Waarom maak ik mezelf zo gek?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siri, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    haha dan pas ik hier mooi tussen ;) alles is nu wel weer weg. geen klachtjes meer.

Ben nu op mijn werk.

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees t al, iedereen is weer flink aan het DPO en DBO'en... Mijn cyclus is aangekomen bij de eisprong. Voor t eerst testen van zwanger en kids gebruikt. Van de experts (😜) begrijp ik dat ie nog wat donkerder kan worden, maar de ovulatie pijn begin ik al te voelen. Ze zeggen eerst de pijn dan het eitje. Dus test en lichaam zeggen t zelfde...

3. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wat is DBO's??

Anja dat wordt weer klussen, succes met deze warmte.

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    DPO = days past ovulationDBO = days before ovulation

Qua warmte valt t hier ( aan de kust ) mee, dus dat scheelt weer!

Deze cyclus is t overduidelijk de linker eileider. Hebben jullie ook altijd zo'n last van jullie ovulatie? ( mijn moeder heeft het ook altijd gehad, misschien genetisch? )

5. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik voel sinds elke rondes iets. Maar niet dat ik er echt last van heb.

Dpo wist ik hihi. die andere was een vraag. Maar top voor je antwoord.

Mag ik vragen waarom julile misschien iui of ivf nodig zijn?

6. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Lieve dames,

Ik ben hier lang niet meer geweest maar zo te lezen moet ik Siri feliciteren :-D

En jellebelle fijn om te horen dat alles goed met je gaat :-D
    We hopen je gauw weer te spreken op fb!!

Hier bij mij is alles heel rustig.... Ik hou mijn app niet meer bij, keek ik eerst dagelijks na! En ben zelfs gestopt met mijn vitamines en foliumzuur :-s
    Ik begin steeds meer te denken van ik zie wel wanneer het raak is in plaats van me elke maand zo druk te maken laat ik eens genieten van alle mooie dingen om mij heen :)

Wel heb ik tegen mijn lief gezegd dat als we eind van het jaar niet zwanger zijn hij zijn zaad moet laten nakijken en ik wat kilo's afvallen.
    Dus ik heb me laten verleiden door Tatajana en vanaf maandag lekker sporten :p

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Kom op, kom op, kom op nou ;).

Maarre... Gaab... Foliumzuur wel blijven slikken he, ik heb ook alle andere vitaminepreparaten al weg gelegd (veel te duur) maar foliumzuur blijf ik braaf slikken. Te belangrijk om niet te doen ;).

8. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Zoetje, dank je wel! Lichamelijk gaat het goed met mij, psychisch word ik ook per dag sterker, al blijft het nog wat lastig.

Ik kom soms nog even loeren hier om te zien of er al iemand het cluppie verlaten heeft ;) Maar helaas, ik mag nog geen nieuwe felicitatie neerzetten sinds de laatste keer dat ik "gefeliciteerd!"schreef :( Maar met volle kracht vooruit, we gaan ervoor!!!!!

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Zo is het, hoop blijven houden :). Hoewel dat soms wel lastig is.

10. Bontempi

Bontempi Lid

14 jul 2013
    41
    0
    0
    Hey
    Ja normaal gesproken groeien ze en blijft ééntje achter.
    Dus er springt maar eentje.
    Maar bij mij springen er twee. Althans de arts denk dat dit hoogswaarschijnlijk het geval is.
    Voor kwaaltjes is het idd nog wat vroeg. Maar heb het idee dat de pregnyl genoeg kwaaltjes met zich mee neemt.
    Misselijk, zuurbranden, en doodmoe zijn.

Maargoed nog 10daagjes en dan mag ik eindelijk bloed prikken

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Uit onderzoeken is gebleken dat wij verminderd vruchtbaar zijn.
    Tussen twee semenanalyses moet 3 mnd zitten om een reëel beeld te krijgen. Afhankelijk daarvan gaan wij een IUI of IVF traject in.

12. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Hey Bontempi,

Leuk hè 2 streepjes, hopelijk straks ook in "het echie"!! Vergeet niet vanaf DPO 8 te testen of de pregnyl al uit je lijf is. Had je 5.000 of 10.000 eenheden? Dan kan het nog langer duren..
    Ik mag zometeen weer pregnyl zetten ivm IUI nr.3 wo ochtend (eindelijk de laatste in eigen cyclus). Mijn zkh is in weekenden, in de zomer en op feestdagen gesloten vandaar dat ik pas vanochtend weer kon komen. Eitje rechts was nu 16x20mm en Bms 9 dus mooi op schema. Hij weet niet wat er vorige ronde is gebeurd, kan een cyste geweest zijn. Ik hoop dat je gelijk krijgt en ik weer zwanger mag worden, spontaan of gestimuleerd, mij maakt het niet uit :D

Dank voor de steun!

