Ja en dat gaat natuurlijk weer ff duren, dan denk je hmmm innesteling/pseudo menstruatie? Pfff die onzekerheid, denk dat ik alsnog morgenvroeg test, hebben we dat ook gehad. Ik vind het zo kl*te. Tempen doe ik nooit meer (alleen toendertijd voor gyn 3 mnd gedaan) , ovutesten nooit gebruikt (hoeft ook niet, heb best duidelijk voelbaar en merkbaar ei). Van bil gaan we dan ook regelmatig om hem niet te missen. Heb een leuke baan en studie, afleiding alom. Waarom lukt het dan maar niet? Denk erover ook met zp te stoppen, ben zo klaar met al het gedoe. Soms denk ik kan het beter even niet willen, word je ook niet teleurgesteld.... Maar ik vind het ook fijn mn hart te luchten en te zien hoe het met jullie gaat. Sorry voor dit down gedoe dames.
Neeee Goudvis wat een ellende! Nog een klein duimpje dat het stiekem toch positief is morgen... Maar ik snap dat je weer een flinke dip hebt! Helaas is er niks wat je kunt doen behalve afwachten en er het beste van hopen. Het is wel logisch dat je soms even klaar bent met zp, maar je kan altijd ff een break nemen... Als je er echt behoefte aan hebt dan zijn we er voor je!
Hey, Ik ben al een tijdje aan het meelezen.. wat is het toch balen die witte testen. Wij zijn hier vanaf mei 2013 bezig, nog niet zo heel lang, maar toch hoop je alle maanden weer dat het raak is. Ik zou nu toch echt moeten wachten tot 5jan2014 op nod. Dus hopen dat we allemaal volgend jaar meer geluk hebben. Hoop het beste voor jullie allemaal dames!
Nou meid ik wou dat ik nog in ronde 6 of 7 zat zeg. Maar goed ik snap je teleurstelling. Begrijp me niet verkeerd maar er zijn veel meiden hier die 1,5 tot 2 jr of meer bezig zijn, dat is best heftig. Ik moet dat echt n plek gaan geven. Dus als ik ff niet reageer, heb ik n break. We zien wel hoe t loopt. Test was negatief en net rood bij afvegen. Nu maar hopen dat t doorzet. Ik ga me op mn werk storten en een weekje sneeuw straks. Dikke knuffel girlz, er moet een zwangere in de dec maand bij hoor!
Goudvis: niet leuk! Stort je op werk op de feestdagen en op wijn (met maten ) Hopelijk kun je er dan snel wee tegen aan. Hoop dat een horrormenstruatie je bespaard blijft. Wacht nog wel ff een dagje met die wijn. Die kan je menstruatieklachten versterken. Dolly: elke maand wachten is te veel. Maar ik wou inderdaad net als goudvis dat wij daar nog maar waren. Helaas zijn wij dat stadium al gepasseerd. Spannend weer he 5 januari je nod. Dan zit je met de feestdagen in spanning. Khloe: al getest?
@mart.. nee maar ben ongesteld Teleurstelling. . Heb wel ff lekker chocola gegeten. K hoop dat 2014 ons jaar gaat worden meiden. Xxx
@goudvis.. balen.. hoop wel stiekem voor je.. K snap hoe je je voelt.. Hier nog steeds beetje teleurgesteld. Sep2011 begonne nu 2jaar later nog niks.. nog 5maande proberen en anders gaan we de traject in. Laat 2014 ons jaar worden meiden.. i hope sooo.. Xxx
Ja Khloe hoop t ook. Hier ook 2 jaar, waar is de tijd gebleven he? Hier niks meer van ongesteldheid te bekennen....stilte voor de storm?
Hier flink balen....geen nieuwe baan...terwijl het gesprek zo goed ging. Nu maar hopen op een positieve test.... En ja hier al ruim 2 jaar bezig....waar blijft de tijd?? Goudvis wat raar dat het niet doorzet.
Ik hou er ook rekening mee dat het lang kan duren idd. En ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Maar wat een teleurstellingen hebben jullie al gehad in die twee jaar
Zwangels wat rot man! Knuffel!!!! Dottey ja klopt,tis niet anders. Leg me er maar bij neer. Lifes what you make it zeg ik altijd maar. Het lijkt nu door te zetten. Was gister al wel rood ook al was t weinig, das dan toch dag 1? Zei mn gyn ooit ns. Ik ga aan de studie, nog wat afmaken voor kerst. Voel ik me hopelijk beter.
