Waarom lukt het niet om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Thanks Mompelientje... Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor... Soms heb je gewoon je dag niet en voelt het gewoon allemaal ff klote. Maar morgen gaat het vast weer beter... Bovendien helpen jullie me zo de dag wel door :D En overigens gefeliciteerd en succes met de laatste loodjes!

Appelspeculaastaart klinkt echt heerlijk, ik lust ook wel een digitaal stukje! Het is zo maart, kom je dan op een wachtlijst of kan je dan gelijk de mmm in?

Je hebt helemaal gelijk moekie, alleen soms is het gewoon even slikken... Vooral als je gewoon een slechte dag hebt. Maar morgen gaat het vast wel beter. En natuurlijk worden wij super moeders... Na deze weg kan dat niet anders :) Goed dat je werk en je vriend je jong houden, leuke dingen blijven doen is super belangrijk!

De goudvis foto is brilant... komt hij een beetje overeen met jouw stemming goudvis?

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moekie: Heb net een paar puzzels besteld. Valt dat ook onder saaie oude taart?? Als dat zo is kom ik mijn overheerlijke speculaastaart wel brengen.. In you're face :D HAHA

Ik vind het wachten wel best, alleen die pijn trek ik zo slecht. Onze relatie staat momenteel een beetje onder druk door alles. Dus nu hebben we tijd om goed over alles na te denken. Voor we het weten is het maart. Nog 4 keer, misschien 5 keer ongesteld worden en dan IUI. Ik kom niet op de wachtlijst. Ik mocht bellen voor een intake in februari en dan na mijn menstruatie in maart de eerste behandeling.

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Patruusje Zeker een kerstcadeautje zou erg mooi zijn!! Ik probeer toch nog een beetje hoop te houden.

Maantje555 Sorry hoor maar ik wou dat ik nog in ronde 5 zat!!! toen zat ik nog niet eens op dit forum omdat het toen nog leuk en spannend was. Nu is het zwanger worden een gevecht van emoties en gevoelens en dan de omgeving/familie en vrienden die wel zwanger worden en van onze situatie weinig weten of juist alles en er niet of weinig begrip voor hebben.

Moekie Ik hoop dat bij jou het roze/rood verlies een positief teken is! Ik ga voor je duimen!
    Bedankt voor de felicitatie!

Mart Ook jij bedankt voor de felicitatie! Als 13 een ongeluksgetal is dan had ik mijn man niet leren kennen op de 13e :) en ook nog eens op een vrijdag:p
    Second opinion laten we even rusten. Aangezien ik toch nog meer moet afvallen voordat ze überhaupt een behandeling gaan starten. Want mijn bmi moet onder de 35 zijn.
    Pfff jij moet ook al wachten! Hoop echt dat 2014 ons jaar word!

Mompelientje Fijn dat jij nu zwanger bent! Ik weet niet of je alles hier een beetje gelezen hebt. Maar ze hebben bij mij mijn cyclus gevolgd, bloedonderzoek naar Chlamydia en een HSG gedaan, manlief zijn zaad is onderzocht. Dit was allemaal goed. En omdat de kansen groter zijn om natuurlijk zwanger te worden moeten we nu nog 9 maanden zelf proberen (inmiddels iets van 8 maanden) Ook omdat ik een vroege miskraam heb gehad is er bewezen dat ik wel zwanger kan worden. Ook zal ik af moeten vallen.
    Dus ik hoop dat ik ook gauw net zo als jou een succes verhaal mag hebben!

Verder hier ook aan de pepernoten, en chocoladeletter. We vieren geen Sinterklaas omdat er dus geen kinderen zijn :(
    Dit was trouwen mijn zelfgemaakte verjaardagstaart

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Zwangels wat een mooie taart!
    En succes met afvallen en dan komt jouw geluksmoment echt heel snel! Je kan het! :)
    Dank je voor het duimen!

