WAAROM maak ik mezelf zo gek!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovelylonnes, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Pas 2 maanden geleden hebben we besloten voor een 3e kindje te gaan. op 30 nov mn spiraal verwijdert tijdens mn menstruatie.
    Een dag of 10 geleden heb ik wat vruchtbare slijm gevonden en ik heb sindsdien een menstruatie achtig gevoel. soms zo erg dat ik er niet van kan slapen. Ook heb ik veel hoofdpijn en onzettende zin in melk, DE zwangerschapsverslaving van mn vorige zwangerschappen...
    Smorgens ben ik veel misselijke en duizelig en heb ik weinig zin in eten, terwijl ik smiddags juist zin krijg in dingen die ik normaal niet eet.
    Ik maak me zo gek! Ik wilde er dit keer niet zoveel mee bezig zijn en het maar op zn beloop laten maar dat lukt op deze manier niet echt...
    Aan de ene kant wil ik elke ochtend een test doen, aan de andere kan wil ik nog een paar weken wachten.
    Aan de ene kant denk ik, ik ben zwanger, aan de andere kant weet ik dat de kans wel errug klein....

Zo... ik moest even mn hart luchten... zijn er dames die hetzelfde hebben?

xxx

2. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Ik zou gewoon testen, ik kon echt geen paar weken wachten hoor.
    Gewoon 2v5 kopen en testen maar!!!!!

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    ja dat vind ik nou zo dubbel, als het negatioef is maar mn menstruatie blijft uit, blijf ik mezelf gek maken.
    bovendien is het een dag of 10 geleden dat ik dat slijm had, dus wanneer is dan mn NOD??

Deel Deze Pagina