Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Kon het ook niet laten, dus vanochtend weer getest. Had me nog zo voorgenomen om het een dagje te laten rusten. de test Was negatief. Enige gekke: er bleef een horizontale roze streep op staan (kv2v5 test). Hebben jullie dat weleens gehad?
    Morgen proberen we het wel opnieuw. En maandag en dinsdag en woensdag als ik nog niet ongi ben etc etc

2. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    He Poohbear, waar zat die horizontale streep?
    Ik heb bij het omhoog trekken van de vloeistof door het filter laatst een roze streep. Die verdween wel weer. Had jij dat ook?
    Ik ben benieuwd!

3. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    :D Dames, dames...

Vannacht kwam mijn vriend thuis en toen vertelde hij me dat we wat hem betreft nu al wel (ipv deze zomer) het condoom de deur uit konden doen. :) Maar ik dacht, het is laat en ik wilde het nog niet teveel geloven.
    Vanochtend dus schoorvoetend nogmaals gevraagd 'Dat was zeker niet serieus?' Maar wel dus! :D:D:D

Ik heb een soort van constante groooooooote glimlach op mijn gezicht. Als ik nu bij (schoon)familie zou komen zouden ze denk ik denken dat ik
    a) high ben (wat ik nog nooit ben geweest overigens),
    b) dat ik al zwanger ben (dit zou vooral mijn familie denken) of
    c) euhwmm dat vriendlief me nog nooit zo had verwend ofzo? (wat dan weer niet waar is, want dat zit wel goed).

Anyway, het voelt nu eventjes alsof ik al zwanger ben. Dat wilde ik dan ook eventjes met jullie delen. Positieve gekte, gekte die wel even mag (vind ik).

O en check m'n handtekening... ook meteen maar iets gewijzigd. Voel me er net een klein kindje bij die net haar eigen naam kan schrijven.

4. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    :p:D:D meer niet.

5. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Hij zat echt over het midden en de volle lengte van de test. Hij werd wel iets lichter met het intrekken van de urine, maar na ruim 5 min was hij nog goed zichtbaar. Als het een verticale steeep was geweest had ik gejuicht :). Vond het zo vreemd.

Wel fijn nieuws voor jou! Lekker zeg. Geniet van dit gevoel! Nu op naar het volgende goede nieuws: een positieve test!!

6. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Wat betreft over namen nadenken, dat heb ik wel slim aangepakt vind ik zelf. Gewoon tijdens een gezellig gesprek eens horen welke namen hij echt ver-schrik-ke-lijk vind en welke juist mooi.
    Ik noemde toen een (redelijk) leuke naam die ik had bedacht en peilde zijn reactie. Checkte dus even welke naam hij tof vindt. En het gesprek is er.
    Hij kwam er nog meerdere malen op terug, en ik uiteraard ook. Dat vind hij gelukkig wel schattig.

Ik weet dat we het echter beide wel fijn vinden dat we dit niet echt zo definitief benoemd hebben. Dat komt nog, maar het is wel fijn om een idee te hebben. Ikzelf ben er namelijk wel echt mee bezig.

Geloof me, hij heeft heus wel door met welke reden ik die vragen stelde. Maar door het niet zo definitief en duidelijk ter berde te brengen, is het veel relaxter om het over te hebben.

7. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Hmm, dan weet ik niet wat die gekke streep van jou was. Binnenkort nog maar eens testen, we moeten de economie en ons gekte wat hoog houden hè?!

En ja ik ga er van genieten. Ben nu gek genoeg veel meer mezelf nu ik weet dat het gewoon komt, wanneer dan ook. Misschien deze maand zelfs een terechte DPO-gekte? Wie weet.

8. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113

Haha, ik kan me dit nou helemaal voorstellen.
    Ik zou precies hetzelfde hebben.
    Hoelang hebben jullie condooms gebruikt voordat hij dit vroeg?