Mart, als je naast puzzelen nog wel andere hobby's hebt die wat avontuurlijker zijn ( maar ja een rondreis Amerika is niet echt saai natuurlijk) dan hoeft de taart niet in m`n face. Maar aan de andere kant zou ik het niet erg vinden, lik hem met plezier van mijn wangen af :p

Patruus, wij zijn sterke dames en wij slaan ons overal doorheen. En een dipje mag, maar dar slepen we je hier wel doorheen :)

Goudvis, voel me prima. Vind het alleen weer vaag gedoe en dat ben ik een beetje zat. Gewoon een cyclus van X dagen en op dag X ongi, maar helaas werkt het niet zo :(
    Vanmorgen nog wat bloedverlies, maar verder vandaag niets meer. Afwachten dus.....
    Hoe was de sexytime met manlief? Alles weer helemaal goedgemaakt;)

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je moekie!

6. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

@Patruusje ja komt zeker met mijn stemming overeen, alleen hou ik het bij snoepen en een wijntje af en toe. Pff ik voel me nu zelf net een grote truffelkruidnoot....morgen eens even balansen tot aan de kerst anders word ik nog vierkant.....

@Zwangels gave taart, doe die maar op mijn verjaardag, met dezelfde cijfers hihi En inderdaad man zat ik ook nog maar in ronde 5, samen een geheimpje hebben: vrijen voor het echie.....

@Mart Speculaastaart in my face no problemo. Puzzels zijn zoooo 2012 (geintje :D)

@Moekie ja stom he hoe langer we bezig zijn hoe vager het soms word, zelfs wanneer je het loslaat en op je af laat komen. Elke keer wel iets anders geks waar verklaringen voor zijn beide kanten op: menstruatie of zwanger. Helaas tot nu toe het eerste.....ik hoop dit keer voor jou het laatste. Zeker goedgemaakt met manlief, en hoe! Hihi, afgelopen week wel 5x bezig geweest dus daar zal het niet aan liggen. En niet eens verplicht, misschien dat we wel zoiets hadden van nou dan zit dat in elk geval goed, maar hebben het niet uitgesproken. Ach, je moet wat de donkere dagen voor kerst. Heb ook een paar keer Preseed gebruikt.

Verder weer die vreemde liespijn net als vorige maand, soort spierpijn. Zal wel nieuw zijn, of nu pas eisprong?
    Succes met wachten!

7. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Wat fijn dat je in ieder geval geen wachttijd hebt nadat je mag starten Mart. En neem inderdaad gewoon je tijd om alles goed op een rijtje te zetten...

Wat een vette verjaardagstaart Zwangels... Ik kom niet verder als een basic appeltaart of blueberry muffins a la Starbucks :D Kan ik je inhuren ??

Ik heb na afgelopen maand het balansen even overboord gegooid goudvis, kerst komt er toch aan... En dan wordt er veel gegeten en gedronken.

Ik ben zooo blij met jullie hier allemaal dames, ik voel me echt super gesteund! Vandaag brengt een greintje hoop, leek vanmorgen een lichtroze lijntje te zien op een test (nu ongeveer 10 DPO)... Maar ik wacht het nog wel even af. Misschien zondag nog een testje en dan kijken wat het doet...

8. goudvis03

Patruusje wat spannend, een licht lijntje? Heb je geen foto? (ik weet nooit hoe dat moet trouwens op zp)
    Zou zooooo gaaf zijn. Ik duim voor je. Kunnen wel wat hcg gebruiken hier.
    Voel me ook gesteund, erg prettig dit!

9. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Een duidelijke foto is te vinden in het NOD forum 1 t/m 15 december, via mn laptop krijg ik m er alleen maar klein op... Zie hieronder... Alhoewel hij nu wel beter lijkt...

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gave taart zwangels! Gebruik je fondant of marsepein?

De blueberrymuffins klinken ook goed!

