Buik groeit al vroeg, is dat normaal?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Liesz, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    #1 Liesz, 27 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2014
    Ik weet niet zo goed in welk forum ik dit moet plaatsen,
    Ik ben vandaag 5+3 zwanger en ik kan nu mijn buik al niet meer verborgen houden, draag al positiebroeken omdat m'n "normale"
    Broeken al niet meer passen.. Is dit wel normaal??
    Liefs

2. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Ook kan ik al buikwanden dragen.. Alleen het is nog zo pril, en droeg er gisteren 1 onder mijn shirt tijdens een evenement..

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik denk niet dat je al echt een buik krijgt. Meestal heb je in deze eerste weken een "darmen buik". Die moeten namelijk nu een nieuw plekje zien te vinden waardoor alles een beetje gaat uitzetten. Een buikje van de baby is eigenlijk nog niet mogelijk.

4. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Ik ben niet de enige die het ziet.. M'n familie en vrienden ook al. Ik zal zo even een foto plaatsen

5. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    image.jpg dit is nu.. Ik wil nog niet dat iedereen het weet, alleen mij. Wijde shirtjes zitten zelfs strak. Terwijl dit eerst niet zo was..

6. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zijn helaas toch echt alleen je darmen en niet de kleine. Hier ook al een flinke darmenbuik, werd al op 4-5 maanden geschat :p. Maar is nog echt niet van de kleine. Rond de 10 weken wordt je darmenbuik minder en daarna krijg je een echte babybump.
    Ik kon ook al vanaf week 4 mijn broeken niet meer aan, draag nu gewoon jurkjes en ja je ziet het. Is helaas niets aan te doen.

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hihi meis, herkenbaar!
    Dit zijn je darmen die door de hormonen zijn opgezet. Baarmoeder begint pas weken later met uitzetten en enigszins zichtbaar worden (denk aan week 12 - 16). Ik had ook eerst een flinke buik en in week 10 wassie weg; darmen waren weer normaler. Daarna ging het een beetje groeien.

8. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    image.jpg er zitten aan beide kanten van de familie Tweelingen, de mensen die het weten zeggen allemaal; misschien een tweeling...

9. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Een tweeling zou goed kunnen hoor maar dat zie je nu nog niet aan je buik. Je baarmoeder zit tot de twaalfde week verscholen achter je schaambeen. Door de hormonen kun je een opgeblazen buik krijgen en dat is duidelijk bij jou het geval.

10. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Het zijn je darmen...zo vroeg in de zwangerschap heb je nog geen babybuik.

11. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    En je maakt je rug ook hol, dan gaat je buik vanzelf meer naar voren steken

12. Silly909

Silly909 Lid

22 nov 2013
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien wel een drieling :D:D:D

13. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Heb altijd een holle rug, sta altijd heel netjes recht op haha

14. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Hoop het niet? Das wel beetje veel van t goede 😱

15. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    image.jpg dit is voor de zwangerschap

16. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb het nu ook al!!! :) Serieus, gistermiddag en vanmiddag zette mijn buik zo op, dat mijn broek niet meer dicht wilde :$ Dat belooft nog wat. Ik snap wel, dat het nog niet de baarmoeder kan zijn, maar ik voel me echt huge!

17. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Je baarmoeder zit idd nog heel erg laag, ter hoogte van je onderbroek/spijkerbroek. Als je een echo krijgt dan moet je broek ook bijna uit. zo laag zit het nog.
    Echt, het is nog niet je baarmoeder, die heeft nog genoeg ruimte om te groeien zonder dat jij dat nu ziet. Dit zijn je darmen en andere ingewanden die een plekje zoeken.

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Hier sta je ook totaal in een andere houding met je buik "ingetrokken".
    Op de andere foto waar je een buikje hebt sta je juist met je buik naar voren.

19. Logan

Logan Niet meer actief

Je baby is nu net krap een centimeter. Daar is die buik niet van hoor ;)

20. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Heb ik ook hoor, puur darmen.. :) je baarmoeder zit nu echt nog achter je schaambeen! Zelfs met een tweeling ;) is wel vervelend als je het nog wat geheim wil houden.
    Voordien hield je je buikje mss wat in? En nu je zwanger bent, gaat dat gewoon niet meer. Zo is dat toch bij mij ;)

Deel Deze Pagina