Hoop dat ik dit hier mag plaatsen Hebben jullie dat ook dat je af en toe gek wordt van het nadenken..? Ik ben nu ongeveer 6 weken en 3 dagen. Ik kan het niet precies zeggen ik ben nog niet bij de vk geweest. Ik heb in februari een vroege mk gehad en vanaf die tijd zit de schrik er goed in, ik begon rond Nod te bloeden en dat heeft toen 2 weken geduurd sommige dagen verloor ik geen bloed en dan was het ineens weer raak. Mijn lichaam heeft zichzelf eigenlijk heel goed hersteld en ik had gelijk weer netjes een cyclus van 29 dagen.De maanden erna ben ik ook echt bezig geweest met zwanger worden maar helaas.. Vorige maand heb ik dat losgelaten en heb niet meer gekeken na vruchtbare dagen we hebben ook maar 2x sex gehad dus ik was er eigenlijk helemaal niet mee bezig. Toen mijn periode maar niet wilde komen toch maar een testje gedaan. En ja hoor het was raak! Duidelijke streep! De dagen erna heb ik nog 5 testen gedaan om te kijken of het wel echt waar was, ik heb hier een hele rij kv testjes liggen. De laatste test die ik gedaan heb is echt een voorbeeld test 2 duidelijke strepen en nu test ik ook niet meer. Nu ben ik gisteren hier op het forum aan het lezen want ik vind het natuurlijk allemaal interresant en kom ik een afkorting tegen bbz, ik natuurlijk gelijk opzoeken wat het betekend en de symptomen bekeken. Nu is het zo dat ik vanaf het begin ook een beurs plekje heb aan de linkerkant van mijn buik het is niet constant als ik in beweging ben voel ik het niet als ik op mijn buik lig of of de bank in kleermakerszit wel,Ik heb geen buikpijn verlies geen bloed, maar waarom maak ik mijzelf dan zo gek Ik heb mooie testen verga niet van de pijn zoals vorige keer maar ik kan er op een of andere manier niet van genieten totdat ik heb gezien dat alles goed zit.Ik heb nog geen afspraak bij de vk gemaakt omdat ik de vorige keer de eerste echo niet eens haalde, Maandag bel ik voor een afspraak en ik hoop dat zij mij wat gerust kunnen stellen. Pfff normaal ben ik nooit zo n zeurmiep wat is er toch met me aan de hand..
1 tip: zo min mogelijk dingen opzoeken en hier lezen. Ga lekker naar buiten, pak een boek erbij. Hier lees je van alles en word je echt gek! Laat de natuur zijn ding doen..
Je hebt ook helemaal gelijk hoor, ik vind ook dat ik behoorlijk zit te miepen...Het mooiste is als ik niks gelezen had had ik me niet eens druk gemaakt. Ik denk dat ik er dalijk eens lekker op uit trek met de honden en een flink stuk ga lopen
Doe dat! Als ik me even down voel, ga ik met de honden lekker lopen of lekker naar het strand met ze. Dan heb je wat afleiding.
Snap je helemaal! Hier in januari nog een vroege miskraam gekregen en maakte mezelf (en mijn man) helemaal gek. Kon er ook echt niet van genieten. Toch zie je dat na zo'n vroege mk een zwangerschap prima verloopt. Ik heb een eerdere echo aangevraagd want ik wilde niet te lang wachten in die spanning. Mijn eerste weken draaide alleen maar om de zwangerschap en of het wel goed ging...Echt niet raar hoor! komt vast allemaal goed!
Maandag als ik de vk bel zal ik het haar uitleggen en vragen voor een vroege echo,misschien mag dat wel gewoon. En kan ze toch me toch een beetje gerust stellen.Is toch wat die eerste weken he er schiet vanalles door je hoofd. Bedankt voor jullie lieve reacties,
Herken het helemaal..! En idd dit forum maakt het er niet beter op (en toch kan ik het niet laten..) gezond leven en goed voor jezelf zorgen en er het beste van hopen, meer kun je niet doen...! Het gaat ook heeeeel vaak goed en alle meiden met zorgeloze zwangerschappen hoor je natuurlijk veel minder op een forum, denk ik altijd maar..!