nl. idd vroeg.... Het was ook niet jullie maand he, ziekjes allebei? Heel veel sterkte en ga ook die pepernoten halen! Weet zo goed hoe je je voelt Knuffel!
Zwangels... Bah nu alweer! Echt niet leuk! Dikke knuffel. Bij mij zal het ook niks worden. 9 DPO menstruatiepijn 10 DPO negatieve test 11 DPO menstruatiepijn Hoop niet dat die buikpijn nu de voorbereiding is op het echte werk over een paar dagen. Ik knijp hem nu al. Heb 2 drukke dagen dus ziek zijn is niet echt een optie. Maar van de trama dol word ik nog eens lekker wazig. Maandagmorgen nog wel acupunctuur. Hoop dat dat het kan verlichten.
Ik heb ook nog paracetamol met tramadol liggen, ik durf ze alleen niet meer te slikken omdat ik bang ben voor de gevolgen rond zwangerschap. Weet jij daar meer over Mart? Ik hoop natuurlijk dat het niet doorzet bij je, zal ervoor duimen... Jeetje das flink balen Zwangels :x Hopen dat je toch nog een beetje positief weer de volgende ronde in kunt. Wat goed Goudvis dat je het een beetje kunt loslaten! Wat vervelend dat het nog steeds niet helemaal lekker loopt tussen jou en je vriend. Natuurlijk is het logisch dat je het daar moeilijk mee hebt. Succes met je werk en de studie! Goed dat je je weer wat beter voelt Khloe! Hier gister de bruiloft van een vriendin gehad, was bijzonder en emotioneel geladen. Ik merk dat ik steeds meer moeite heb om op een normale manier met me beste vriendin om te gaan (5 maanden zwanger). Ik voel me continue geconfronteerd met die buik... Ik vind het echt zwaar vervelend worden, merk ook dat dat gevoel erger is geworden na de miskraam van afgelopen maand. Vandaag lekker genieten van een ik dagje... Lekker bakkie doen bij een vriendinnen vanmiddag naar de masseuse. Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Dankje Patruusje! Inmiddels met husband weer goed gemaakt. Dus op naar sexytime! Loslaten lukt niet altijd hoor, is een proces maar het leven nemen zo t komt geeft me wel rust. Leuke weekendplannen! Hier op pad met de kids en etentje met vrienden. Morgen weer de boeken in! Sterkte Mart, is echt zo vervelend bah. Alleen al daarom fijn om daar eens 9 maanden vanaf te zijn he?
Patruus: ik gebruik het alleen als ik zeker weten niet zwanger ben. Bij twijfel dus niet. Test ook altijd voor nod. Was negatief zoals altijd. Goudvis: nee nog niet. Vandaag wel alvast acupunctuur gehad. Ben benieuwd hoe het loopt. Vaak komt menstruatiepijn na een zwangerschap minder heftig terug zei de gyn. Daar hoop ik dan maar op