Geldbesparen met cashback

Discussie in 'De lounge' gestart door Wolf1981, 27 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolf1981

Wolf1981 Lid

28 apr 2017
    54
    24
    8
    Vrouw
    #1 Wolf1981, 27 sep 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2021
    Kennen jullie cashbackXL al?
    Er zijn meerdere soortgelijke sites maar zelf ben ik het meest tevreden over cashbackXL.

Als iemand zich via deze link aanmeld dan krijg ik nog wat extra cashback Als je je toch wil aanmelden is dat voor mij mooi mee genomen. Zelf kan je daarna ook een link delen met bijvoorbeeld vrienden en familie.

https://www.cashbackxl.nl

Het werkt echt heel goed! Ik heb er afgelopen 3 jaar al 577 euro mee bespaard. Ik heb net weer 20 euro uitbetaald vandaar dat er weer een laag bedrag staat. Je kan ook gewoon het geld laten staan en pas bij een hoog bedrag laten uitbetalen.

Nieuw is bol.com. Dat is echt fijn. Je koopt een waardebon en krijgt direct cashback. Op 100 euro krijg je 6 euro terug! Je kan ook lagere waardebonnen kopen. Waardebon hoeft niet in 1x gebruikt.

Ook bij wehkamp krijg je cashback met waardebonnen. Dus ik koop altijd eerst een waardebon voor ik iets bestel.

Als je vragen hebt, stel ze maar. Volgensmij staat het op de site ook wel goed uitgelegd. Ik heb hier echt wat aan gehad daarom deel ik het graag met mensen die het nog niet kennen.

Je moet natuurlijk niet kopen om de cashback, dan bespaar je niet, maar als je sowieso iets besteld, is het mooi meegenomen. Ook alle kleine cashback bedragen lopen in een jaar tijd toch best wel op.

Bijvoorbeeld bij aliexpress, Hema, terstal of thuisbezorgd krijg je ook cashback. Maar zo zijn er nog veeeeeel meer sites.

Bijgevoegde bestanden:

2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Eh….

Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat je hier gaat vissen.

Maar er zijn idd genoeg plekken waar je dit soort dingen kan doen. Ik heb euroklix. Kan je wel een link sturen via pb. ;)

Golden1213, Bellybell, Vero0504 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Wolf1981

Wolf1981 Lid

28 apr 2017
    54
    24
    8
    Vrouw
    Wat bedoel je met vissen? Mag ik geen links plaatsen?

Ik ontvang van jou dan graag de link via pb!

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Nee, dit soort links (waar jij zelf geld mee verdient) zijn niet toegestaan. Ik zal je openingspost daarom aanpassen.

Bellybell en linnim vinden dit leuk.
  5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.468
    8.617
    113
    Vrouw
    En toen dacht je; he ik heb nog een account op ZP, wie weet kan ik daar nog wat mee? :)

Zeebra en MamaChantal vinden dit leuk.
  6. Wolf1981

Wolf1981 Lid

28 apr 2017
    54
    24
    8
    Vrouw
    Dank je!

7. Wolf1981

Wolf1981 Lid

28 apr 2017
    54
    24
    8
    Vrouw
    Ik lees hier bijna dagelijks mee
    Kwam net op een topic waardoor ik hier aan dacht maar de post is al aangepast. Zo hebben mensen er misschien toch nog wat aan

Bloempjelief vindt dit leuk.
  8. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Ik gebruik het ook al echt lang en heb nu 200 euro bij elkaar. Laat ik binnenkort uitkeren en doen we wat leuks voor... :)

Ook heb ik shopbuddies. Daar krijg je vaak 30% korting mee op thuisbezorgd. Echt leuke deal en komt zeker 1 x per maand voor

Zara75 vindt dit leuk.
  9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    ik doe mee met cashback.nl. Heb nu 203,- teruggekregen. Maar moet wel erbij vermelden dat er ook een grote cashback van een hoekbank en autohuur en hotelovernachting bij zat hoor.:p Dan tikt het aan. Zijn anders maar kleine bedragen.
    Wat ik ook al jaren doe is met 40% korting naar Pathé ( bioscoop) op maandag tot en met donderdag kan dat. Vue heeft ook zo'n actie. Dat is met Eurosparen. Of dagjes weg met korting via Eurosparen.

Deel Deze Pagina