ik ben een paar daagjes niet online geweest, maar heb al jullie tips gelezen. bedankt hiervoor. heb er ook met mijn vriend over gepraat en hij was wel even boos en vroeg waarom ik niks gezegd had... de volgende dag hebben we er weer over gesproken en nu gebruiken we condooms, zodat de pil uit mijn lichaam kan gaan en misschien zijn we er volgens jaar allebei wel aan toe... nog bedankt allemaal... liefs kim
als 1e kan ik nooit snappen hoe iemand het in haar hoofd durft te halen om stiekum te stoppen met de pil, dat is gewoon(zeker in jouw geval) een kinderachtige en ondoordachte actie....snap niet waarom jij zonder medeweten van je vriend een kind zou willen, kinderen daar begin je toch samen aan als je samen oud wil worden e.d? je bespreekt samen zo'n beetje hoe en wat en hoe jullie het zien als je straks vader en moeder wordt / bent e.d...... maar goed zo te lezen heb je nog mazzel dat je vriend je niet de deur uit gezet heeft want hoe het ook is, die van mij is ontzettend lief en draagt me op handen, ik weet niet hoe hij zou gereageerd hebben als ik het zou hebben verteld al maanden te zijn gestopt met de pil ondanks dat ik weet dat hij er nog niet aan toe zou zijn zeg...dus wat dat betreft lof voor je vriend... als jullie nu wel besloten hebben dat er een 2e welkom is voor jullie beide, hoop in ieder geval dat jullie de kleine mits het jullie gegund is want dat is altijd maar weer afwachten een goed thuis kunnen bieden, en daar bedoel ik mee dat jullie beide in staat zijn om ook de kleine datgene te geven wat het nodig heeft....een dak boven het hoofd, eten en bovenal liefde, want vele beginnen eraan terwijl ze zichzelf nog niet eens kunnen bedruipen... en daarbij het gebruik van condooms lijkt me inmiddels overbodig daar je al maanden geleden gestopt was met de pil, die heeft zijn uitwerking nu inmiddels wel gehad hoor, zeker omdat je vertelde toch elke keer weer ongesteld te worden, dan is het nu kijken hoelang je cyclusduur is en wanneer je ongeveer je vruchtbare periode hebt...
ik heb vorige week een tetst gedaan en was niet zwanger, heb gisteren pas weer seks met me vriend gehad, met condoom, dus dit lijkt me dan toch juist... me vriend is gewoon super en weet dat ik ernaar verlang om moeder te worden. we nemen nu de tijd en ik vind dat we nu samen goed gepraat hebben, ben opgelucht..
kimy, goed dat je toch eerlijk heb verteld wat je hebt gedaan je hebt ontzettend veel mazzel met je vriend dat hij zo reageert dus meid zet je relatie hier niet voor op het spel en wacht tot hij er aan toe is. want een kind doe je niet alleen maar met zijn 2en en alleen als je er beide 100% achterstaat. sucses meid en mischien dat hij volgend jaar er wel klaar voor is heb geduld dat wordt ook weer beloond. liefs mopsje
Hoi Kimy, Goed van je dat je uiteindelijk toch bent gaan praten met je vriend, dat is echt de juiste beslissing! Ik kan me voorstellen dat je nu opgelucht bent. Ik hoop voor je dat jullie er goed over kunnen blijven praten samen en dat jullie samen achter de beslissing gaan staan om op een bepaald moment voor een kindje te gaan. Ik wens je veel succes, ook met het wachten tot dat moment, ik kan me voorstellen dat je er vreselijk naar toe gaat leven maar uiteindelijk lijkt het me zoveel fijner voor je en zoveel waard om er echt samen met je vriend voor te gaan! Succes!