Begrijp er niks van, sinds vanmorgen niks meer gespot van menstruatie en t was al niet veel....dit is dag 31. Studie- of kerststress misschien? Laat t nou komen, wil er met kerst vanaf zijn !
Goudvis: helderrood is dag 1, maar spotting telt niet mee. Misschien over 2 daagjes weer eens testen. Durf het haast niet te zeggen maar misschien late innesteling + bloeding. Zwangels: dat is niet leuk. Hebben ze ook aangegeven waarom niet. Is misschien handige feedback. Vroeg me trouwens af hoe jij het doet. Ik werk fulltime dus kan me gedachten verzetten met werk. Volgens mij als ik niet zo werken zou ik mezelf continu gek lopen maken. Hier: enorme rotdag op werk gehad. Je ze je zo in, maar alles werkt tegen. Ben er echt zat van. Voel me een roepende in de woestijn. Maar ja we gaan door. Volgend jaar na de reorganisatie wordt het vast beter want slechter kan niet En goed nieuws. Mijn ovutest is donker, maar nog niet knal. Morgen of vrijdag denk ik de knaller. Ik probeer het werk nu even los te laten (ook al kook ik van binnen) en probee maar even sexy te doen... Gelukkig bijna kerstvakantie
Had je nog een keer getest goudvis? Hier een raar gevoel in mijn buik.....nog niet eeder zo gehad....weer een beetje hoop.
Ja heb wel feedback gehad......helaas kom ik daar niet verder mee want het ging om recente werkervaring voor dit beroep. Ik heb wel ervaring alleen dat is al een poos geleden. Toen kon ik geen werk vinden en ben gaan werken in een totaal andere richting. En ja werkloos thuis zitten zet je wel aan het denken, heb er ook echt moeite mee om niet aan het zwanger worden denken.
Is lastig he Zwangels als je thuis bent, ik werk parttime en studeer. Concentreren lukt niet altijd vlak voor NOD. Ik hoop dat je gevoel iets positiefs inhoudt meid, maar hou er aub rekening mee dat het niet altijd iets zegt. Ik heb een paar keer ook wat nieuws gehad, fijner gevoel, liespijn....toch ongesteld. Volgens mij is echt alles beide kanten op te verklaren en denk je achteraf 'o dat kwam dus daardoor'. Ik snap je zoooo goed! Merk zelf altijd dat dat positieve gevoel als NOD nadert weer afneemt....Rond je ei en net erna heb je denk ik minder hormonen die PMS veroorzaken of zo... Ik heb gisterochtend vroeg, dus op NOD negatief getest, spierwit. Ik kan me niet voorstellen dat dit innesteling is geweest. Had ei rond 3 dec, misschien de 5e. Dan zou het 12-14 dagen later pas innestelen, hoewel zou kunnen schijnt een proces te zijn. Maar heb ook lage rugkramp, ik kijk het wel aan. Misschien houdt mijn lijf het tegen, zit het tussen mijn oren. @Mart Ik weet niet of het spotting was, beetje bloed in inlegkruisje, en paar drupjes op tampon. Nu niks, ja heeeeeeel lichtrose met afvegen. Meestal zet het na NOD gelijk wel door, zeker als het eenmaal helderrood is geweest. Pfff, die onzekerheid, wil niet weer hoop krijgen. (nog iets mafs, ik zie er best goed uit, haar in de krul. Normaal word ik een vaatdoek, maar dat zal wel komen als het losbarst dan) Hoe is het met de andere ladies? Die Moekie is al aan het genieten in Afrika man!
Zwangels balen dat het niks is geworden, van thuiszitten wordt het van je af zetten niet beter op Mart sexytime kan beginnen Goudvis daar wordt je weer niet vrolijk van (natuurlijk van het goed eruit zien wel) ik snap dat je niet te veel wil hopen maar mijn man zou zeggen positieve gedachten geven positieve gebeurtenissen (ja is zo een vent die altijd positief is tot misselijkmakend aantoe hahaha) Hier aardig wat verschijnselen, steken in borsten, krampen buik, obstipatie maar kan nog alle kanten opgaan maar heb besloten de positiviteit van me man over te gaan nemen misschien dat dat werkt