Hey meiden. Ff vroeg berichtje.. nou :x ben ongi hoor.. teleurgesteld. . Dit jaar is niey ons jaar. Op naar 2014... Hadt gehoopt dat raak was.. maja dat is niet zi.. me gevoel was dus goed. Xxx
Ah nee he Khloe, wat jammer. Veel sterkte meid! Volgend jaar word jullie jaar! Al kerstchoco gehaald ?
Goudvis spannend ben hard voor je aan het duimen Klhoe balen dikke knuf Hier een werkweekend gehad. Heb in de avonden last van krampen en last van me darmen veel lucht bellen die ik rond voel gaan verder alleen maar maar kwaaltjes die ik altijd wel heb
Nou meiden weet niet wat het is, maar heb zelden zo een last van PMS gehad, ik voel me zo opgefokt. Net na mijn werk naar de supermarkt geweest, irritaties alom. Nu zijn er ook andere dingen die me normaal al dwars zitten, maar dit keer is het erger. Ben ik misschien zo aan vakantie toe? Qua menstruatie nog niks gezien, normaal al paar dagen roze afscheiding, nu beetje bruin/gelig, minimaal inlegkruisjeswerk. Werkt toch op je zenuwen dit? Pffff
He balen Khloe, inderdaad op naar het nieuwe jaar. Spannend zon en goudvis, het zou echt zomaar raak kunnen zijn. Als ik het kan... ik ben super hard voor jullie aan het duimen!
Nou ik kan het me niet voorstellen, ik lijk hier wel een donderwolk en lichte kramp onderrug.... Zou zo een fles wijn kunnen opentrekken (zit nu aan een banaan dont worry). Patruusje wat voelde jij die dagen voor en op NOD? Bloed verloren? Khloe is het echt doorgezet of niet?
laten we het hopen moet zeggen dat ik er wel een goed gevoel heb maar durf me er niet aan over te geven ben toch bang dat de teleurstelling harder aankomt. Het gaat deze maand allemaal anders dan normaal beginnend bij het vruchtbaarslijm tot de krampen die ik voel vind het maar niks dat wachten, ben ik erg slecht in.
Ik voel me ook altijd wel goed rond ei en daarna, omdat je dan genoeg sexytime hebt gehad (meestal) en je voelt je mooier. Dan denk ik nou, 5x gedaan deze week, moet wel lukken. En dan die laatste week en nu, zakt de moed me alweer in de schoenen. Bleh, maand na maand na maand zelfde riedeltje...
Dat is zeker waar hoop natuurlijk dat ongi niet komt zondag weet ik het maar ga er de laatste maanden gewoon vanuit dat het komt Met mijn humeur gaat het de laatste maanden steeds beter wordt bijna niet meer kribbig wel zo fijn voor me vent hahahaha die moet er meestal aan geloven Blijf voor je duimen voor ons moet toch ooit goedkomen
Ik hoop het! Ik zat aardig in die 'het komt zo het komt modus' en was wel rustig, maar ik had deze maand een goed gevoel, misschien dat het daarom zo tegenvalt dan. Maar goed, kan niet meer dan afwachten. Misschien test ik morgenochtend nogmaals, vanavond niet echt handig he?
Ik zou inderdaad morgenochtend testen dan weet je zeker dat het geconcentreerd genoeg is Daarom durf ik ook niet teveel in me goede gevoel mee te gaan ben bang voor de teleurstelling Blij dat ik morgen weer kan werken ff verstand op nul Wou dat er een monitor op me buik zat en ik naar binnen kon kijken wat er allemaal gebeurd zou wel handig zijn hahahaha
Nou inderdaad! Zou super zijn man! Ik moet een studieopdracht afmaken vandaag dus ga me daar dan maar op storten, wat moet ik anders nu. Kan wel het hele internet afgooglen maar het kan toch allerlei kanten op. Maar ik hoor altijd mensen over hun borsten en zo nou dat heb ik allemaal niet dus ik kan het me gewoon niet voorstellen. En andere kwaaltjes, tja dromen soms misselijk, duizelig, chagi, kan net zo goed van ongi zijn.... Ik hou me in, morgen testen.....
Tsja ik heb nooit 's avonds getest, maar ik lees hier dat zat dames juist donkerder testen 's middags of 's avonds? Ik blijf erbij dat ochtend urine het meest geconcentreerd is... Maar goed als je vandaag niet veel hebt gedronken kan je het altijd proberen toch? Ik voelde echt niets geks... Had minder last van me boobs als normaal verder echt nergens last van... Ben geen druppel bloed verloren, vorige maand had ik op dag 24 een innestelingsbloeding (roze slijm) en nu dus echt niks. Geloofde er dus ook helemaal niks van dat het wel zo was.
Hey dames! ff een berichtje van mij Hier op het wachtbankje ik heb mijn eisprong echt goed gevoeld deze ronde en hoop nu maar dat het raak is!! Zit nu nog maar op 5 dpo en heb nu al testkriebels.... Ik voel me verbazingwekkend goed Denk wel als het niet raak is dat ik dan ook een flinke inzinking heb.....want dat heeft 2013 ons geen geluk gebracht. Ben ook super blij omdat ik morgen een sollicitatiegesprek heb! Spannend!!!
Klinkt goed Zwangels! Zou zo tof zijn he! Wou dat ik ook nog in die fase zat, zo geen zin in dit geneuzel bleh.
En ja hoor, zojuist rose bij afvegen dus daar gaan we weer. Niet te hopen dat dit ook weer dagen gaat duren. Wat een kl*tezooi. Ben er zo klaar mee :x
Khloe: wat spannend!!! Ben benieuwd hoe je test morgen is. Zwangels: voor jou ook spannend morgen. Succes! Hopelijk gaan de 2weken wachten snel voorbij. Zon: wanneer is je nod? Goudvis: hè bah!! Niet leuk. Nu moet je volgende maand weer flink van bil Hier cd 13 dus wij wagen weer een poging. Volgens mij is de kans groter dat ik de jackpot win dan dat ik zwanger raak
Mart ik heb deze maand geen temp bijgehouden (heerlijk) denk dat me ei afgelopen woensdag was dan zal me NOD zo rond vrijdag zijn