Hahahahahaha ik lig echt dubbel om sommige opmerkingen heerlijk en te herkenbaar! Ik heb al 2 keer negatief getest 6 dagen en 5 dagen voor nod. Heb net tegen mezelf op de fiets gezegd nee Gaby je gaat nu pas woensdag testen als het rode monster mij niet heeft bezocht.
Herkenbare verhalen! Deze keer besloten ook niet voor NOD te testen...heb dat een paar keer gedaan, daarna niet meer en gewacht op red devil. Nu dacht ik ook te wachten....word ik ineens 2 dagen voor nod ongesteld??? Ook vaag dus, nooit eerder gehad sinds ik het een jaar al mee maak te proberen zwanger te worden. En inderdaad, alles kan wat betekenen..pff..gek word je ervan. Laatste 2 pogingen had ik vanaf dpo 4 al buikramp...die dan nu al voor de 2e keer braaf aanhoudt tot in netjes weer ongesteld word...grrr. Waarom mijn lichaam dat dan ineens doet...ik snap dr niks van.. En zo is er elke keer wel wat en ondertussen als ik dan toch bloed verlies en dan een dag met onwijze kramp weer KO ben, besef ik me weer dat er dus wederom niks in mijn lichaam is gebeurt...Zo balen! groetjes, Joos
Hmm, dat van die zomervakantie-grens vind ik wel een beetje vreemd van je vriend (maar ik ken de context uiteraard niet). Voel je nu niet nog veel meer druk nu je "nog maar" vier maanden hebt om te proberen? Of meende je vriend het niet? Of vind je het zelf ook wel prima?
Omdat het de 'luxe derde' is denk ik en omdat hij bang is dat het zwanger worden ons leven gaat beheersen. En ik ben al wat ouder. Dus meer risico. Hij is enig kind en zijn ouders hebben heel lang geprobeerd voor een tweede, totdat 'het niet meer kon'. dat heeft hun leven heel lang beheerst en ik denk dat hij niet wil dat dat ons gebeurd. Wij hebben in 2010 een kindje moeten laten weghalen bij 13 weken en in mei 2010, december 2012 en maart 2013 een miskraam gehad, steeds bij 6 weken, dus het zwanger worden hakt er behoorlijk in. Maar ik probeer zo positief mogelijk te blijven denken. Daarom zet ik de VMK's niet in mijn onderschrift....
Ja, wat betreft testen en goedkope testen..... ik ben nog niet uit de kast gekomen als DPO-gek, dus ik verstop mijn omowittetesten.... Pas als er een (vaag) streepje verschijnt, die ook nog eens donkerder wordt laat ik voorzichtig wat doorschemeren.... Mijn officiele testdatum is de 26 april, maar ik ga de 22e testen.... Ik probeer nu maar te denken dat ik over een week uit het ongewisse ben en dan of hevig ongesteld loop te denken dat het een innestelingbloeding is, of vol ongeloof naar een tweede roze streepje zit te staren.....
Hoi nog even, ik las iets verder op inderdaad de uitspraak: je bent er ook teveel mee bezig. Die maakt me inderdaad momenteel ook woest. Helemaal als deze zin gezegd wordt door iemand die in ronde 3 gewoon zwanger is geworden en met een mooie al wat ronde buik van 3 maand voor mij staat. Hoe lief bedoelt, hij komt bij mij niet goed meer binnen. Als je inderdaad in deze molen terecht komt, regelmatig naar de kliniek moet, tempen, plannen, in mijn geval met donor afspreken, ovu testen etc...je kan haast nergens anders meer mee bezig zijn zo af en toe. En als het dan mis is, ben je daar eerst druk mee en met cd 3 begint voor de kliniek de volgende ronde alweer...hop! Dus uitspraken als: je wilt te graag, je bent er teveel mee bezig...Zouden verboden moeten worden! Nu twijfel om niet toch voor de zekerheid een test te doen...kan toch zijn dat iemand toch gaat bloeden ondanks wel zwanger zijn...hahaha. En daar gaat mijn hoofd weer...