Hoop dat je snel zwanger word :)

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    @ Jellebelle, oooh fijn! Dan mag je eindelijk 100% toegeven aan de DPO-gekte ;). Om je er vast rustig op voor te bereiden raad ik je aan vandaag alvast naar de Action te gaan en paar zwangerschapstestjes te kopen. Raak ze eens aan, ruik er eens aan en let the feeling take over :D!

@ Maria, vanavond maar een flinke borrel drinken op die negatieve test. Die trouwens vast heus echt niet negatief is, die test was gewoon kapot.

En ja... die namen... Ik heb ook al een hele lijst aan namen opgeslagen haha, tja... En allang vooooordat ik was gestopt met de pil :D. Dat wordt nog een hele strijd, want een meisjesnaam weet ik al, alleen vindt manlief dat niet zo'n leuke :x.

10. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    HAHAHA gekke Kris!
    Ik hoop dat ik het komende jaar nog slechts één test (die zou dan positief zijn hè) hoef te kopen.
    Okéee, laat mij maar even lekker verder dromen ;).
    Snuiven aan een zwangerschapstest heb ik vorige maand gedaan. Werd ik niet echt heel erg vrolijk van, om hem omo-wit te zien, bedoel ik.
    Net mijn ongesteldheid achter de rug, dus eind deze week en aankomend weekend worden het "zware klusdagen" :D...

11. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    @jellebelle
    Wow dat is goed nieuws.

Hier vanmorgen een telefoontje gehad van een vriendin van mij dat ze 7 weken zwanger is. Ze trouwt in juni en wilden er dan voor gaan, maar was vast met de pil gestopt. En jullie raden het al, meteen zwanger ;). Jah............
    Zit nu dus een beetje in minuerstemming. *zucht*
    Zo maar even een fles wijn opentrekken met vriendlief......fijn dat dat dan nu nog wel kan om je verdriet weg te drinken.:(
    Al had ik het er graag voor op gegeven.

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, Jellebelle, lijdende aan dpo zal het mij verbazen als je je aan 1 testje kunt houden ;). Ik heb er denk ik nu al zo'n tien stuks liggen. Eerste keer een cb gebruikt om te kijken of ik echt niet zwanger was na mijn eerste minimenstruatie en toen... Toen kwam ik hier... Met alle tips en links naar sites met testje van 90 cent zo ongeveer... Heaven :D! Die goedkope kan ik dus heerlijk gebruiken op dag 10 dpo en zooo en het extra testje na de menstruatie ;).

Love2beamom, balen zeg. Heel fijn voor haar maar echt niet leuk als je zelf ook al een tijdje bezig bent. Hopelijk is het voor jou ook snel raak!

13. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Dankje. Ja inderdaad fijn voor haar, maar pfffff.......

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hopelijk smaakt die borrel goed ;).

15. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Ik zorg er wel voor dat ie smaakt :)

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Na een pittige studiedag (bedrijfskunde, waar ik niets mee heb) back to business... Zwanger worden 😜Ik ga deze ronde ECHT wachten tot mijn NOD, denk ik... M'n man die altijd nuchter is zegt vanavond, An, ik heb zo'n goed gevoel, voel dat t raak is...WTF???? Ik zei gelijk dan testen we toch ?? Hihihi, helaas trapte hij niet in. Dus de afspraak gemaakt om tot dinsdag te wachten. Pfffffff

17. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Dames even rare vraag :-s
    Dinsdag is mijn nod en moest net een schede windje laten
    Hahaha probeer het netjes te verwoorden :p
    En zag in mijn slipje bruinachtig vlekje grote van 2 euro.
    Heb ik nooit eerder gehad voor mijn menstruatie

18. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Whoehoeeee Jellebelle... Welkom bij de club! Dat je maar snel zwanger mag raken..

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Sorry, ik ken t niet.. Oud bloed?

20. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    In de trent van ons topic is dat natuuuuurlijk een innestelingsbloeding, testen, testen :D!

Deel Deze Pagina