Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik hoop het echt enorm voor je! Na alle ellende heb je nu wel een plakkerd verdiend!

2. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik meld me wel even op mijn speciale update-pagina ;)

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Sprint die kant op :D.

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Siri, ziet er goed uit!! Toch al beetje gefeliciteerd!

5. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Dank je....ik hoop dat de felicitatie terecht is.....

Ik ben zo onzeker en gewoon een beetje zenuwachtig..... De volgende test ligt al klaar voor morgenvroeg, maar ik ben zooooo bang dat hij negatief is......en die testen kosten hier in spanje 10 euro per stuk.....schandalig......

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Er wonen blijkbaar te weinig dpo-gekken in Spanje ;).

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spanje lijkt een vruchtbaar land. 😃Overtijd en geen teken van ongi 😃

8. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Wauw, misschien goede lucht... Al getest?

9. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Siri de streep is over duidelijk :-D
    Maar het nadeel van dpo gek zijn is te vroeg testen, die positief blijkt te zijn en dan toch nog ongi worden :(
    Ik spreek uit ervaring!!
    Geniet van je vakantie en wacht rustig af tot je nod
    Maar tis wel een overduidelijke streep :)))
    Anja ga jij eens testen joh :-D

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    De test is negatief! M'n lichaam is lekker bezig... Ongi zal vast vandaag wel komen. . Die denkt nanana ik ben 10 maanden op dag 28 gekomen nu lekker niet!!! 😝

11. Maria87

Maria87 Niet meer actief

jeetje, siri, wat ontzettend spannend! Heb je alweer een nieuwe test gedaan? Ik hoop voor je dat het dit keer echt positief is en van een mooie plakbeeb!!

Hier: de dpo-gekte gaat vrolijk verder. Ik ben excuusjes aan het verzinnen om de afspraak met mezelf om pas volgende week zaterdag te testen te ontlopen:
    1. vrijdag ga ik met lieve dames meeten en moet er wijn gedornken worden, dus ja, dan moet ik wel testen.
    2. donderdag is mijn NOD, dus waarom mezelf kwellen en pas twee dagen later testen?
    3. donderdag is mijn NOD helemaal niet, mijn NOD is woensdag! Vorige week donderdag had ik de echo en was mn ei al gesprongen en ik voelde woensdag stekende pijn, dus was de eisprong vast woensdag. En dan is mijn NOD dus ook een dag eerder. Dus mag ik nog een dag eerder testen.
    4. maar wacht, de echo vóór de echo waarop te zien was dat mn ei gesprongen was, was dinsdag, dus misschien was mn eisprong wel op dinsdag en had ik woensdag 'napijn' (dat bestaat vast! :D ), dus dan is mijn NOD nóg een dag eerder (dinsdag al!) en kan ik dus nog eerder testen
    5. en er zijn natuurlijk supergevoelige tests. Dus uitgaande van NOD op dinsdag en vandaag 8/9 dpo mag ik eigenlijk morgen al wel testen.

Zo. Heb ik toch een week van mijn oorspronkelijke plan afgewauweld :D

12. kliertje

kliertje Actief lid

5 apr 2013
    118
    0
    0
    Wilde Westen
    Ach Maria, wat heerlijk dat je weer mee kan doen met de DPO gekkigheid! En wat doe je het goed! :D Als ik jou was, zou ik gisteren testen. :p

13. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Vals!! Maar ik weet zeker dat je gewoon traag hgc hebt!

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hier sluit ik me bij aan! :D

15. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja, hou je vast, want dit is een DPO verhaal

Vanichtend om 5 uur wakker gebeld door mijn man dat hij zich had verslapen en zijn vlucht naar spanje niet meer kon halen. Of ik een nieuwe vlucht kon boeken....

Dus slaapdronken naar de wc en daar lag mijn test.... Eroverheen geplast en 5 min later gekeken..... Negatief.

Naar beneden gegaan vlucht geboekt en weer naar half uurtje later weer naar boven en toen stond er een lichtroze lijntje.....

Probeerde te gaan slapen, maar toen begonnen de typische DPO dwangmatige gedachtengang.... Dunne urine, want er zat masr 2,5 uur tussen. Misschien is de test minder gevoelig en is mijn hcg nog niet gestegen..... Jullie kennen het wel.... Gaan slapen met het idee het maar te accepteren en wachten op de ongi, vandaag of morgen .
    Maar toen ik wakker werd had ik een onbedwingbare drang om met mijn dochter even 'een wandelingetje' te maken en we kwamen ' per ongeluk' langs de apotheek....

Dan maar een test halen, dan is het zeker....
    Dit is het resultaat.... Wat moet ik nu geloven..... De positieve duitste testen of de negatieve spaanse test.....

Tja, ik weet het, het beste is gewoon afwachten, maar jullie snappen wel dat dit emotioneel onmogelijk is! Dus..... Ik ben eigenlijk geen steek verder....
    Voel me wel alsof ik ongesteld ga worden..... Maar dat zegt nog niets......

Shit;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,6 KB
      Weergaven:
      5
  16. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Je hebt nu al meerdere testen gedaan van verschillende merken toch? Ik zeg alleen die positieve geloven!! Spanning en sensatie, zou het dan toch? :D

17. kliertje

kliertje Actief lid

5 apr 2013
    118
    0
    0
    Wilde Westen
    @ Siri:
    lijkt me vrij duidelijk: Duitse degelijkheid!!!!

18. kliertje

kliertje Actief lid

5 apr 2013
    118
    0
    0
    Wilde Westen
    Of je lichaam denkt: nana nanana, ik ben stiekem zwanger maar dat laat ik lekker nog niet merken! lekker puh, nènè

19. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    :D leuk,

Ik kan nu aan niets anders meer denken....

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    We houden de positieve testen aan Siri!! Wil je er hier ook heen sturen... Nog niets hier....

Deel Deze Pagina