Dag meiden Ik lees alle herkenbare verhalen over hoe gek wij ons zelf wel niet kunnenaken. Ik sluit mij hier helemaal bij aan! Wij gaan in januari weer proberen een kindje tw krijgen. (Stop ik met de pil) en zelfs ik (die nog aan de pil is) denk iedere maand dat ik zwanger ben. Dan ben ik maar 3 dagen ongi in mn stopweek. Of ben laats een week misselijk geweest (gewoon buikgriepje). Maar ook door het programma op tlc. Denk ik steeds o het zal mij toch niet overkomen dat ik door mn pil heen zwanger raak en het niet merk en dan ineens spontaan moet bevallen en al 9 maanden blijk te zijn. En dan lees je ook verhalen dat je gewoon ongi kam zojn tijdens je zwangerschap en bij mn vorige zwangerschap bleef ik ook nog bloedverlies houden de eerste maand. Maarja.. moet gewoon eens een keer stoppen met dat gek laten maken. En dan ga ik pendels vragen of ik misschien zwanger ben. En 3 van de 3 zeiden dat ik nu zwanger ben. Zit mezelf zo gek te maken want de testen zijn gewoon negatief.
hahaha, Suzewmama, jij hoort met je testdrang echt bij onze club jammer van je negatieve test, maar hopelijk ben je inderdaad gewoon te vroeg en kan het alle kanten nog op, vooral de zwangere kant dan natuurlijk en eeh, ik ben voor de ovu- en zw-testen bonuskaart (of spaarkaart, of allebei ) @ Cynthia: die ene keer is gewoon keihard raak natuurlijk! 1 kans is ook een kans @ Anja: hier ook een afwezige man en dus een zwangerschapspagina avond, heerlijk @ Siri: mooi dat je zo positief blijft, en inderdaad, het rondesdenken sluipt er bij mij ook een beetje in, hoewel mijn rondes een beetje raar zijn, dus in rondes denken schept verwarring en verwarring schept weer redenen tot testen, dus test ik er maar weer op los
Hier is de rust weer even wedergekeerd, zwaar ongi dus geen twijfels haha! Nog een dag of 15 voor de DPO debiliteit weer arriveert. Vandaag naast maandverband ook maar weer testen gekocht. 2 voor 5 van Etos, iemand ervaring? En me maar voornemen dat ik me deze maand minder gek ga maken....
Ik begon vanavond bij m'n man over jongens en meisjesnamen... Hij reageerde wat vlak van" eerst zwanger worden dan kunnen we hier over nadenken"... Hij heeft het tegenovergestelde van de DPO gekte... Ben er wel op doorgegaan,maar de sfeer werd er niet beter op. Zitten jullie mannen er ook nuchter in?
Jups, hij probeert het af en toe hihi, maar ik probeer de gekte ook maar voor mezelf en het forum te houden, ik denk dat de meeste mannen da niet zo hebben.
Mijn man staat er een beetje hetzelfde in als ik. Uiteraard is hij er niet zo obsessief mee bezig maar ook bij hem zijn met name de 2 miskramen niet in de koude kleren gaan zitten en is daardoor de wens voor een 2e alleen maar groter geworden! Wat betreft namen; toen onze dochter 3 weken oud was, hoorde ik een meisjes naam en wist ik al dat een eventuele 2e dochter zo zou gaan heten Manlief twijfelde toen nog een beetje, maar ik heb de naam al zoveel genoemd de afgelopen 22 maanden, dat het nu redelijk definitief is dat wij een 2e dochter deze naam gaan geven Voor een jongentje hebben we ook een paar mooie op het oog en als 1 van ons een nieuwe naam hoort die we leuk vinden, dan schrijven we dat op het lijstje wat ik daarvoor heb gemaakt, haha!
Goeie tip om de namen die je hoort en mooi vindt op te schrijven. Wij hebben dus nog geen namen,maar ik heb al wel wat opties
Mijn man wil ook graag een tweede en elke keer als het rode monster komt denkt hij een beetje dat hij heeft gefaalt! Maar gisteren zijn die tegen mijn moeder er liggen overal testjes joh!!! Ovu testen, zwangerschapstesten het lijkt wel of ze nergens anders meer mee bezig is....... En het is toch echt afwachten Hihi jaaaaa ik weet het afwachten en niks verwachten en hopen!!! Zit nu op de toilet en denk shit had ik nog maar een test in huis hahaha
goedemorgen allemaal! Plichtsgetrouw als ik ben D) heb ik vanochtend braaf getest. Wit natuurlijk, maar wel een test die vragen oproept (bij welke testgek roept de test géén vragen op??): hij leek 'kapot'. Dus..... uitstekende gelegenheid om snel weer te testen! Maar o wat stom en slecht en verderfelijk voor een DPO-ziekeling: ik ben door mijn testen heen!! Dus straks naar Action, massaal inslaan en opnieuw testen (wordt niet meer vandaag en vrees ook niet morgen, maar toch waarschijnlijk voor de 27e, mijn 'eigenlijke' testdag).... To be continued....
Geloof je het zelf? als een DPO junk haar testen in huis heeft liggen, wordt er zo snel mogijk overheen gepiest.