Patruus: spannend! Foto! Waarom wacht je tot zondag met opnieuw testen? Ik zou dat echt niet kunnen als ik eenmaal een streepje (denk te) zien.
    Edit: ik zie hem! Verscheen hij op tijd? Spanenend!! Morgen gewoon opnieuw testen hoor.
    Bijzonder dat je zo lang niks hebt en dan zo snel achter elkaar weer raak. Alsof je lichaam de aan-knop heeft gevonden.

Goudvis: afbeelding opslaan op je pc of op e telefoon. Dan onder aan waar e je berichtje typt op meer opties klikken. En dan zie je boven het tekstvak een paperclipje om je afbeelding up te loaden. Vanaf daar wijst het zich denk ik vanzelf.

Zo ik ga even verder puzzelen ;)

11. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Wuhahaha ik weet ook niet of ik het volhoud om morgen niet te testen... Maar het goede voornemen is er... Misschien heeft het toch te maken met het feit dat ik in juni ben gestopt met roken, en dat alle nicotine nu uit m'n lijf is... Ik weet het anders ook niet ;)

Ik had gestest, ben onder de douche gesprongen en toen heb ik gekeken en zag ik wat... zeker binnen 10 minuten, maar waarschijnlijk meer richting 5.

Veel plezier met je puzzel... Ik ben aan het werk... Kan me natuurlijk slecht concentreren :D

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Patruusje ik zie hem duidelijk! Had je na je vroege miskraam ook een negatieve test gehad? Want ik had na mijn vroege miskraam nog een een positieve test begin augustus. Dacht ik ook dat ik weer opnieuw zwanger was.
    Hoop dat het bij jou nu goed zit!

Bedankt voor de complimenten over mijn taart! Ik heb fondant gebruikt.

Dit is ff een snelle reactie met de mobiel want lig nog op bed...

13. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ja ik heb na m'n vroege miskraam een omo witte test gehad... We gaan maar afwachten of hij duidelijker wordt de komende dagen :)
    Heeeeeeeerlijk fondant! En oook heerlijk om nog in bed te liggen!

14. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Patruusje ik zie hem ook en moet zeggen ben denk een van de slechtste tuurders hier op zp want als mensen treepjes zien zie ik niks ga heeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor je

15. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ik zie hem ook! Ow, wat spannend patruus. Gewoon morgen weer testen, hcg verdubbelt toch om de dag? ( of iedere dag?)

16. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Dank jullie dames voor jullie enthousiasme!
    HCG verdubbeld om de dag, dus in principe zou ik zondag weer moeten testen voor een duidelijkere streep.

Ik heb alleen vanmorgen getest met de casette van matcare en die is dus nergens meer te krijgen... Dus ik ga morgen een test doen met KV2v5 en dan ga ik met die kijken of de lijn blijft stijgen. Dus eerst hopen dat de test morgen ook positief is, en dat het dus geen vals positieve test is... En daarna heel hard duimen voor een plak beebje :)

Ik blijf natuurlijk ook heel hard voor jullie duimen meiden! Hoop dat jullie ook allemaal snel een roze streepje mogen ontdekken... X

17. goudvis03

Ooooo ik zie hem ook en ik sluit me bij Zon aan, zie t ook nooit hier op zp als anderen wat zien.
    Morgen weer hoor, want eh wij houden dat hier niet vol haha lol

18. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Thanks goudvis, blij dat ik niet gek word!

19. goudvis03

Nee gek word je niet Patruusje, was je al:D

Beetje prettig gestoord mag in dit topic.
    Zo net thuis na saaie vergaderingen, tijd voor mn weekendwijntje. Morgen weer aan de studie.

20. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Wuhahaha das ook weer waar!

Klinkt goed... Een wijntje :) ik heb vanavond een verjaardag, zondag nogeen en dan woensdag tm vrijdag een zakenreis. Allemaal gelegenheden waar ik normaal gezien drink... En nu dus maar niet doe ivm misschien zwanger ;)

Wat voor een studie volg je?

Deel Deze Pagina