Dank jullie wel meiden.... Geen idee hoe het kan dat het nu 2x achter elkaar is gelukt. Misschien toch omdat ik een half jaar terug ben gestopt met roken? Of misschien omdat ik het wat meer kan loslaten omdat de IUI in de planning staat. Of misschien omdat ik van deze en vorige maand dacht dat ze qua planning het minst goed zouden uitkomen (ga 20 juni 2014 trouwen, en heb een redelijk risico op een vroeggeboorte) Maar goed wat de reden ook is het maakt niets uit als het niet blijft plakken!
Jaaaaaaa gefeliciteerd ik ga heeeeeel hard voor je duimen, vraag ne niet waarom maar heb er een goed gevoel bij
Ziet er goed uit patruus! En doe mij ook die AAN knop Fijn weekend meiden! Hier aan de pepernoten, want het wordt toch helaas ongi voor mij ( Kan ik wel mooi biertjes drinken in Afrika onder de mooie sterrenhemel )
Even een berichtje voor nog meer hoop Een kennis van ons is zwanger is twee jaar bezig geweest (niet naar de gyn geweest) laten we hopen dat het voor ons net als bij patruusje snel zover is Hier is de ei in aantocht dus heerlijk sexytime
Mijn nicht ook na 2 jaar, nooit naar arts gegaan. Patruusje heb je nog tips hihi? En leuk, trouwen, gaaf hoor. Vond t zelf n superleuke dag. Hoop dat t kindje plakken blijft en alles dan helemaal goed komt met jullie
Dank jullie wel meiden, jullie willen niet weten hoe vreselijk veel ik aan jullie steun heb gehad. Op het forum van navorsingen maand is m'n beste beslissing sinds tijden... Ik ga voor jullie allemaal heel hard duimen voor een mooie roze test, en voor ons allemaal een plakkertje. Geniet van jullie sexytime
Ja het weekend weer overleefd en hier is het weer sexytime! Zaterdagnacht lagen we laat op bed omdat ik mijn verjaardagsfeest had nu voor buren en vrienden. Maar we konden niet slapen, daar gelijk maar gebruik van gemaakt Manlief zei nog "heb je je eisprong ofzo? Je bent zo g**l en sexy" Hihihi dus gaat wel goed komen met sexytime!
Ook hier een goed weekend gehad lekker van het gezin genoten Hier ook midden in sexytime altijd leuk hahaha
Hier is de menstruatie net achter de rug en de drukke werkweek net begonnen.. Nog een geen sexytime dus
Hey meiden, mag ik nog wel met jullie meekletsen?? Weekend was druk, verjaardagen etc... Maar wel gezellig! Ik wens jullie veel plezier deze sexytime, ik blijf jullie in de gaten houden