Hee dames van de club! Ben er even een tijdje uit geweest, het was nogal hectisch de afgelopen tijd. Maar ik zie dat iedereen nog gezellig present is hier! Heb maar weer een nieuwe banner geplaatst, want nadat gisteren ineens out of nowhere mijn ongesteldheid kwam, heb ik dus gek genoeg een cyclus van 18 dagen gehad (?). Da's een beetje te kort hè... Geen idee dus wat de komende maand gaat brengen. Afwachten maar weer...
Update: eeennnn de nieuwe banner is maar weer ingetrokken, ben te vroeg geweest. Rood is verdwenen, dus we tellen nog maar even door...
jaaaaaaaa ik hoop het zooooo!!! En check mijn handtekening gister was inderdaad dag 1, vandaag alweer dag 2 van ronde 4 YEAAHH Ik doe eindelijk ook weer mee morgen mag ik mijn eerste clomid nemen
yeah Maria, cd 2 alweer en eindelijk beginnen met Clomid!! Fijn!! ' t wordt weer spannend en veel DPO gekte hier....
Dames goed nieuws hier.... In ronde 11 had ik vanochtend een positieve test in handen... Was een goede dag overtijd.... Ml wil nog een keerbeen test doen... Ben helemaal van slag!!!
Limili, Yeeaahh!! Voorzichtig gefeliciteerd! Dag overtijd en posi test klinkt zeker goed! Heb je alweer getest of doe je dat morgen pas weer?
Heej, ik had via andere topic al gehoord dat Limini zwanger was (tof hè?). Maar toen verwees ze in de club naar 't andere topic. Ik was er stellig van overtuigd dat dit was opgeheven, maar niet dus. Zwaar relaxt want buiten het feit om dat niemand moet ons mee kan lezen in een club, vind ik het maar 'n onhandige opzet. Ik geloof daarom dat ik liever hier blijf. Dus, nogmaals: GEFELICITEERD LIMINI!!!!!! Verder kreeg ik ineens ook weer hoop toen ik de afgelopen pagina's zopas even bijlas. Dat opbouwen van een eitje wist is wel, maar dat de pijnscheut het springen was... Ik heb nu een schimmelinfectie (vet irritant, want in mijn vrij-week), maar dat had ik afgelopen dinsdag nog niet ontdekt, dus wij heerlijk gevreeën en toen kreeg ik een felle pijnscheut onderwijl wij vreeën. De dagen daarvoor steeds krampjes en nu niet meer. Ontdekte helaas ook vlak daarna de infectie, maar nu toch weer iets meer dan nul procent hoop deze ronde...
Dank je wel!! En misschien bij joi ook wel raak!! Er is een lucky shot nodig.. Dat zie je maar weer bij mij..
Nogmaals gefeliciteerd voor mij nog 8 dagen te gaan en heeeeel langzaam sluipt de gekte erin omdat ik weer vanalles en nog wat merk
Ik heb mijn laatste test 1 dag voor mijn NOD gedaan en die zag er ook zo duidelijk uit. Daarna heb ik mijn testjes ingeleverd bij mijn vriend, en hij bewaakt ze met zijn leven. Als je eenmaal een mooie streep hebt ( en die heb je nu!!!) dan zou ik niet meer testen. Je streep kan op sommige testen lichter zijn dan op andere testen, je urine is niet altijd even geconcentreerd, en HCG schommelt in het begin heel erg. Je kan er super onzeker van worden. Tenzij - want per slot van rekening ben je een ex-DPO gek - je het heel leuk vindt om te testen natuurlijk! Nog een keertje gefeliciteerd!!!!!!!! (ps illustratie: de test die ik 1 dag voor NOD deed bleef een half uur wit (KV2V5). Bleek later een defecte test te zijn, liep ook niet goed door en had allemaal rare vlekken. Helemaal in de stress, want dit had ik even niet verwacht! Gelukkig had ik mijn plasje nog, en heb ik er nog 2 testen van een ander merk ingehangen (z&k en 123thuistest), die allemaal heel snel binnen de tijd een knaller gaven. En ja hoor, toen kwam spuit 11 KV2V5 na een half uur ook met een resultaat. Maar dat halve uur was echt echt echt niet leuk en ik heb heel veel tranen gelaten)