Ik weet niet zo goed in welk forum ik dit moet plaatsen, Ik ben vandaag 5+3 zwanger en ik kan nu mijn buik al niet meer verborgen houden, draag al positiebroeken omdat m'n "normale" Broeken al niet meer passen.. Is dit wel normaal?? Liefs
Ook kan ik al buikwanden dragen.. Alleen het is nog zo pril, en droeg er gisteren 1 onder mijn shirt tijdens een evenement..
Ik denk niet dat je al echt een buik krijgt. Meestal heb je in deze eerste weken een "darmen buik". Die moeten namelijk nu een nieuw plekje zien te vinden waardoor alles een beetje gaat uitzetten. Een buikje van de baby is eigenlijk nog niet mogelijk.
dit is nu.. Ik wil nog niet dat iedereen het weet, alleen mij. Wijde shirtjes zitten zelfs strak. Terwijl dit eerst niet zo was..
Zijn helaas toch echt alleen je darmen en niet de kleine. Hier ook al een flinke darmenbuik, werd al op 4-5 maanden geschat . Maar is nog echt niet van de kleine. Rond de 10 weken wordt je darmenbuik minder en daarna krijg je een echte babybump. Ik kon ook al vanaf week 4 mijn broeken niet meer aan, draag nu gewoon jurkjes en ja je ziet het. Is helaas niets aan te doen.
Hihi meis, herkenbaar! Dit zijn je darmen die door de hormonen zijn opgezet. Baarmoeder begint pas weken later met uitzetten en enigszins zichtbaar worden (denk aan week 12 - 16). Ik had ook eerst een flinke buik en in week 10 wassie weg; darmen waren weer normaler. Daarna ging het een beetje groeien.
er zitten aan beide kanten van de familie Tweelingen, de mensen die het weten zeggen allemaal; misschien een tweeling...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Een tweeling zou goed kunnen hoor maar dat zie je nu nog niet aan je buik. Je baarmoeder zit tot de twaalfde week verscholen achter je schaambeen. Door de hormonen kun je een opgeblazen buik krijgen en dat is duidelijk bij jou het geval.
Ik heb het nu ook al!!! Serieus, gistermiddag en vanmiddag zette mijn buik zo op, dat mijn broek niet meer dicht wilde Dat belooft nog wat. Ik snap wel, dat het nog niet de baarmoeder kan zijn, maar ik voel me echt huge!
Je baarmoeder zit idd nog heel erg laag, ter hoogte van je onderbroek/spijkerbroek. Als je een echo krijgt dan moet je broek ook bijna uit. zo laag zit het nog. Echt, het is nog niet je baarmoeder, die heeft nog genoeg ruimte om te groeien zonder dat jij dat nu ziet. Dit zijn je darmen en andere ingewanden die een plekje zoeken.
Hier sta je ook totaal in een andere houding met je buik "ingetrokken". Op de andere foto waar je een buikje hebt sta je juist met je buik naar voren.
Heb ik ook hoor, puur darmen.. je baarmoeder zit nu echt nog achter je schaambeen! Zelfs met een tweeling is wel vervelend als je het nog wat geheim wil houden. Voordien hield je je buikje mss wat in? En nu je zwanger bent, gaat dat gewoon niet meer. Zo is dat toch bij mij