Tuurlijk patruusje Enne, hoe zit het met de tips om zwanger te worden Hiero geen sexytime . Nog steeds een beetje bloedverlies, maar het breekt maar niet door. Helaas ben ik hier wel mee bekend en duurt het soms wel 8/9 dagen voordat het echt doorbreekt Als het maar uiterlijk vrijdag echt doorkomt, dan heb ik het ergste gehad voor de vakantie, want ongi op vakantie lijkt me niet echt fijn in Afrika ( Zo zwaar aan het aftellen hier, nog 3 dagen werken )
tuurlijk mag jij nog mee kletsen patruusje. hier lekker druk weekend gehad met werken. dus echt weekend gevoel hadt ik helaas niet.. ik zit nu op wacht bankje.. over 3 dagen moet ik ongi worden. maar nog niks te merken kwa buik kramp ofzo. ben benieuwd.. maar me gevoel zegt dat niet raak is. xxx
O moekie heerlijk aftellen. Lekker naar Afrika, cool! Hoop dat je dan niet meer ongesteld bent. Wij gaan de 27e weg, zooooo aan toe. Lekker met zn tweetjes, zalig.
Lief van jullie meiden Ik zou graag tips geven Moekie, maar ik zou dus echt niet weten waarom het nu wel ineens lukt. Mijn vermoeden is echt dat het bij mij komt omdat ik in juni gestopt ben met roken... Daarnaast slik ik nu foliumzuur en drink in granaatappelsap... Beide zaken zijn een geval van baat het niet dan schaad het niet. Wat heerlijk op vakantie, waar in Afrika gaan jullie heen? Ben een paar jaar geleden in Zuid Afrika geweest... Was echt geweldig! Spannend Khloe...! Ik voelde ook echt helemaal niks. Ben alvast heel hard aan het duimen. Jij ook mooie vooruitzichten Goudvis! Hier: Ik vertrek morgen voor m'n werk een paar dagen naar Malta, ben me al sinds vorige week druk aan het maken over het niet drinken... Maar nu bedacht ik me vanmorgen dat ik natuurlijk ook op moet passen met eten. Voor het niet drinken heb ik een excuss gevonden, voor het eten moet ik nog wat verzinnen. Volgende week gaan VL en ik in ondertrouw (20-6) en daarna heerlijk een weekendje weg naar Barcelona... daarna is het alweer kerst en oud en nieuw en m'n verjaardag. Allemaal mooie dingen in de planning.
Moeki lekker er even tussen uit, Afrika willen wij ook nog een keer naartoe op safari (zoontje is dieren freak hahaha) Goudvis ook er tussen uit Ben jaloers ik mag gewoon werken met de kerst en nieuwjaars dag. Hoop dat ik geen wijntje mag rond kerst NOD dus ben benieuwd ga er maar weer vanuit dat het niks zal wezen dan valt het niet tegen (als ik het vaak genoeg zeg ga ik het misschien geloven hahaha)
Even een super ego bericht maar moet het ff kwijt Voel me zwaar ruk kom nergens toe, heb het gevoel dat er een steen in me maag ligt. Dit is eigenlijk sinds de gyn. Zo bang dat een tweede er niet in zit, blijf mezelf maar voor houden niet zaniken je hebt er tenminste 1 er zijn er genoeg die hebben er geen, maar zoals nu weet ik mezelf er niet door te slepen. Kan wel janken maar dat lukt niet, zit vol emoties maar kan ze niet kwijt op de een of andere manier lijkt of ik op slot zit gek wordt ik ervan. Morgen weer werken normaal heb ik daar zin in nu absoluut niet. Zo ben het ff kwijt Sorry voor mijn gezanik
He meis dat maakt toch niets uit, soms moet je gewoon even kunnen klagen/in de put zitten... Daar heb je ons toch voor Dames met PCOS kunnen best kinderen krijgen en waar het 1x is gelukt moet het ook nog een x kunnen lukken. Het is gewoon even afwachten, overmorgen moest je bellen las ik net ff terug, wat gaan ze dan zeggen? Ik ben niet van het onnodig ziek melden, maar als je er niet tegen kunt dan neem je een dagje vrij of meld je je ziek? Je geestelijke gezondheid is super belangrijk! Dat moet je ook niet zomaar op z'n beloop laten!