@wondertjeinmaak
    Welkom! Van alles voelen, niets voelen, het is om gek van te worden, DPO gek :p

@kris,
    Wat k** weer zo vroeg ongi! Wordt daar nog iets aan gedaan??! Zo krijgt babykris geen tijd om in te nestelen! Ik begrijp je frustratie en zou soms ook wel weer eens een sigaretje willen opsteken. Maar ik beperk me tot een wijntje als ik ongi ben, verder houd ik me in of ik krop het op :p
    Fijn dat je virusvrij bent en nu snel op naar een beebje!!

Snel bericht posten voor ik het weer kwijt ben, dit was alweer poging 3...

13. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Oh, jij hebt er twee die gezellig doorgroeien? In het meest positieve geval dubbel kans? Pregnyl lijkt me naar spul :(.

14. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Hi Anja,

Ik voel wel het groeien van de eitjes en meestal ook de sprong zelf maar eigenlijk niet waar het vandaan komt, ik probeer het wel maar een keer eerder was ik "overtuigd" dat het links was, bleek uit de fm dat het dominante eitje rechts zat dus bij mij zat mijn gevoel ernaast :)

@gaab,
    Goed bezig! Maar idd blijf wel foliumzuur slikken..

@zouzograag,
    Fijn dat het steeds beter gaat! Ik las ook dat je weer een naderende eisprong hebt, fijn dat je weer ervoor kunt gaan!

@rest van de dames,
    Hoe is het met jullie? Ik heb cynthia lang niet gezien..is ze wel op fb?

Mis ik nu veel dingen omdat ik niet op fb zit of valt dat eigenlijk wel mee?
    Het puur voor jullie aanmaken van een account weegt (nog) niet op tegen de minpunten van fb...

15. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Volgende week woensdag krijgen we de uitslagen van de fertiliteitskliniek. Ben superbenieuwd of er echt iets mis is of dat ik gewoon dikke pech heb gehad tot nu toe...

Knap dat je je kunt beperken! Hier neemt het roken weer toe, ook niet best eigenlijk...

16. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Spannend!! Maar had jij dan ook al cyclusmonitoring en onderzoeken achter de rug? Dacht dat jij bij de gyn was geweest maar ik heb blijkbaar iets gemist..sorry!
    Echt mis denk ik niet, waarschijnlijk progesterontekort maar even de uitslagen afwachten.

Ik droom nog wel regelmatig dat ik rook, en dan zelfs lichtelijk in paniek omdat ik me schaam dat ik ben teruggevallen en het stiekem doe om het voor m'n vriend te verbergen, haha! Erg hè :D

Tja roken is niet best maar zat vrouwen die roken en prima zwanger raken en ik weet soms niet wat erger is, roken of stressen :p

17. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, ja als ik echt zwanger ben, leg ik ze met alle liefde aan de kant :).

Ja, wij hebben begin juli onze intake gehad, cyclus werd gemonitord en er is een zaadonderzoek gedaan. Bij de gyn was ik voor de besmetting met meerdere stomme hpv-virussen. Hier kan dat dus niet bij dezelfde gyn ivm ze daar dus een aparte kliniek voor hebben.

Mocht er inderdaad sprake zijn van een progesterontekort dan hoop ik dat we dat snel kunnen oplossen.

18. Maria87

Maria87 Niet meer actief

* breekt even in *

IK WIL ZWANGER ZIJN!!!!!!! :x

soms bekruipt het angstige gevoel me dat het niet gaat lukken bij ons. Maar als een ware DPO-gek probeer ik dergelijke verwerpelijke gedachtes snel te bannen. Wij DPO-gekken zijn geboren om zwanger te worden!! Dat MOET gewoon! *mijmert iets als 'onze tijd komt nog wel' *

19. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik ook, ik ook, IK OOK! NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok, in ieder geval deze ronde dan. Of de volgende... En rap een beetje!!!

NU!

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag bloed geprikt in zkh om hormoonspiegel te checken ivm contactbloedingen. Over 2 Wkn uitslag ( een gyn moet ook op vakantie kunnen gaan) en dan ook met manlief naar uroloog voor controle. Sinds vanmorgen telkens wat bruinverlies en soort van menstruatiekrampjes in onderbuik???!! Heb dit 1x eerder gehad maar dat kan van contactbloeding van die avond ervoor zijn.
    Nu (al) 2 dgn niets gedaan dus daar kan t niet van zijn. Gaat m'n cyclus nu ineens raar doen?

Deel Deze Pagina