Kennen jullie cashbackXL al? Er zijn meerdere soortgelijke sites maar zelf ben ik het meest tevreden over cashbackXL. Als iemand zich via deze link aanmeld dan krijg ik nog wat extra cashback Als je je toch wil aanmelden is dat voor mij mooi mee genomen. Zelf kan je daarna ook een link delen met bijvoorbeeld vrienden en familie. https://www.cashbackxl.nl Het werkt echt heel goed! Ik heb er afgelopen 3 jaar al 577 euro mee bespaard. Ik heb net weer 20 euro uitbetaald vandaar dat er weer een laag bedrag staat. Je kan ook gewoon het geld laten staan en pas bij een hoog bedrag laten uitbetalen. Nieuw is bol.com. Dat is echt fijn. Je koopt een waardebon en krijgt direct cashback. Op 100 euro krijg je 6 euro terug! Je kan ook lagere waardebonnen kopen. Waardebon hoeft niet in 1x gebruikt. Ook bij wehkamp krijg je cashback met waardebonnen. Dus ik koop altijd eerst een waardebon voor ik iets bestel. Als je vragen hebt, stel ze maar. Volgensmij staat het op de site ook wel goed uitgelegd. Ik heb hier echt wat aan gehad daarom deel ik het graag met mensen die het nog niet kennen. Je moet natuurlijk niet kopen om de cashback, dan bespaar je niet, maar als je sowieso iets besteld, is het mooi meegenomen. Ook alle kleine cashback bedragen lopen in een jaar tijd toch best wel op. Bijvoorbeeld bij aliexpress, Hema, terstal of thuisbezorgd krijg je ook cashback. Maar zo zijn er nog veeeeeel meer sites.
Eh…. Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat je hier gaat vissen. Maar er zijn idd genoeg plekken waar je dit soort dingen kan doen. Ik heb euroklix. Kan je wel een link sturen via pb.
Nee, dit soort links (waar jij zelf geld mee verdient) zijn niet toegestaan. Ik zal je openingspost daarom aanpassen.
Ik lees hier bijna dagelijks mee Kwam net op een topic waardoor ik hier aan dacht maar de post is al aangepast. Zo hebben mensen er misschien toch nog wat aan
Ik gebruik het ook al echt lang en heb nu 200 euro bij elkaar. Laat ik binnenkort uitkeren en doen we wat leuks voor... Ook heb ik shopbuddies. Daar krijg je vaak 30% korting mee op thuisbezorgd. Echt leuke deal en komt zeker 1 x per maand voor
ik doe mee met cashback.nl. Heb nu 203,- teruggekregen. Maar moet wel erbij vermelden dat er ook een grote cashback van een hoekbank en autohuur en hotelovernachting bij zat hoor. Dan tikt het aan. Zijn anders maar kleine bedragen. Wat ik ook al jaren doe is met 40% korting naar Pathé ( bioscoop) op maandag tot en met donderdag kan dat. Vue heeft ook zo'n actie. Dat is met Eurosparen. Of dagjes weg met korting via Eurosparen.