Thanks lief Ik moet donderdag bellen voor de uitslag van het uitstrijkje en clamidiatest hier verwacht ik geen gekke dingen ik hoop dat ze ook de uitslag van ml Zijn zaad al hebben Pcos is nog niet helemaal zeker omdat ik een hele regelmatige cyclus heb dus blijf hopen dat dat wel meevalt volgende cyclus we. Reeds aantal keer bloedprikken. Dan 29 jan de uitslagen en kijken wat we kunnen gaan doen Ik ben net anderhalve week vrij geweest, denk iets teveel tijd gehad om te piekeren of ben echt ziek aan het worden viel ik me ook altijd down hope. Op het eerste dan is het hopelijk morgen weer over hahaha
Ja zon heb ik ook als je teveel tijd hebt dan pieker je je suf. Als je lekker bezig bent zie je het vaak allemaal wat positiever in. Accepteer t maar joh, neem tijd voor jezelf, misschien avondje bios met n vriendin of sauna? Even eruit helpt! Hier neemt ondanks dat ik druk ben met werk de spanning toe. Ik heb n positief gevoel dat t wel ns raak kan zijn maar ja kan ook omdat ik t graag wil....Van de week had ik n beetje duizelig gevoel, liespijn (weer die vage spierpijn als vorige maand) en onderrug. Erg moe ook. Na 23 rondes (als ik goed geteld heb pfff ) ben ik wel zo nuchter dat t allemaal menstruatie- en griepklachtjes kunnen zijn. Plus einde van t jaar, moe van alles en vroeg donker. Snap ook niet waar t posi gevoel vandaan komt. Wel echt ons best gedaan met sexytime en Preseed
Hier vanaf gisteren last van mijn onderrug, en vandaag lekt er gewoon slijm (Sorry voor de detail) dus we gaan heerlijk door met sexytime Had deze menstruatie geen pijnstillers (dyclofenac en paracetamol)geslikt wat ik normaal wel doe ivm de pijn(op advies van de gynaecoloog dat ik ze wel moest slikken). Nu veel pijn gehad tijdens de menstruatie, maar nu na de menstruatie naast de pijn in mijn onderrug ook pijnlijke steken in mijn buik. Anders helemaal geen last van, dus denk toch dat die pijnstillers invloed hadden op mijn eisprong. Dus heb deze ronde weer iets meer hoop. Heb vanmiddag toch een ovulatie test gedaan, en deze was bijna positief. Denk dat ik morgen een knaller heb.
Moekie heeft t al doorgezet of toch niet? En ligt je klamboe al klaar? Mart al door de rode periode heen? Hoop t en dat je niet teveel pijn had? Hier ontkom ik niet aan de spanning....zo voorgenomen me niet gek te maken, heb ook afleiding genoeg maar ja....
Zwangels, go go go sexytime! Hoop ook op een knaller voor je over 2 weken! Goudvis, nee het schiet maar niet op . Al 8 dagen alleen een beetje bruine prut. Pff, hoop dat het voor zondag doorbreekt, anders ga ik kapot in het vliegtuig :x. Het langste bij mij qua bruinverlies was een keer 8 dagen, dus hoop dat het nu ook zo is. Wat fijn dat positieve gevoel! Hoop het zo voor je! Hebben jullie wel verdiend, duim duim duim Mart, al richting de sexytime? Patruusje, is het nieuws al een beetje geland? Hoe voel je je? Zon, succes vast met de wachtdagen! Hoop na mijn vakantie een positieve test te zien En alles komt goed! Ben je al een beetje uit je dipje? En zeur hier maar lekker hoor, doe ik ook zo vaak Enne, hier is de aftelmodus flink aan. Zondag is het zo ver . Geen klamboe, zit al in de tent vast. Wel genoeg deet, zonnebrand, dollars en geheugen voor de camera Zin in, kan niet wachten! Zal voor jullie allemaal duimen dat er veel positieve testen zijn als ik terugkom!
Moeki ja ben aardig uit me dip, heb in me weekje vrij teveel kunnen piekeren is niet heel bevoordelijk hahahaha hoop ook op een positieve test maar ga nergens van uit Heeeel veeeel plezier in Afrika geniet er samen van
Girlz, ik ben niet zo van het testen, meestal pas bij paar dagen overtijd (als dat al voorkomt), maar ik heb zaterdag een kerstdiner op het werk en dacht misschien zaterdagochtend te testen voor de zekerheid. Wat denken jullie?
goudvis: hoeveel dpo zit je dan? zwangels: jij bent vroeg dit rondje. moekie: bijna! Zo gaaf! Hopelijk ben je er snel vanaf. Is altijd zo'n gedoe tijdens de vakantie. zon: fijn dat het iets beter gaat. ik had weer een vreemde menstruatie. 2 dagen bloed, 1 dag niks, 1 dag klein beetje bloed en toen een dag prut. En nu ben ik sinds gisteren weet een slak en ik zit volgens mij op cd 8 of 9 dus snap niet zo goed waar al dat slijm vandaan komt. Nog geen sexytime hier want ben een beetje ziekjes. En ja ik zou gewoon mijn bed in moeten maar tis zo druk op werk
@Mart, o jee griep of zo? Wel je rust nemen hoor, ziek is ziek, straks ben je de Sjaak met de feestdagen. Sterkte! Zaterdag zit ik op cd27, 12dpo (denk ik, doe geen temp meer en ovu testen ook niet. Let altijd op mn lijf, merk het aan van alles en gyn destijds vastgesteld dat ik idd een ei heb)
12 DPO kan wel. Ik test altijd omstreeks die datum want dan kan ik me voorbereiden op mijn menstruatie. Was al een tijdje aan er kwakkelen, maar is nu doorgezet. Ik ga ook zo naar huis. Morgen weer een dag (en daarna nog eentje en daarna weer eentje )