Lange cycles?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door swimming, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hallo dames,

Ik vroeg me af wie er ook lange cyclussen hebben? Ik heb de pil altijd doorgeslikt en ben na het stoppen van de pil 4 weken later ongesteld geworden. Daarna hebben we om de dag geklust.mijn ongi kwam op 13april en ben nu nog niet ongi! 4testen negatief.

2. Elly80

Elly80 Lid

22 jan 2012
    88
    0
    0
    Friesland
    Dag swimming,
    Ook ik heb een onregelmatige cyclus. Ben begin augustus vorig jaar gestopt en daarna na 31 dagen ongesteld geworden. Vervolgens ziet mijn cyclus er als volgt uit: 34-40(!)-31-32-44(!)-31- en nu zit ik op 42(!) dagen. Je ziet dat de ! uitschieters zijn. Voordat ik de pil slikte had ik een regelmatige cyclus. Het is erg verwarrend vooral als je zwanger wilt worden, want je kunt er nu geen peil op trekken. Heb vanochtend getest omdat ik steeds wel wat voel, maar helaas negatief. Wellicht komt mijn ongesteldheid er één dezer dagen gewoon aan. Toch hoop ik dat ik gewoon zwanger ben en een late eisprong heb gehad. Wie zal het zeggen? Het is gewoon afwachten..

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dus geduld is een schone zaak?

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Mijn cycli varieerde na het stoppen van de pil tussen de 28 en 56!!! Was echt geen peil op te trekken, ik ging altijd pas testen na dag 40. Hoe het kan weet ik nog steeds niet (beetje rare opmerking zo!, wanneer mn eisprong geweest is bedoel ik), maar toch gewoon zwanger geraakt. De huisarts snapte het ook niet! (een jaar na het stoppen met de pil)
    Na de bevalling raadde de huisarts ook aan dat ik niet meer iets met hormonen moest gaan gebruiken als we nog meerdere kindjes willen. Dat hebben we dus ook niet gedaan.
    Na de bevalling netjes een cyclus van 28 dagen, hoewel het de laatste 3/4 maanden nu 31 dagen is. Maar een stuk duidelijker dan de eerste.

Hoop blijven houden dus!

5. tulip

tulip Niet meer actief

die van jullie vallen nog mee haha, kijk maar eens in mijn handtekening. ;)

Tis super lastig en wij gaan nu na een jaar ook hulp vragen, want zo is het zeker na een miskraam niet meer te doen.

6. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Ik heb ook altijd 3pilstrps door geslikt, hoop niet dat dit invloed heeft:( zie handtekening, behoorlijk frustrerend!!

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    geen idee of het invloed heeft dat jullie de pil door slikte.. ik deed dat ook met regelmaat.. maandje of 3-4 doorslikken... Ik had nette cyclus..
    MAar Swimming... je bent echt nog msaar pas gestopt met de pil.. ik denk dat je last hebt van het beroemde "ontpillen" dat kan wel een jaar duren...

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bjanc okeej bedankt voor de info. Nu weet ik ook dat ik niet de enige bent. Ik denk nu achteraf had ik hem maar niet doorgeslikt. Komt vast wel goed. Hopelijk wordt ik binnenkort ongi en dan kunnen we beginnen met ronde 2! Iedereen heeft toch last van het ontpillen? De een minder dan de ander toch?

9. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Denk niet dat dat invloed heeft, ik heb de pil nooit doorgeslikt en evengoed n vrij lange cyclus

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb juist gehoord dat de pil doorslikken alleen maar gunstig is. Weet dat het wel eens geadviseerd werd door gynaecologen aan mensen met bijv verklevingen in de baarmoeder (weet even de naam niet meer haha).

Ik ben nu 10 maanden gestopt met de pil en in het begin een nette cyclus, met een paar daagjes verschil, nou dat is geen ramp. Nu zit ik met een cyclus rond de 6 weken, dus 45 dagen.
    Ja leuk is het niet.. maar wat doe je er aan?

(Ja ik mag naar de gyn over een paar maandjes).

Succes meid en het gewoon even aankijken en goed bijhouden! Mochten ze extreem lang worden dan kan je altijd even naar de dokter gaan voor advies.

11. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb de pil ook nooit doorgeslikt op een keertje na.
    En ik heb ook lange cyclussen.
    Ik denk dat het daar niet mee te maken heeft.

Deel Deze Pagina