ding dong attentie attentie! Hier volgt een herhaling: Wil het mooiste, grootste en sterkste eitje van maria zich richting eileider begeven? Op de afdeling baarmoeder wacht een zacht, dik slijmerig bedje om samen met een lief vriendje in te nestelen. - einde oproep - dong ding
Dankjewel Kliertje en Zoetje! Hebben jullie ook gelijk in. En wat lief van je dat je mij 't gunt Kliertje, begrijp dat jou verjaardagscadeau nog veel mooier zou zijn geweest als jij die positieve test zou hebben gehad. Ik ga nu niet wensen dat jij op mijn verjaardag een positieve test zult hebben, want dan moet je nog tot in december wachten... EUhw, ik vind die dromen en verwachtingen van je vriend over Rome wel een heel goede voorspelling. Daar zet ik ook op in.
Dit is goed voor mijn humeur en goed voor mijn eitje, je hebt er zowaar eentje aan de groei gepraat hij is nu 11 mm. Wil je voor vrijdag weer even een stevige oproep doen? Dan is de volgende echo
haha, heerlijk hoe die problemen zich vanzelf oplossen, he Dit móet wel goed gaan komen straks in Rome
ATTENTIE ATTENTIE, HIER VOLGT EEN MEDEDELING VAN LEVENSBELANG: ... (kraak, kraak, krhraaaahaak)... Wil het eitje van Maria, wat gisteren al maarliefst 11 cm was, even flink doorgroeien en dan zichzelf bevrijden uit de eierstok, zodat Maria en co haar vrijdag onderweg naar de baarmoeder kunnen bewonderen. Enneh, eitje? Tevens gaarne het baarmoederslijmvlies activeren door hormonen uit te stoten!. Veel ajb. EINDE MEDEDELING... (deze oproep wordt elke vijf minuten herhaald, van 8.05 op woensdag 3 juli t/m vrijdagochtend 8.05)
Hé dames, hoe gaat het met jullie? Ik ben echt rete-zenuwachtig en misselijk. Die zenuwen komen vooral omdat ik steeds van alles en nog wat in mijn buik en lies voel (als een soort van ongi-pijn, maar dan wat anders) en omdat ik dus af en toe onhelder slijm heb. Weet eigenlijk niet of dit zeer ongebruikelijk is, maar toch. Ik had verwacht dat ik (als ik niet zwanger zou zijn) dat ik dan gisteren (dinsdag) ongi zou zijn geworden, maar het kon ook t/m donderdag. Dus vandaag en morgen vind ik nog heel erg spannend. Verder hoorde ik dat bruinverlies of andere gekke afscheiding wel vaker voorkwam rond de tijd dat je anders ongi zou zijn geweest. Maar het maakt mij echt onbeschrijflijk zenuwachtig. Mijn vriend is heus wel lief, maar vind ook dat ik me niet zoveel zorgen moet maken. Ik wil het er elke minuut van de dag wel over hebben, hij uiteraard niet. Hij komt soms wel lief even op mijn buik liggen of aait er even over heen, zo lief! Cynthia en Gaab, ik weet dat jullie al kinderen hebben. Weten jullie of het normaal is dat je afscheiding niet helder is?
Jellebelle: je hoeft je niet zoveel zorgen te maken. Ik had ook echte ongi-klachten en was van overtuigd dat het niet zo was. Maar ik had geen bruine afscheiding maar zolang je geen buikpijn en roodbloed hebt moet je gaan genieten.... Het is spannend maar je bent gewoon zwanger.... Heel ongeloofelijk... Hier gaat het ze gangetje... Vind het spannend. 18 juli zoals het nu lijkt mijn eerst echo.. En ben er nieuwsgierig of alles goed is met onze mini... Heb op moeheid, vergeetachtigheid en gisteren zere borsten na weinig klachten.. Oh ja en af en toe wat buikpijn en pijn in mijn liezen maar dat is normaal heb ik gehoord. Brrrrr hopelijk gaan de aankomende weken snel en heb ik een gezond mini-mensje in mij. Ik had nog een pendel aangevraagd en volgend de pendel krijgen we een meisje op 5 maart 4 dagen later als mijn uitgerekende datum. Ach spannend... En maak me onbewust wel een beetje z
Zorgen.. Bedoelde ik... We tellem af en gaan zaterdag eens op zoek naar een leuke kinderwagen... Haha eens orrienteren..
Volgens mijn nieuwste pendel (vandaag binnen, voordat ik mijn handtekening gewijzigd had) ben ik nu zwanger van een jongen 😳 maar ik ben toch echt hartstikke ongesteld 😳 Wat moet ik hier nu mee? Twijfel twijfel, toch na dit weekend nog een testje er tegenaan gooien denk ik, maar vertrouw nu die pendels en m'n lichaam niet meer :-D
hahaha (wel een kleine correctie: hij is niet 11 cm maar 11 mm ) maar als het eitje straks springt en lekker wordt bevrucht, dan wordt de beeb vanzelf wel 11 cm en groter voorspellende gave van Jellebellle misschien??
@ Annemoon: Ik zou gewoon lekker die pendel blijven geloven. Je bent helemaal niet ongesteld joh.... Dat zit tussen je oren @ Kris: 4 dagen overtijd!? Al aan het testen? Of is jouw banner aan het jokken? @ Jelle: nog leuke oplopende knaltestjes gedaan? nu je eindelijk streepjes aan het zien bent waar ze thuishoren, moet je het er echt ff van nemen! @ Maria: haha, een knal-ei van 11 cm lijkt me wel een leuke! Hoe groot zou die beeb dan wel niet worden?
NEE Zouzograag, dat meen je niet! Wil je heel graag een hele hele dikke knuffel geven!!! Hoop dat je thuis een echte arm om je heen hebt! Sterkte de komende dagen en succes morgen.
Neeeee Zouzograag! He verdorie!! Bah de tranen springen me hier in de ogen, wat ontzettend klote! Heel veel sterkte lieverd, dikke knuffel! Mijn banner loog helaas niet. Ik was overtijd. Vandaag is het er vol ingeklapt, ik bloed als een malle en heb buikpijn! Net alsof mijn lichaam nu ineens wakker is geworden en denkt: seau.... Al die minimenstruaties zonder klachten zijn NU voorbij!
Ik schreef toch echt k.lote stom forum, dat hoef je niet te veranderen naar rot... Rot dekt de lading niet :x!
Oh wat erg meid... Je grootste nachtmerrie is werkelijkheid geworden. Wat erg.. Krijg tranen in mijn ogen en kippenvel. Had je bloedverlies of iets dergelijks? Want je had een geweldig hartje bij 8 weken. Of had je nu je volgende echo? Sterkte morgen... En een dikke knuffel